Je weet, ik zit altijd in conflict met mezelf, dus ik klik toch wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan luister/kijk je het niet meer.
Makkelijk he?
Sssssssht Greys, blijf gewoon plempen. Ik hou er ook van om af en toe muziek in dit topic te gooien waar ik even rillingen van krijgen/van moet huilenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
Ik zal voortaan alleen de algemeen door de massa goedgekeurde artiesten leuk vinden.
Voor jullie. Goed?
Ik ga geen CD van Edwin Evers kopen, ik vind het gewoon LEUK om hem een keer te horen zingen ipv presenteren.
Dan ga ik gitaren erin gooienquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sssssssht Greys, blijf gewoon plempen. Ik hou er ook van om af en toe muziek in dit topic te gooien waar ik even rillingen van krijgen/van moet huilen/leuk vind. Moet iedereen toch kunnen doen?
Mag ik er weer musical liedjes ingooien?
Gek he, als je geen zanger bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Maaaaaar hij doet het goed voor een DJ, hij heeft alleen niet echt bereik naar mijn idee, het is allemaal een beetje hetzelfde niveau zogezegd, ook waar een flink 'uithaal' hoort te zijn.
Whut, ik zeg toch dat het goed isquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gek he, als je geen zanger bent
Doe je het hem na? En zo ja, neem je het dan even voor ons op?
F&F SC the Idols version!
Mag van mijquote:
Ohja, heerlijk nummer! Zo lekker vrolijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
En Berget is dan misschien het mooiste slanke sprietje, maar wat een stem!
De Diva van de Lage Landen, ik hou er van!En dit liedje is van de Coca Cola reclame toch?
Is goed hoor, maar je kunt toch best even 3 seconden luisteren dan of je je ook verbaast over de stem die er uit komt? Daarna mag je weer de hele avond Stevie/Prince/Chakaën uiteraard! Lief van mij he?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Nah Greys, je weet hoe graag ik mezelf beperk, ik denk dat ik vanaaf gewoon weer dat Shaka Khan gedoetje opzet if you don't mind
HAHAHAHAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef Pagan het volgende:
Laat ik dan mijn favo kerstplaat maar eens met jullie delen.
Doe mijn filmpje kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHAAAAAAAAAAA
Bij het begin dacht ik nog 'Hmz, wat is dit voor iets truttigs'.
Maar het refrein maakte alles goed!
Ik heb een minuut gekeken, maar ik vind het nietsquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe mijn filmpje kijkenHet is mooi
Lol, nah das je goed recht!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een minuut gekeken, maar ik vind het niets
Lekkere muziek, maar "Da was ik" snap 'm niet?quote:
Nickelback vind ik dan bv wel weer zeer goed aan te horen en dat luister ik dan ook regelmatig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, nah das je goed recht!
Zo kan ik weer echt niet geboeid worden door van die NL zangers of singer/songwriters.
Ieder z'n ding, en das maar goed ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |