quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:53 schreef Sjeen het volgende:
Sinds dit weekend ook een mooie grote vriezer (235 liter ofzo, 5,5 la en 2 vakken) Voorheen hadden we een tafelmodel (2,5 la en een vak)...
Nu ligt in de grote vriezer:
zelfgemaakte broccolisoep (1 groot en 4 kleine tupperware bakjes)
geblancheerde snijbonen (2 porties)
Vanavond ga ik de kleine vriezer uitruimen, dan kom ik met een update
Ik had mijn nieuwe koelkast bewust uitgezocht op 1 met een iets groter vriesvakje...quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:06 schreef Pulsy het volgende:
Naast de standaard ijsblokjes heb ik Mars ijsjes en een pizza voor als ik een keer eten vergeet te halen voor een zondagavond ofzo. Ook hier is het een vriesvakje in de koelkast, dus veel meer kan er helaas niet in.
goed idee,quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:33 schreef Karstman het volgende:
fles Nemirov Lex (ja wodka hoort ijskoud)
Ahaquote:
Je hebt een inloopvriezer?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Doos spare ribs, 7 kilo prime rib steaks, 10 eendeborstfilets, paar kilo tonijn, sardines, octopus en pijlstaartinktvis, ijsblokjes, frituurhapjes (divers), vietnamese loempias, bladspinazi, 2 kilo chedder, flamkuchen, turkse pizzas, paar broden, zak afbakbroodjes, gebak (donauwellen), rode kool met appeltjes, appeltaart, pak karbonades, varkenshaas, ossehaas en een paar zakjes verse groene kruiden en dat was het wel zo een beetje.
Walkinfridge?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt een inloopvriezer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |