abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73861896
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Tering wat een lompe en ongepaste post zeg...
Misschien dat je het niet zo bedoelt.... maar het komt een beetje cru over: Je zorgen maken om een kapotte bus en het nadenken over het grillen van een hert, terwijl er een mensenleven bij gemoeid is...
Kut dat het meiske dood is, maar veel doet het me niet. Ik ken haar niet. Waarom zou ik dan medeleven veinzen? Dat vind ik immoreel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73862165
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kut dat het meiske dood is, maar veel doet het me niet. Ik ken haar niet. Waarom zou ik dan medeleven veinzen? Dat vind ik immoreel.
Ook al ken ik haar niet, mij raakt zoiets wel ja....
Iets met het hebben van gevoelens en medeleven. Het zou jezelf gebeuren of bij familie zeg...
U MAD?
pi_73862254
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ook al ken ik haar niet, mij raakt zoiets wel ja....
Iets met het hebben van gevoelens en medeleven. Het zou jezelf gebeuren of bij familie zeg...
Ik heb geen gevoelens voor mensen die ik niet ken. En zij niet voor mij. Simpel.

-edit-

[ Bericht 29% gewijzigd door paddy op 20-10-2009 13:26:27 ]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_73862359
Ja stoer jong.
Leer relativeren.
U MAD?
pi_73862944
Mensen die stierenvechten tof vinden zijn sowieso niet serieus te nemen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:19:35 #56
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_73864622
Kom kom nou toch ...

Als het hier een Russisch meisje was geweest uit een Russische bus had er hier niemand, echt niemand mee gezeten en was de opmerking van El Matador al 12x gequoted met reacties als " " , " Vlees " , "Call the /carepolice " en weet ik veel wat voor reacties meer. \

Maar neeeeee, het is een Nederlands meisje dus dan is het ineens zo erg en mogen er geen niet-meelevende berichten worden geplaatst.

Persoon 1 : "Heb je het gehoord? Er is een vliegtuig met 250 mensen aan boord neergestort "
Persoon 2: "Oh vreselijk!!!, Nederlanders aan boord? "
Persoon 1: "Nee"
Persoon 2: "Ohhhhhhhhh zeg dat dan meteeeeen. Nu iets belangrijkers, heb je die nieuwe CD van Fransje Bauer nu al gedownload? "
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 oktober 2009 @ 23:22:44 #57
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73864780
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef RedFever007 het volgende:
Kom kom nou toch ...

Als het hier een Russisch meisje was geweest uit een Russische bus had er hier niemand, echt niemand mee gezeten en was de opmerking van El Matador al 12x gequoted met reacties als " " , " Vlees " , "Call the /carepolice " en weet ik veel wat voor reacties meer. \

Maar neeeeee, het is een Nederlands meisje dus dan is het ineens zo erg en mogen er geen niet-meelevende berichten worden geplaatst.

Persoon 1 : "Heb je het gehoord? Er is een vliegtuig met 250 mensen aan boord neergestort "
Persoon 2: "Ohhhhhhhhh zeg dat dan meteeeeen. Nu iets belangrijkers, heb je die nieuwe CD van Fransje Bauer nu al gedownload? "
Serieus hee? Kan je die cd ff naar me toesturen via msn?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_73864833
Ja en wat is je punt?

Nu mag geen medeleven getoond worden?
U MAD?
pi_73865322
Ten eerste wil ik even zeggen dat het een fout was van de buschauffeur. Leerlingen hebben hem in slaap zien vallen. Hij reed veel te hard en hij reed recht op een vangrail af. Iemand uit de bus riep toen 'wtf doe je' richting de chauffeur en die schrok wakker. Uit paniek heeft hij aan het stuur getrokken en toen is de bus gekanteld.

Verder wil ik echt even zeggen dat ik het zeer ongepast en zelfs schokkend vind dat er zulke 'grappen' worden gemaakt over het feit dat Ilse een tweeling zus heeft. Ik zit bij dit meisje op school. De hele school was vandaag in shock. Iedereen is verdrietig. Opmerkingen als 'ze hebben nog een reserve' zijn zéér ongepast en respectloos. En er zit zeker geen humor in.
Denk er maar eens aan dat zo'n meisje bij je in de klas zit. Het was gewoon een doorsnee leerling. Jij had het kunnen zijn. Lach je er dan nog net zo hard om?
pi_73865814
Maak je niet druk om reacties op een internetforum.
Het is gewoon makkelijk lullen zo anoniem. Doe ik zelf ook aan mee, maar niet bij zulke tragische nieuwsberichten.

Sterkte.
En tip: Blijf maar weg uit dit soort topics als je een bekende of wat bent verloren... Het zal je nooit echt opbeuren of gelukkiger maken. Sommige simpele zielen snappen nooit wanneer en waar je te ver mee kan gaan en waar niet.
/ignore.
U MAD?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:49:19 #61
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_73874284
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef Itisjustme het volgende:

Verder wil ik echt even zeggen dat ik het zeer ongepast en zelfs schokkend vind dat er zulke 'grappen' worden gemaakt over het feit dat Ilse een tweeling zus heeft. Ik zit bij dit meisje op school. De hele school was vandaag in shock. Iedereen is verdrietig. Opmerkingen als 'ze hebben nog een reserve' zijn zéér ongepast en respectloos. En er zit zeker geen humor in.
Denk er maar eens aan dat zo'n meisje bij je in de klas zit. Het was gewoon een doorsnee leerling. Jij had het kunnen zijn. Lach je er dan nog net zo hard om?
Je hebt helemaal gelijk.
pi_73875826
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef Itisjustme het volgende:
Ten eerste wil ik even zeggen dat het een fout was van de buschauffeur. Leerlingen hebben hem in slaap zien vallen. Hij reed veel te hard en hij reed recht op een vangrail af. Iemand uit de bus riep toen 'wtf doe je' richting de chauffeur en die schrok wakker. Uit paniek heeft hij aan het stuur getrokken en toen is de bus gekanteld.

Je hebt gelijk, alleen...het is FOK! Wil je steunbetuigingen en schouderklopjes ga dan aub niet naar fok.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:54:38 #63
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73876213
Echt mijn handen jeuken!

Opmerkingen zijn zeer ongepast en respectloos, ja... maar dat wil nog niet zeggen dat er geen humor in zit! Natuurlijk is het vreselijk als je zoiets gebeurt. Het is mij ook overkomen (een goede vriend overleden) en ik heb er hard om gehuild en tegelijk hartelijk om gelachen.
quote:
Het was gewoon een doorsnee leerling.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73876233
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:42 schreef starla het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, alleen...het is FOK! Wil je steunbetuigingen en schouderklopjes ga dan aub niet naar fok.
Weet je, die uitspraak zie ik wel vaker voorbij komen, en lijkt wel een "excuus" om je zelf buiten alle fatsoensnormen te zetten. Is dat de bedoeling van Fok? Want dan heb ik dat gemist.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:55:58 #65
116015 SicSicSics
pi_73876250
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:55 schreef lezzer het volgende:
Weet je, die uitspraak zie ik wel vaker voorbij komen, en lijkt wel een "excuus" om je zelf buiten alle fatsoensnormen te zetten. Is dat de bedoeling van Fok? Want dan heb ik dat gemist.
Ik heb geen fatsoensnormen in de algemene voorwaarden zien staan, jij?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:56:58 #66
136343 BasEnAad
pi_73876275
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:54 schreef SicSicSics het volgende:
Echt mijn handen jeuken!

Opmerkingen zijn zeer ongepast en respectloos, ja... maar dat wil nog niet zeggen dat er geen humor in zit! Natuurlijk is het vreselijk als je zoiets gebeurt. Het is mij ook overkomen (een goede vriend overleden) en ik heb er hard om gehuild en tegelijk hartelijk om gelachen.
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. De extra spanning bij zo'n foute en respectloze grap heeft wel iets ja. Maar blijft natuurlijk slecht om nabestaanden daarmee lastig te vallen, tenzij je er zelf een bent.
pi_73876333
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik heb geen fatsoensnormen in de algemene voorwaarden zien staan, jij?
En dus gebruiken we de uitspraak "het is Fok" om de fatsoensnormen te negeren?
Ik vind het echt zo'n lame excuus elke keer.
SPOILER
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:02:42 #68
116015 SicSicSics
pi_73876440
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:56 schreef BasEnAad het volgende:
Klopt. De extra spanning bij zo'n foute en respectloze grap heeft wel iets ja. Maar blijft natuurlijk slecht om nabestaanden daarmee lastig te vallen, tenzij je er zelf een bent.
Ik bel ze ook niet op met dit soort mededelingen!
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:59 schreef lezzer het volgende:
En dus gebruiken we de uitspraak "het is Fok" om de fatsoensnormen te negeren?
Ik vind het echt zo'n lame excuus elke keer.
Dat klopt (en er staat wel degelijk een vermelding/ verwijzing in de gebruiksvoorwaarden naar de 'netiquette') maar wat voor de een smakeloos en buiten de fatsoensnormen is, is voor de ander een goede grap. Dat is al eeuwen zo! En zal altijd zo blijven denk ik!

Edit:
Ik had het gezien!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:04:07 #69
136343 BasEnAad
pi_73876484
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik bel ze ook niet op met dit soort mededelingen!

dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:04:08 #70
246444 lezzer
doei
pi_73876487
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
Dat klopt (en er staat wel degelijk een vermelding/ verwijzing in de gebruiksvoorwaarden naar de 'netiquette') maar wat voor de een smakeloos en buiten de fatsoensnormen is, is voor de ander een goede grap. Dat is al eeuwen zo! En zal altijd zo blijven denk ik!
Eens.
Maar het blijft een stom excuus. Zeg dan dat het je geen fuck interesseert wat een ander er van vindt, en draag niet aan "dat het Fok is".
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:38:00 #71
187077 starla
>dEAR<
pi_73877473
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:04 schreef lezzer het volgende:

[..]

Eens.
Maar het blijft een stom excuus. Zeg dan dat het je geen fuck interesseert wat een ander er van vindt, en draag niet aan "dat het Fok is".
Wind je niet zo op man, het is fok maar.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:15:48 #72
213345 El_Matador
Torero
pi_73882998
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen die stierenvechten tof vinden zijn sowieso niet serieus te nemen.
En dat vind ik tof?

dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:16:42 #73
213345 El_Matador
Torero
pi_73883029
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef RedFever007 het volgende:
Kom kom nou toch ...

Da bedoel ik.

Een Rus die ik ken die in een busongeluk doodgaat vind ik erger dan een Nederlands meisje wat ik toch niet ken.

dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:19:08 #74
187077 starla
>dEAR<
pi_73883132
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Da bedoel ik.

Een Rus die ik ken die in een busongeluk doodgaat vind ik erger dan een Nederlands meisje wat ik toch niet ken.
Jeetje wat ben jij een ongevoelige hark!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:23:31 #75
213345 El_Matador
Torero
pi_73883280
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:19 schreef starla het volgende:

[..]

Jeetje wat ben jij een ongevoelige hark!
Nee hoor, integendeel. Ik behoud mijn gevoelens echter voor mensen die het verdienen. Mensen die mij na aan het hart staan. Dat maakt die gevoelens dan ook veel bijzonderder. Als je om elke dooie in een verkeersongeluk zou moeten janken, wat zijn de tranen voor je vrienden dan nog waard?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')