Toffe lampen zijn dat wel inderdaad!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo hoort het ook! Ik heb mijn Living Colours lamp en LED bijzettafeltje ook al klaar staan om het licht in mijn kamer aan te passen op de omgevingen in Uncharted! Lichtblauw voor de ijswereld, groen voor de Jungle...
De Wii heeft alles verpest! Die werkte niet met kaarsen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:45 schreef Wessiej het volgende:
En je kaarsen dan Roy, what about je fucking kaarsen
Vaag? De Wii is al bijna net zo old-gen als kaarsen namelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Wii heeft alles verpest! Die werkte niet met kaarsen!
Lief vragen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Maar serieus,.... ik weet dat Noot ooit die deur vergeten is, maar hoe krijgen we hem weer weg
Heb je niet nog ergens wat Surfer photoshops ofzo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Maar serieus,.... ik weet dat Noot ooit die deur vergeten is, maar hoe krijgen we hem weer weg
Spel zocht? Luister, als ik sigaretten koop bij de benzinepomp loopt de bediende toch ook niet mee naar huis?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:06 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens Cho, jij liet de deur open, 1x toen je een spel zocht via xbox topic.
Nerd.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel zocht? Luister, als ik sigaretten koop bij de benzinepomp loopt de bediende toch ook niet mee naar huis?
Dat is dan ook wel weer een beetje zo natuurlijk... Ik bedoel...quote:
Ik heb twee poppetjes!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer een beetje zo natuurlijk... Ik bedoel...
Alles over game figures
Seriously?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WAAAAAAR heb je dat bord uit de achtergrond vandaan?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Roze, in de vorm van een hart, Disney prinsessen erop. Wat wil je nog meer?
Bloedserieus ben ik daar ook inderdaad!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb twee poppetjes!En waar heb jij het over trouwens
Seriously dit:
http://i38.tinypic.com/vwtt0y.jpg
[..]
[..]
Dat bord is inderdaad cool voor mn dochtersquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb twee poppetjes!En waar heb jij het over trouwens
Seriously dit:
http://i38.tinypic.com/vwtt0y.jpg
[..]
[..]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat bord is inderdaad cool voor mn dochters
Heb afgelopen weekend schoenen en slofjes gekocht van die prinsessen prints er op.. ze is er zo blij mee. Zo maar later de opmerking "papa? .. ik vind die schoenen echt heel erg leuk, dank je wel " .... nou spring ik gewoon vol
Ja man, dat is zo warm en gemeend van dr.. vind dat zo super lief... ben ik gewoon sprakeloosquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]Kinderen kunnen soms zo dankbaar zijn. Het goede gevoel kom dan heerlijk hard over je heen!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Noot, heb even gekeken voor je. UC2 heeft inderdaad geen Nederlandse stemmen op de UK disc. Alleen Engels. Best jammer maar ja,... ik heb nog nooit de Engelse versie gespeeld dus dan hoor ik dat ook een keer. Vreemd genoeg zijn er opties om de taal en tekst te selecteren, maar ik kan Engels niet aanpassen. Vreemde optie dan
Ook een fail van ons,... langer wachten en alsnog Engels spelenquote:
Het is warm en gemeend Gijs.quote:
Lekker koel tegen je ballen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook een fail van ons,... langer wachten en alsnog Engels spelenStrol zal lachen!
Maar ja,... wel een tin uitvoering!
Skull kid is gayquote:
Het beeldje is best cool,.... maar ik trek Skull kid niet. SK komt uit de cult Zelda Mask of Majora! Heb een Link status OoT 64 versie,... genoeg Zelda bevrediging daarmee!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh okIk zie nog niet wanneer een beeldje gay is en wanneer niet hoor
Ah ok!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ik trek Skull kid niet. SK komt uit de cult Zelda Mask of Majora! Heb een Link status OoT 64 versie,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Werk zoeken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
Geblogged!
Wat zijn jullie vakantieplannen voor 2010?
Nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
Geblogged!
Ohhhhh.. er is weer bijna een dag voorbij.. nog enkele dagen wachten!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Voor vrijdag is dit topic alweer vol.
Gijs...en wat als hij straks niet aan je hoge verwachtingen voldoet, zelfs een beetje tegenvalt? Bel je dan de RIAGG?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohhhhh.. er is weer bijna een dag voorbij.. nog enkele dagen wachten!!
Kheb er zoveel over gelezen en gezien.. dit gaat niet meer tegenvallen hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...en wat als hij straks niet aan je hoge verwachtingen voldoet, zelfs een beetje tegenvalt? Bel je dan de RIAGG?
Nou moe niet hoor.. maar ik moet het wel in de gaten houden want ze draaien je vlgs mij zo om je vinger!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:53 schreef Magneet het volgende:
Merlijn altijd maar dan ook altijd als je ook maar het kleinste voor hem gedaan hebt : Dankje wel papa ( of mama natuurlijk als die iets doet ) of goedzo papa / mama. Soms wordt je van dat slijmen ook wel een beetje moe
moe pas als het ine en half uur echt 10 keer voor gekomen is ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou moe niet hoor.. maar ik moet het wel in de gaten houden want ze draaien je vlgs mij zo om je vinger!
"Ah mag ik alsjblieft nog wat drinken, ik heb echt zooon dorst" als je voor de tweede keer boven komt dat ze nu toch echt eens moet gaan slapen.
Dan weet je.. dit is gewoon weer een excuus dat ik naar boven moet komen.. maar je doet het toch
paar dagen geleden miranda vanuit de keuken naar Merlijn die iets wilde wat hij niet mocht : Merlijn je moet niet zo zeuren!! Meneer volledig over de zeik meteen terug : Mama jij moet niet zo zeuren!!. Toen mocht hij toch even op de trap plaatsnemen voor straf.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:03 schreef Bastard het volgende:
Vanmorgen liet ik een harde scheet bij het ontbijt.. zegt ze "wat vind je moeder daarvan?"![]()
Tibet…of motorvakantie in Ierlandquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
Geblogged!
Serieus,... dan heb jij een druk weekend gehad. Heb je ze allemaal uitgeprobeerd voor ons?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
Elke UC2 die je in NL koopt heeft gewoon de nederlandse taal
Maar speel toch op engels hoewel het nl niet slecht is
Idem hier,... heb geen stuiver!quote:
Ja ligt er aan hoe ze het zeggen he .. anders gaan ze bij mij ook even op de trap zitten hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
paar dagen geleden miranda vanuit de keuken naar Merlijn die iets wilde wat hij niet mocht : Merlijn je moet niet zo zeuren!! Meneer volledig over de zeik meteen terug : Mama jij moet niet zo zeuren!!. Toen mocht hij toch even op de trap plaatsnemen voor straf.
Moest even denken en toen proestenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... dan heb jij een druk weekend gehad. Heb je ze allemaal uitgeprobeerd voor ons?
Minder Limited Editions kopen Gijs.quote:
Heb er maar drie gekocht dit jaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Minder Limited Editions kopen Gijs.
En ik nu om jouw post,... ging mijn post weer lezen en ik zag Ker ineens al die gesealde games uitpakken,.... er kwam een proestje uitquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moest even denken en toen proesten
Is dat in Engeland ook zo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:24 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij gaat het weekend de klok weer een uur terug he? Uurtje langer gamen dus
Nee die doen niet mee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat in Engeland ook zo?Moet wel opletten dat ik het vliegtuig niet mis natuurlijk, en dat mijn zus me op de juiste tijd komt ophalen op Ehv airport
Ziekelijk,......... heb hem besteld bij game.co.ukquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:22 schreef Strolie75 het volgende:
Hands-On van DAO![]()
![]()
http://www.eurogamer.net/articles/dragon-age-origins-hands-on_6
quote:Referrer Views
budgetgaming.nl/news/1247.html 45
Eigenlijk soort van achievement teller over alle Halo's bij elkaar.. nou sorry, ik word nu toch echt wel klaar met Halo.. gaat me allemaal te ver.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:48 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxonly.nl/vi(...)Halo_Waypoint_Video/
Ik wilde thee zetten om 23:00 ofzo,.... maar zette automatisch koffie,... en die dronk ik opquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wilde thee zetten om 23:00 ofzo,.... maar zette automatisch koffie,... en die dronk ik op![]()
Serieus,... was er niet bij gisteren.
Ik heb verkeerd gelegen ofzo. Enorm last van mijn schouderblad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:03 schreef Bastard het volgende:
Nee ik vandaag ook niet.. slaap al een paar nachten slecht, krijg last van wegtrekkers .
Zo gelachen om je plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je blog gelezen en gereageerd! Goed stuk!![]()
Mijn vrouw kijkt ook net op dat soort momenten op het scherm. Nooit eens als ik in een episch gevecht ben verwikkeld of een prachtig vergezicht aanschouw.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Zo gelachen om je plaatsvervangende schaamte![]()
Applequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Apple overtreft verwachtingen
Apple overtreft altijd mijn verwachtingen.![]()
Natte droom? In je bed geplast?quote:
Geen oog dicht gedaan... En als ik dan in slaap viel nog geen uur later weer wakker schrikken en in paniek naar de klok kijken. Alsof ik vandaag mijn eerste werkdag, of schooldag ofzo hadquote:
Ik niet.. japanse rommel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:33 schreef Strolie75 het volgende:
Bayonetta krijgt een 10/10/10/10 van Famitsu.
Moeten we gehyped zijn voor deze game?
[ afbeelding ]
Wel allemaal goedkoop zeg!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gouden Plaat van Marco Borsato kopen?
http://bva-auctions.nl/auction/category/1462
40 eu voor een Blu Ray speler, en ook sommige koelkasten zijn prima. Maar zoals je al zei, een hoop is niet echt mooi. Meer iets voor studenten die gaan verhuizen en iets beters willen dan standaard IKEA meubels ofzoquote:
Ik snap deze ook nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
Die gifjes laden altijd zo langzaam.. en als ik dan het geduld opgebracht heb blijkt het nog kut te zijn ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]Puppy doet een handstand en valt om. Dat is toch schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stelletje verzuurde!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
BioWarequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]gewoon omdat ik het leuk vind,...
Gijs ik vond het erg cool. Daan lag in een deuk hier, maar ik snapte niet wat Noot er niet aan snapte!..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Puppy doet een handstand en valt om. Dat is toch schattig.
Stelletje verzuurde!
DAO wordt hun juweeltje hoor Gijs,.... moest lachen om die Eurogamer opmerking. DAO dwarfs other releasesquote:
"Jullie"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:10 schreef kepler het volgende:
Goedemorgen deze morgen! Live vanuit de bus richting New York
Ok, jullie mogen dan ook wisselgeldautomaten hebben, maar volgens mij geen internet in de bus
Ik klap mijn laptop open en zet mn telefoon aan en heb gewoon internet hoor.. ok, even geen cd downloaden danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:10 schreef kepler het volgende:
Goedemorgen deze morgen! Live vanuit de bus richting New York
Ok, jullie mogen dan ook wisselgeldautomaten hebben, maar volgens mij geen internet in de bus
Maar dit is gratisquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik klap mijn laptop open en zet mn telefoon aan en heb gewoon internet hoor.. ok, even geen cd downloaden dan
Ziet er wel wat strakker uit nu.. betere belichting.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]gewoon omdat ik het leuk vind,...
Vond de laatste van King (The Cell??) niet heel erg sterk. Het begin was prima, maar het eindequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende maand komt trouwens ook het nieuwe boek van Stephen King uit. Lekkere dikke pil en het concept klinkt goed.
Under the Dome
On an entirely normal, beautiful fall day in Chester's Mill, Maine, the town is inexplicably and suddenly sealed off from the rest of the world by an invisible force field. Planes crash into it and fall from the sky in flaming wreckage, a gardener's hand is severed as "the dome" comes down on it, people running errands in the neighboring town are divided from their families, and cars explode on impact. No one can fathom what this barrier is, where it came from, and when--or if--it will go away.
Dale Barbara, Iraq vet and now a short-order cook, finds himself teamed with a few intrepid citizens--town newspaper owner Julia Shumway, a physician's assistant at the hospital, a select-woman, and three brave kids. Against them stands Big Jim Rennie, a politician who will stop at nothing--even murder--to hold the reins of power, and his son, who is keeping a horrible secret in a dark pantry. But their main adversary is the Dome itself. Because time isn't just short. It's running out.
Nieuwe Dan Brown heb ik laten schieten, kreeg slechte kritieken.
Veel leuker dan een omvallende hondquote:
Haal ik toch wel.. leest gewoon lekker weg. Net als King trouwens.. altijd wel goed! Nee Brown is geen King maar het is weer een verhaal van Langdonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Dan Brown heb ik laten schieten, kreeg slechte kritieken.
Heb je Digital Fortress gelezen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Haal ik toch wel.. leest gewoon lekker weg. Net als King trouwens.. altijd wel goed! Nee Brown is geen King maar het is weer een verhaal van Langdon
Eens, de laatste echt goede titel vond ik Dreamcatcher. Ik ben nu wel bezig met The Dark Tower reeks, die vind ik erg goed. Inmiddels bij deel VI aangekomen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:43 schreef kepler het volgende:
Vond de laatste van King (The Cell??) niet heel erg sterk. Het begin was prima, maar het einde
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Haal ik toch wel.. leest gewoon lekker weg. Net als King trouwens.. altijd wel goed! Nee Brown is geen King maar het is weer een verhaal van Langdon
DreamCatcher vind ik 1 van zijn beste boeken. Mijn ondertitel (No Bounce, No Play) komt ook uit dat boekquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens, de laatste echt goede titel vond ik Dreamcatcher. Ik ben nu wel bezig met The Dark Tower reeks, die vind ik erg goed. Inmiddels bij deel VI aangekomen.
The swarm kwam ik niet doorheenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Heb je Digital Fortress gelezen?
Ik vind jou ook wel iemand voor Micheal Crichton-achtige boeken, zo ja dan moet je The Swarm (Duitse schrijver) eens lezne
Dreamcather..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens, de laatste echt goede titel vond ik Dreamcatcher. Ik ben nu wel bezig met The Dark Tower reeks, die vind ik erg goed. Inmiddels bij deel VI aangekomen.
Gast op NeoGAF.quote:
Meeste verfilmingen van King zijn waardeloos.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:05 schreef Bastard het volgende:
Dreamcather..Later de film gezien, wat een aanfluiting
Die engelse hebben m soms al legaal inderdaaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gast op NeoGAF.
Wanneer verwacht jij hem te krijgen?
haha, prima voor op reis. Vond de wetenschappelijke kant ervan wel interessantquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
The swarm kwam ik niet doorheen.. te langdradig, teveel karakters
Later las ik dus echt in het nieuws iets over groepen kwallen en vraagtekens van wetenschappersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:09 schreef kepler het volgende:
[..]
haha, prima voor op reis. Vond de wetenschappelijke kant ervan wel interessantEind is dan weer een beetje zwak...
Ik zei "recent".quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:09 schreef kepler het volgende:
@Strol; je vergeet de films Shawshank Redemption en the Green Mile
Nice, er is zoveel dat we niet weten over de (diepe) oceaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Later las ik dus echt in het nieuws iets over groepen kwallen en vraagtekens van wetenschappers![]()
God speelt net als wij gewoon graag met LEGO. Alleen is zijn LEGO iets anders dan de onzequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Nice, er is zoveel dat we niet weten over de (diepe) oceaan
Ben nu ook een boek aan het lezen (nonfictie) over de string-theorie. Dat is echt mindblowing. Het gaat om zulke extreem kleine deeltjes, en daar zou dan heel de wereld uit zijn opgebouwd... Het geeft je veel stof tot nadenken
Ah, dat had ik gemistquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zei "recent".
The Shining, Carrie en Christine waren ook wel goed.
En DreamCatcher...maar die was dus poep.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef kepler het volgende:
Ah, dat had ik gemist
Maar de meeste recente zijn toch The Mist en The Green Mile?
Geeft je te denken.. wat is realiteit? Deze solide tafel?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Ben nu ook een boek aan het lezen (nonfictie) over de string-theorie. Dat is echt mindblowing. Het gaat om zulke extreem kleine deeltjes, en daar zou dan heel de wereld uit zijn opgebouwd... Het geeft je veel stof tot nadenken
Haha, zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God speelt net als wij gewoon graag met LEGO. Alleen is zijn LEGO iets anders dan de onze
Ik had tijdens mijn reis veel tijd om over zulke dingen na te denken, maar ben niet veel verder gekomenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geeft je te denken.. wat is realiteit? Deze solide tafel?
Tijd is ook iets dat we zelf bedacht hebben. 'Tijd' is eigenlijk een niet bestaand concept. Of je moet bedoelen dat er een universum is dat altijd stilstaat, als een schilderij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn reis veel tijd om over zulke dingen na te denken, maar ben niet veel verder gekomen
Net zoals de multi-universe theorie: die zegt dat er oneindig veel andere universa bestaan, met allemaal net een iets andere variant op de krachten. Er kan dus een universum bestaan waarin de zwaartekracht andersom werkt, of waar er geen tijd is...
Tijd is zeker wel een bestaand concept, vraag maar aan Einsteinquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd is ook iets dat we zelf bedacht hebben. 'Tijd' is eigenlijk een niet bestaand concept. Of je moet bedoelen dat er een universum is dat altijd stilstaat, als een schilderij.
Ja, ik bel 'm evenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Tijd is zeker wel een bestaand concept, vraag maar aan EinsteinHet is evengoed een dimensie als de andere drie
Sterker nog, volgens de string theorie zijn er nog 6 andere, maar die zijn 'opgerold' en kunnen wij niet zien
Ik wilde zo'n Wobbly-head uit de film Night at the Museum 2 hebben, maar ze hadden alleen hele grote dure...quote:
Dat is een 'kill B' postquote:
The Green Milequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meeste verfilmingen van King zijn waardeloos.
Meest recent was The Mist, die was nog wel aardig.
Faal film,.... slecht geacteerd,... snel in elkaar gezet,... kinderachtige humor,.... deel 1 was leuker,... echt iets voor jouquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, die moet ik ook nog steeds zien. Even downloaden maar!
Boek van Hawkings?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef kepler het volgende:
[..]
In engeland heeft game.co.uk de spellen al uitgezonden om de poststrike voor te zijn van donderdag en vrijdag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:04 schreef Chocobo het volgende:
Zo even bijposten,.... viel in slaap net op de bank,.... B,.. is Forza nu al uit dan?
Ben erg tevreden over game.co.uk. Mijn Uncharted 2 deed er iets van 3 dagen over. Ik verwachtte eerlijk gezegd een play.com levertijd, maar dat is bij hun niet zo. Versturen is versturen. Maar ik moest lachen toen ik dat hoesje zag,... zou gek worden als dat bv Dragon Age Origins zou zijn ofzo,.... direct bellen, internetten en zoeken of die al uit is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
In engeland heeft game.co.uk de spellen al uitgezonden om de poststrike voor te zijn van donderdag en vrijdag.
Dus valt nog mee! En we krijgen hem hier eerder dan de amerikanen, ook lekker
I knowquote:
Quin hier ook,.... hoest gaat ook niet weg,... helemaal 's nacht als ze ligt,... maar ja,.. dan daalt al dat vocht ook natuurlijk. Ergste lijkt me nog die vermoeidheid!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:46 schreef Bastard het volgende:
Het is inmiddels oktober...
Zal misschien opgelopen hebben in een openbare ruimte
Aandacht tekort?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:46 schreef Bastard het volgende:
Het is inmiddels oktober...
Zal misschien opgelopen hebben in een openbare ruimte
Nope. Geeeen idee waar die is...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:32 schreef Chocobo het volgende:
Noot heb je Uncharted 2 nu al? Die had je inmiddels echt wel moeten hebben nu?
Sowieso… horrorfilmsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
Drag me to Hell...mwaaaaaaaa...was meer een zwartgallige lachfilm dan een horrorfilm.
[ afbeelding ]
die wilde ik net gaan kijken...... LOLquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:26 schreef Strolie75 het volgende:
Drag me to Hell...mwaaaaaaaa...was meer een zwartgallige lachfilm dan een horrorfilm.
[ afbeelding ]
Die is best cool hoor,... de humor hoort bij Sam,... absoluut geen Evil Dead, maar prima om even te schrikken zo nu en danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef Kaily het volgende:
[..]
die wilde ik net gaan kijken...... LOL
Nu nog een geil fotoboek en klaar ben jequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:55 schreef Nadientje het volgende:
Here we gooooo
weeeeee mijn eigen accounttttttttttttttttttttttt![]()
![]()
thanks Yvonne !
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:27 schreef DJ_ het volgende:
zo forza3 LE is op de post gegaan , keurig een smsje gekregen van consoleshop dat die op de post is gegaan . dus ik kan hem morgen verwachten![]()
En niet alleen Nadine, hehehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu nog een geil fotoboek en klaar ben je
Zit toch niks anders op dan wachten.. de winkels hebben hem ook nog niet liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:51 schreef Chocobo het volgende:
B.,... het wordt een heldag voor je zo! Forza 3 is uit![]()
[..]
Ik moest lachen om dat oud vrouwtje...zo vies.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die is best cool hoor,... de humor hoort bij Sam,... absoluut geen Evil Dead, maar prima om even te schrikken zo nu en dan
Dat happen in die kaak en dan al dat lijkvocht over haar heenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om dat oud vrouwtje...zo vies.
Idem hier,... alleen hier is het mijn hele onderrug. Elke ochtend weer,..... opzekers dat matras, maar ja,.... grote uitgavequote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ooooooooooooooooooohhh fuck....zo'n last van mijn rechterschouderblad. Kan mijn hele rug nauwelijks bewegen. Vanacht uiteraard kut geslapen.![]()
Ik ga zaterdag zo voor een nieuwe matras kijken!![]()
![]()
Ik heb zo'n medelijden met mezelf nu, ik heb er maar over geblogged.
Bol.com levert ook goed op release voor zover ik weet,.... maar wat zou je doen in een Noot Uncharted 2 situatie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit toch niks anders op dan wachten.. de winkels hebben hem ook nog niet liggen.
B zou al naar de winkel gegaan zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bol.com levert ook goed op release voor zover ik weet,.... maar wat zou je doen in een Noot Uncharted 2 situatie?
Ik heb geen idee wat het gaat kosten. Ik ga zaterdag eens langs Beter Bed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Idem hier,... alleen hier is het mijn hele onderrug. Elke ochtend weer,..... opzekers dat matras, maar ja,.... grote uitgave
Je praat je dure uitgave goed!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het gaat kosten. Ik ga zaterdag eens langs Beter Bed.Ik heb een boxspring en de andere onderdelen van het bed zijn gelukkig nog gewoon goed! Ik moet me er ook even overheen zetten qua geld, maar goed, het is wel je gezondheid en iets waar je in principe 8 uur per dag gebruik van maakt.
Hij kan niet,.... heeft hem besteld bij bol.com dacht ik. Best link,.... ik stel hem gerust, maar bol.com weet eigenlijk niks van releasesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
B zou al naar de winkel gegaan zijn
Ja inderdaadquote:
Als je echt een game op de releasedag wil spelen kun je nog het beste nog gewoon naar de winkel gaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:16 schreef Chocobo het volgende:
Hij kan niet,.... heeft hem besteld bij bol.com dacht ik. Best link,.... ik stel hem gerust, maar bol.com weet eigenlijk niks van releases
Ik hou het nog een jaartje bij mijn 32" HD Ready Sony Bravia. Doet het voor games prima.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Ja inderdaad![]()
Haal anders een LCD,... die zijn wat goedkoper!
Hij heeft 'm toch zeker wel voor 21:00u besteld?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij kan niet,.... heeft hem besteld bij bol.com dacht ik. Best link,.... ik stel hem gerust, maar bol.com weet eigenlijk niks van releases
En beter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Haal anders een LCD,... die zijn wat goedkoper!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft 'm toch zeker wel voor 21:00u besteld?
[..]
En beter.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
Als TV gebruik ik momenteel een 32" Sony Bravia LCD HD Ready. Dit begint langszaam te beperkt te voelen en ik ben me aan het oriënteren op een Full HD TV van minimaal 40".
Jouw RPG naam zou 'Strolie de wispelturige' zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou het nog een jaartje bij mijn 32" HD Ready Sony Bravia. Doet het voor games prima.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Jouw RPG naam zou 'Strolie de wispelturige' zijn
Gijs. Dat vind ik ook. Maar ik mocht niet van julliequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:00 schreef Chocobo het volgende:
Demon's Souls is overigens mijn GOTY tot nu toe,.... serieus,... wat een spel. Gisteren echt gek gewordenNoot,... ik vind toch dat je dit eens moet proberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik heb het met Uncharted 2,... ben nog helemaal naakt en de game ligt hier nog steeds in het seal. Na Demon's Souls gaat deze er inquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je echt een game op de releasedag wil spelen kun je nog het beste nog gewoon naar de winkel gaan.
Ik merk dat ik de laatste tijd niet meer zo'n haast heb. DAO bestel ik ook waar hij het goedkoopst is, dan speel ik hem half november. Prima.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs. Dat vind ik ook. Maar ik mocht niet van jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat er gisteren aan te denken,... eigenlijk moet iedereen dit proberen. Althans,... degene die van dit soort games houden. Wat een gameplay zeg!! En die spanning!A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik ga vanavond verder met Uncharted 2.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb het met Uncharted 2,... ben nog helemaal naakt en de game ligt hier nog steeds in het seal. Na Demon's Souls gaat deze er in
Straks thuis kijken! Klinkt allemaal goed! Ik zit elke dag te kijken of er al reviews zijn van de 360 en/of PS3-versie!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:47 schreef Chocobo het volgende:
Strooool!!![]()
Het grootste Bioware spel ooit!
MSORPG: Massively Singeplayer Online Role Playing Game - Mijn nieuwe favo genre![]()
http://www.gametrailers.c(...)iew-dragon-age/57900
Benieuwd wat je van Brütal Legend vindt. Mijn hype is een beetje verdwenen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:26 schreef Wessiej het volgende:
Demons Souls en Brutal Legend net binnen gehad, hell yeah
Ja ik twijfel wat ik eerst moet gaan doen, ben op 96% met Uncharted 2, die wil ik opzich uitspelen, als ik Demon Souls opstart is het 3 uur s'nachts, ik denk dat ik eerst voor BL gaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Benieuwd wat je van Brütal Legend vindt. Mijn hype is een beetje verdwenen.
'Tegenwoordig' ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Heb ik ook weleens dat er opeens van alles tegelijk binnenkomt.![]()
![]()
Meestal de dag nadat ik tegen mijn vrouw heb geklaagd dat we teveel geld uitgeven. Ik word tegenwoordig dan ook niet meer echt serieus genomen.
Ik wilde je niet toevoegen, ik wilde je sjecken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef Nadientje het volgende:
Vakantie hebben is toplekker niks doen
anyways strolie ik dacht je ging me toevoegen op hyves
ohhhh dat kan niet hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wilde je niet toevoegen, ik wilde je sjecken.
Moet via mijn vrouw! Die heeft een account. Ik (niet) meer.
Ik zag de foto op je hoofdpagina. Je ziet er gelukkig uit!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:55 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ohhhh dat kan niet hemijne is secret
![]()
Jammer dat je geen Hyves meer hebt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag de foto op je hoofdpagina. Je ziet er gelukkig uit!
Ohquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
2h, 8 min, chapter 6, 23%
En ik speel niet eens op het makkelijkste niveau![]()
Dat gaat wel erg hard
Speel je wel in Sjotime Gijs? Bekijk je elke boom en elke bloem?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
2h, 8 min, chapter 6, 23%
En ik speel niet eens op het makkelijkste niveau![]()
Dat gaat wel erg hard
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:16 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind dat overigens altijd zo zonde he dat overdag gamen. Voelt zo gehaast aan. Doe mij maar 3 uurtjes per avond,.... lekker donker,... alleen,... heerlijk!
Deur dicht, lamellen dicht, heerlijk. Ik heb geen kids die overdag rondlopenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:16 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind dat overigens altijd zo zonde he dat overdag gamen. Voelt zo gehaast aan. Doe mij maar 3 uurtjes per avond,.... lekker donker,... alleen,... heerlijk!
Het gaat me niet over of het donker is binnen,.... het is de sfeer/gameplay/setting BUITEN je console,.... dat is voor mij net zo belangrijk. Zo zonde overdag gamen,.... je racet vaak toch door games heen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deur dicht, lamellen dicht, heerlijk. Ik heb geen kids die overdag rondlopen
Ik geniet overigens wel, tis net een filmZoveel kwaliteit!
Overdaggamers Gijs,.......quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Speel je wel in Sjotime Gijs? Bekijk je elke boom en elke bloem?
Gijs, dat is echt quatsch!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het gaat me niet over of het donker is binnen,.... het is de sfeer/gameplay/setting BUITEN je console,.... dat is voor mij net zo belangrijk. Zo zonde overdag gamen,.... je racet vaak toch door games heen.
Gijs ook al schreef je er een boek over. Gamen tussen 15:00 en 18:00 is het ergste wat er isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, dat is echt quatsch!
Mijn moment van vanmiddag.
Als en gek de enveloppen uitpakken (zie boven) en opgelucht adem halen dat UC2 er bij zit. PS3 aanzetten, TV aanzetten, speakers aanzetten, disc in PS3 schuiven.
Op de achtergrond begint het geluid al te draaien als ik naar de koelkast loop om wat te drinken in te schenken. Dan loop ik weer naar mijn kamer en doe de deur dicht, rust. De lamellen gaan dicht en er is niets nog dat me kan storen.
Het maakt voor mij echt niet uit of dat 6u 's ochtends is, 13u 's middags of 23u 's avonds. Ik heb geen normaal ritme zoals jullie burgers... Hoef met niemand rekening te houden. Alleen met mezelf. Elk moment kan ik gamen. Uncharted is bovendien een game die zo rechtlijnig als de pest is, je kunt niet een verkeerde afslag nemen ofzo. Hoogstens een extra platform waar een schat ligt en daar heb ik er ook al een aantal van gevonden. Dus please
Gevoel van sfeer denk ik,... is persoonlijk,... had ik toen ik nog naar school ging om het begrijpend voor je te maken ook al. Zo kan ik bv wel op zondagochtend vroeg gamen,.... bv van 07:00 tot 10:00,... maar daarna ook niet meer,... en ook dat was pre-kids!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
En waarom is dat het ergste dat er is? Omdat de kinderen uit school komen, een hoop mensen klaar met werken zijn en Nederland weer in beweging komt. In je volksbuurtje wordt het weer lawaaierig en de rust ebt langzaam weg... Ook begint de tijd te dringen voor het avondeten. Het 18u journaal begint ook bijna!
Nee, dan zou ik ook niet fijn kunnen gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Oh ja Gijs ik heb mijn handleiding hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je bent gewoon een beetje vreemd
Overdag naar de Kermis... Dat vind ik dan weer niet kunnenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef Chocobo het volgende:
Moet hier altijd zo om lachen,... maakt niet uit hoe vaak ik het zie
Sowieso naar de kermis gaan Gijsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overdag naar de Kermis... Dat vind ik dan weer niet kunnen![]()
Ik moet mijn jaarlijkse uitje naar de Tilburgse Kermis hebbenquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet mijn jaarlijkse uitje naar de Tilburgse Kermis hebbenEn dan minstens één rondje Break Dance en Turbo Polyp
Kermisquote:
o,...m,...f,.. gquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:40 schreef Wessiej het volgende:
Strol, Cho, jullie hebben echt gelijk qua Demon Souls, het is lastig, maar eerlijk. Ging in 1-1 1x dood, door zo'n flamethrower en die dozen TNT die daar stonden, boem daar ging ik. Terwijl er toch messages staan met Watch Out, eigenwijs hé
. Voor de eindbaas had ik geen flamebommen meer, en ik werd op een gegeven moment ingesloten door al die dingen, kon er nergens meer uit, jezus wat een spanning is er dan. Toch verslagen, level 1-1 complete, we zijn anderhalf uur verder ofzo
Heerlijk spel, even kijken welk level ik nu ga doen, denk gewoon 1-2. Ben nu een level 11 Knight, en maak het liefst al mijn Souls op in de Nexus
Ik doe het allebei. Kermis én Gamen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
o,...m,...f,.. g
Tja ieder zijn ding,..... gamen zal vast ook kinderachtig klinken!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is B. eigenlijk? Alle gameshops in Nederland aan het aflopen?
I feel the painquote:Butch NL 16649 Offline 2 uur geleden voor het laatst gezien en speelde BUST-A-MOVE Live!
Die zit ziek thuis.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is B. eigenlijk? Alle gameshops in Nederland aan het aflopen?
Ziek melden net voor Forza releasequote:
Leuke game voor de kerst.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef Chocobo het volgende:
Conclusione temporanea
Assassin's Creed II wordt geweldig. Hoe we dat weten? We hebben ongeveer drie uur gespeeld, maar voor ons gevoel moesten we na vijf minuten stoppen. Elke game die drie uur kan veranderen in vijf minuten, is top. De foutjes en minpuntjes van het eerste deel zijn weggewerkt en daar bovenop heeft Ubisoft een sloot verbeteringen toegevoegd. Assassin's Creed II is groter, uitgebreider en dieper dan zijn voorganger. Ezio Auditore di Firenze is bovendien een interessanter personage dan Altaïr, en ook Desmond Miles zorgt in Assassin's Creed II voor meer opschudding dan je na deel één ooit kon vermoeden. Is het al 19 november?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja kon ie beter na de release doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziek melden net voor Forza release![]()
B.
Pre-Forza negeritus of echt ziek?quote:
Na ja,... wat een vergelijkingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
Godver...Uncharted 2...wat een spel! Die graphics...ongeevenaard! Zoveel details! Ik zit nu in een stad, ongelooflijk mooie vergezichten. Poept van grote hoogte op Assassin's Creed! Elke kamer die je doorloopt is anders, zoveel details, totaal geen herhaling. Hier kun je uren over doe in Sjotime.![]()
![]()
![]()
Ik merk een maar in je post. OK is niet super,... had je meer van Uncharted verwacht?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het spel tot nu toe ook wel okay.
Het is zelfs gaver dan ik dacht! Eén grote achtbaanrit waar er altijd iets gebeurt! Humor is ook geweldigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik merk een maar in je post. OK is niet super,... had je meer van Uncharted verwacht?
Grafisch bedoel ik, niet gameplay.quote:
Idd...toch een paar keer hard moeten proesten!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is zelfs gaver dan ik dacht! Eén grote achtbaanrit waar er altijd iets gebeurt! Humor is ook geweldig
Ik zit bij het eindequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grafisch bedoel ik, niet gameplay.
Weet je nog in Assassin's Creed dat je die uitzichtpunten kon opzoeken van waaruit je de hele stad kon overzien? Uncharted 2 heeft dat ook, en het ziet zoooooooooooooooo mooi uit!![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gevoel van sfeer denk ik,... is persoonlijk,... had ik toen ik nog naar school ging om het begrijpend voor je te maken ook al. Zo kan ik bv wel op zondagochtend vroeg gamen,.... bv van 07:00 tot 10:00,... maar daarna ook niet meer,... en ook dat was pre-kids!Niet gamen na 10.00?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag is voor mij wel de ultieme gamedag… 10.00 to 16.00 standaard.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Je maakt me gekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grafisch bedoel ik, niet gameplay.
Weet je nog in Assassin's Creed dat je die uitzichtpunten kon opzoeken van waaruit je de hele stad kon overzien? Uncharted 2 heeft dat ook, en het ziet zoooooooooooooooo mooi uit!![]()
![]()
Zombielandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:24 schreef Chocobo het volgende:
Nou Noot,... heb Diary of the Dead na het ziekenhuis weer opgepakt,.... met afstand de slechtste zombiefilm die ik ooit gezien heb. Was zo blij toen ik de credits zag,.... wat een slechte film zeg
Ik vond hem dus echt best wel okay, veel beter in ieder geval dan dat drama dat jij mij toen aanraadde... Die uit de jaren '60 ofzo? Evil Dead? Vreselijk oudquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:24 schreef Chocobo het volgende:
Nou Noot,... heb Diary of the Dead na het ziekenhuis weer opgepakt,.... met afstand de slechtste zombiefilm die ik ooit gezien heb. Was zo blij toen ik de credits zag,.... wat een slechte film zeg
Echt iets voor B. Spel van zijn leven en hij moet weer een dag wachten,.... !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Klaar.
Hoop hem vandaag op te halen, bij nedgame is vandaag de release.
Land of the Dead vond ik ook al slecht. Nee, George A. Romero is een beetje voor het geld gegaan. Z'n beste films blijven de oorspronkelijk Day, Dawn en Dead films.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:24 schreef Chocobo het volgende:
Evil Deadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond hem dus echt best wel okay, veel beter in ieder geval dan dat drama dat jij mij toen aanraadde... Die uit de jaren '60 ofzo? Evil Dead? Vreselijk oud
Army of Darkness inderdaad,..... dat gevecht in die schuur,.... het boek,... episch!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Evil Dead
Fantastische trilogie!![]()
![]()
Army of Darkness blijft mijn favoriet!
Dubbelloops jachtgeweer en een kettingzaag ipv zijn hand! Groovy!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:35 schreef Chocobo het volgende:
Army of Darkness inderdaad,..... dat gevecht in die schuur,.... het boek,... episch!![]()
Vond Zombieland niet echt als parodie over komen, terwijl Shaun of the Dead dat duidelijk is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Land of the Dead vond ik ook al slecht. Nee, George A. Romero is een beetje voor het geld gegaan. Z'n beste films blijven de oorspronkelijk Day, Dawn en Dead films.
Ik ben benieuwd wanneer we wat meer informatie krijgen over de verfilming van World War Z en The Walking Dead.
Qua post-apocalyptische films krijgen we komend voorjaar trouwens ook nog The Road en The Book of Eli.
Zombieland lijkt me wel grappig, maar dat is meer in parodie zoals Shaun of the Dead.
[ afbeelding ]
Ach, ik vind hem niet zo vervelend.quote:
Na Demon's Souls,.... kan dus nog wel even duren!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, ik vind hem niet zo vervelend.Beetje nieuw bloed!
Wanneer ga je beginnen met Uncharted Gijs? Ik verheug me nu al op je posts!
Kan prima tussendoor Gijs.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:48 schreef Chocobo het volgende:
Na Demon's Souls,.... kan dus nog wel even duren!
Ik heb het nooit leuk gevonden. Ooit een deel op de PS2 geprobeerd, en meest recent op de PS3. Die heb ik aan Roy verkocht. Ik zie de lol er niet van in.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:50 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk een site die het ziet,.... Eurogamer
http://www.eurogamer.net/(...)crack-in-time-review
The problem is, it's all fur coat and the same knickers it's been wearing for seven years. Time for a change.
Een voor een,.... er is altijd wel weer een game die ervoor zorgt dat je gehaast bezig bent. Ben daar klaar mee!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan prima tussendoor Gijs.![]()
Alhoewel, dat dacht ik, ik zit nu zo in het verhaal dat ik eigenlijk meteen wil verder spelen!
Voelt als een zweverige platformer aan. Het slaan connect ook voor geen meter. Iets klopt er totaal niet, maar nooit begrepen wat. Goede platformer hoor, maar het melken is eindelijk onderschept!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit leuk gevonden. Ooit een deel op de PS2 geprobeerd, en meest recent op de PS3. Die heb ik aan Roy verkocht. Ik zie de lol er niet van in.
Ik vond het juist te weinig aanvoelen als een platformer. Te veel nadruk op schieten, vechten en doelloos boutjes verzamelen. De eerste Jak & Dexter was nog wel tof, maar die ging daarna ook jammergenoeg deze route op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Voelt als een zweverige platformer aan. Het slaan connect ook voor geen meter. Iets klopt er totaal niet, maar nooit begrepen wat. Goede platformer hoor, maar het melken is eindelijk onderschept!
Ik zag gister het interview wat je postte! Fantastisch! Zoveel content.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:21 schreef Chocobo het volgende:
PS3 DAO special(vanaf 7 minuten)
http://www.gamespot.com/shows/today-on-the-spot/?event=today_on_the_spot20091020&tag=topslot;img;1
Je ziet heel weinig eigenlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag gister het interview wat je postte! Fantastisch! Zoveel content.![]()
![]()
Vandaag dus weer wat nieuws! Elke dag mijn DAO-fix
Hahahaha!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Groeten uit Londen! Kepler lag te slapen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Groeten uit Londen! Kepler lag te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |