quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee waarom ik een "" deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, vertel.
![]()
0 topics op naam. 14.gif
Nee, we wonen wel dicht bij elkaar.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind kale mannen en negers ook midden op de dag freakish.
Truste ouwe!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:53 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga eventjes een paar uur slapen ofzo
Welke verhalen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dr zat wel meer dan alleen haar ... als ik de verhalen moet geloven.
Devvie
"Als kanker een kamer had"quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van vanochtend/vannacht/gisteren plus ik moet morgen het huis opruimen want de keuken en mijn kamer zijn 1 grote hoop kanker
En ik moet even wat x360 games downloaden
Je hebt het maar druk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van vanochtend/vannacht/gisteren plus ik moet morgen het huis opruimen want de keuken en mijn kamer zijn 1 grote hoop kanker
En ik moet even wat x360 games downloaden
Maar je kent 'm niet buiten fok!....quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we wonen wel dicht bij elkaar.
DH?Is het niet BH?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:57 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben nog steeds voor een DH meet. Zonder klonen.
Ik denk niet dat je dat op prijs gaat stellen als ik die verhalen in de sc neerplemp.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Truste ouwe!
[..]
Welke verhalen?
ZONDER MENSEN VAN BUITEN REGIO 070!quote:
Hell no !quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je kent 'm niet buiten fok!....
070?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ZONDER MENSEN VAN BUITEN REGIO 070!
Ik wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat op prijs gaat stellen als ik die verhalen in de sc neerplemp.
Mij al helemaal niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hell no !
ZH ken ik ook niet.
Bustehouder?quote:
Ik weet, ik weet.quote:
Namen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat op prijs gaat stellen als ik die verhalen in de sc neerplemp.
Nou stel het voor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:57 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben nog steeds voor een DH meet. Zonder klonen.
WEET IK NIET MEER !quote:
EN TERECHTquote:
Ik heb in een dronken bui een bonk bevroren tomatensoep losgewrikt uit de verpakking en het leek me slim 'm te ontdooien in de magnetron.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:00 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom moeten bevroren soesjes toch altijd zo lang ontdooien?
Behalve mijn geile smsjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hell no !
ZH ken ik ook niet.
Regio Den Haag.quote:
Zet ze eens neer hierzo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Behalve mijn geile smsjes.
[..]
Regio Den Haag.
Ja, naar Maartje 1/8 zeker?quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Behalve mijn geile smsjes.
[..]
Regio Den Haag.
Devvie komt vast wel. Alleen jij nog!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou stel het voor.
Oh wacht...
Die heb ik!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WEET IK NIET MEER !
IETS MET EEN RUITJESDEKBED.
Nee, Dikke Heup.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:02 schreef Broekpaling het volgende:
Oh, DH als in Den Helder?
Devvies reactie: WAAAT?quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Devvie komt vast wel. Alleen jij nog!
[..]
Die heb ik!
Hoi Tessie, in jouw natte grotje wil ik zeker wel mijn piemeltje stoppen. Ontzettend geil als je dat zo doet. Dikke lebber, je zotje.quote:
NEIN!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, naar Maartje 1/8 zeker?
ZAL IK HEM EVEN BELLEN ANDERS?quote:
* Nummer block.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Tessie, in jouw natte grotje wil ik zeker wel mijn piemeltje stoppen. Ontzettend geil als je dat zo doet. Dikke lebber, je zotje.
[..]
NEIN!
Jeetje, ik zou me toch een partij geil worden..................................quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Tessie, in jouw natte grotje wil ik zeker wel mijn piemeltje stoppen. Ontzettend geil als je dat zo doet. Dikke lebber, je zotje.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik deed letterlijk "Ha!" achter mijn pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |