quote:
Jaja, maar ondertussen.quote:
Dat kan ik ook, maar dan kijkt de rest "quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
Als ik op school ben, staat mijn gezicht standaard zo:![]()
Inclusief traan, ja.
Sarcasmequote:Op maandag 19 oktober 2009 03:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jeetje, ik zou me toch een partij geil worden..................................![]()
GOED ZO.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jeetje, ik zou me toch een partij geil worden..................................![]()
Ik heb een getatoeëerde traan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
Als ik op school ben, staat mijn gezicht standaard zo:![]()
Inclusief traan, ja.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GOED ZO.
[..]
Ik heb een getatoeëerde traan.
Ik ben nogal traag!quote:
quote:
Het was een vrije interpretatiequote:
Daarom: Semi-kakkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GOED ZO.
[..]
Ik heb een getatoeëerde traan.
IK BEN HEUL GEEN KAKKER. ZIE FOTOquote:
Dat nummer van dat meisje!quote:
Jezelf quoten is gayquote:
Ik deed nu "Kgnrrt (dat geluid dat je je lach een beetje laat gaan via je je neus) en daarna HAHA! HA!"quote:
Neem je moeder (in de maling)quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb in een dronken bui een bonk bevroren tomatensoep losgewrikt uit de verpakking en het leek me slim 'm te ontdooien in de magnetron.
God wat was mijn moeder blij.
Mooie uitleg, ik zag het voor me!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik deed nu "Kgnrrt (dat geluid dat je je lach een beetje laat gaan via je je neus) en daarna HAHA! HA!"
Of aai een glibberige paling!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem je moeder (in de maling)
Anders sluit je even een microfoon aanquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik deed nu "Kgnrrt (dat geluid dat je je lach een beetje laat gaan via je je neus) en daarna HAHA! HA!"
Dat gaat niet, die weet hoe ik ben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem je moeder (in de maling)
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders sluit je even een microfoon aan
MIETERS.quote:
Logischquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat niet, die weet hoe ik ben.
Je was in Delft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:11 schreef Devvie het volgende:
Waarom deed je niet open trouwens zaterdag?ik heb bij alle huizen rondom het feest van sinterklaas aangebeld
Agga?quote:
GMTAquote:
Ja, soms weet je het niet, heah...?quote:
Wat een humor om kwart over 3.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt de telefoon van je moeder gejat?
Lo-gischquote:
CLOO"S Equote:Op maandag 19 oktober 2009 03:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat een humor om kwart over 3.
[..]
Lo-gisch
Logies
Loogie
Loog ie?
OHNOES
| Forum Opties | |
|---|---|