Campusradio.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"MAAARRRRRRRRRRRRRR JAAAAAAA "
Na een radiostilte van 20 minuten.
Nu is het genoeg Tessa!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"MAAARRRRRRRRRRRRRR JAAAAAAA "
Na een radiostilte van 20 minuten.
Que?quote:
JE BLOEDPLAATJESquote:
Linkfaal, Roderick.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu is het genoeg Tessa!
[ afbeelding ]
* Ziet een mexicaanse muziekband voor zich...quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:29 schreef Japsnars het volgende:
AYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY
quote:Motivationals class="spoiler">
Ja... ik moest eigenlijk op tijd naar bed.. maar ja......quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:32 schreef Broekpaling het volgende:
Het is al half 3.
Alleen dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:32 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga altijd rare dingen zeggen in de nacht.
Geen lapkantie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja... ik moest eigenlijk op tijd naar bed.. maar ja......
TOT SINT JUTTEMIS!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:33 schreef Broekpaling het volgende:
Zotheid is doorgeslagen en gaat voor de ban!
Lapkantie, nee dat heb ik niet.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:34 schreef Broekpaling het volgende:
t03tt03t, waar o waar blijft NS BERT?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
TOT SINT JUTTEMIS!
WHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHUUUUUHHHHH
BAZENALARM
Lapkantie dus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lapkantie, nee dat heb ik niet.
Wel vakantie.
Zelfstudieweek
CENquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:36 schreef Breathtaking het volgende:
JA DO IT!
Ooh no wait, I just did.
Wat jij wil...quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Morgen baalt 'ie van z'n ban.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
En uitgerekend zotheid met z'n voorzichtigheid heeft de ban.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
Remlof, kan je zotheid niet unbannen? Hij heeft over je post heengelezen. Had iedereen kunnen gebeuren.
Voor de rest doet hij namelijk altijd normaal.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eroverheen gelezen? Hij zei, daar is remlof, bukken
?!
Ik jou ook wel.quote:
Hihi.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
CEN
TROALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Hoe ging het?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:36 schreef Breathtaking het volgende:
JA DO IT!
Ooh no wait, I just did.
Dat was echt de leukste SC ooit.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe ging het?
IK liet gisteren een windje, dat stellen jullie niet zo op prijs schijnt.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag laatst een concert van Madonna... omg... wat vies eigenlijk....
Zelfs BP snapt dat dit niet kan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt.quote:
Dat soort problemen heb jij niet nee!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed goed, jwz. En nee, gek hequote:Op maandag 19 oktober 2009 02:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe ging het?
IK liet gisteren een windje, dat stellen jullie niet zo op prijs schijnt.
Van wie heb je die informatie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:42 schreef Broekpaling het volgende:
Hadden of bijna hadden 4EBE en Zh niet wat met elkaar?
Haha, die bloem idd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
Toen we achter Gers zijn bloemetje kwamen.
[..]
Dat soort problemen heb jij niet nee!
Ja klopt, maar ze durfde op een date niet meer te komen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:42 schreef Broekpaling het volgende:
Hadden of bijna hadden 4EBE en Zh niet wat met elkaar?
JA MAAR HET GING PER ONGELUK!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed goed, jwz. En nee, gek he?
Staat me vaag bij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wie heb je die informatie?
Ssst...quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wie heb je die informatie?
Nee, seksproblemen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, die bloem idd.![]()
Welk probleem? Winden?
Wij hebben nooit afgesprokenquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze durfde op een date niet meer te komen.
[..]
JA MAAR HET GING PER ONGELUK!
Hangover?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:45 schreef Broekpaling het volgende:
Wel meerder dingen staan me vooral vaag bij.
Je geboorte?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:45 schreef Broekpaling het volgende:
Wel meerder dingen staan me vooral vaag bij.
IK ZOU NAAR DE GROTE MARKT GAAN ONDER GEPUSH VAN DE SC MAAR TOEN WOU JIJ NIET MEER.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben nooit afgesproken
Dat bestaat niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze durfde op een date niet meer te komen.
[..]
JA MAAR HET GING PER ONGELUK!
Klopt, stiekem was ze best wel slecht en zocht ik een excuus om eronder uit te komen.quote:
JUISTEM.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK ZOU NAAR DE GROTE MARKT GAAN ONDER GEPUSH VAN DE SC MAAR TOEN WOU JIJ NIET MEER.
Toen stond ik daar.
IK lag onder namelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, stiekem was ze best wel slecht en zocht ik een excuus om eronder uit te komen.
Sond?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 3x gecontroleerd of het er goed sond.
4EBE?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:48 schreef Zotheid het volgende:
Dat was voordat ik wist dat jij al 11 jaar een relatie had!
Owja, toen ging je nog scheren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK ZOU NAAR DE GROTE MARKT GAAN ONDER GEPUSH VAN DE SC MAAR TOEN WOU JIJ NIET MEER.
Toen stond ik daar.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja, toen ging je nog scheren.
Dit klinkt fout.
Bwhehehehehehe, volgens mij wist je dat best.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:48 schreef Zotheid het volgende:
Dat was voordat ik wist dat jij al 11 jaar een relatie had!
quote:
BLOEMEN VOLGEN JOU?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:49 schreef Broekpaling het volgende:
OOK EMT BLOEMEN VOLGEN MIJ?
MWHEHEHEHE
Ja.quote:
Hij lult.quote:
Ja, weet ik niet... omdat ik geen zin had om nog zo laat in de bus te stappen?quote:
Hou op, alsjeblieft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
BLOEMEN VOLGEN JOU?
WTF DUDE!
FUCKING DISTURBING.
[..]
Ja.
Holy kankerquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:39 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, hahaha.![]()
Vergelijk linker met rechter arm.![]()
![]()
Tessa ja.quote:
Er zat haar op mijn eikel ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja, toen ging je nog scheren.
Dit klinkt fout.
NIETUS!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bwhehehehehehe, volgens mij wist je dat best.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet... omdat ik geen zin had om nog zo laat in de bus te stappen?
Het was 20.00 uur.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet... omdat ik geen zin had om nog zo laat in de bus te stappen?
Sorry.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hou op, alsjeblieft.Misbruik maken van mijn nachtelijke spelfouten.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:53 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga eventjes een paar uur slapen ofzo
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:53 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb geen idee waarom ik een "quote:
Dr zat wel meer dan alleen haar ... als ik de verhalen moet geloven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tessa ja.
[..]
Er zat haar op mijn eikel ja.
[..]
NIETUS!
Dat moest ik van Devvie horen.
"As usual"quote:
Jij kent Devvie buiten fok!?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dr zat wel meer dan alleen haar ... als ik de verhalen moet geloven.
Devvie
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee waarom ik een "" deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, vertel.
![]()
0 topics op naam. 14.gif
Nee, we wonen wel dicht bij elkaar.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind kale mannen en negers ook midden op de dag freakish.
Truste ouwe!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:53 schreef Japsnars het volgende:
Welke verhalen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dr zat wel meer dan alleen haar ... als ik de verhalen moet geloven.
Devvie
"Als kanker een kamer had"quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van vanochtend/vannacht/gisteren plus ik moet morgen het huis opruimen want de keuken en mijn kamer zijn 1 grote hoop kanker
En ik moet even wat x360 games downloaden
Je hebt het maar druk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van vanochtend/vannacht/gisteren plus ik moet morgen het huis opruimen want de keuken en mijn kamer zijn 1 grote hoop kanker
En ik moet even wat x360 games downloaden
Maar je kent 'm niet buiten fok!....quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we wonen wel dicht bij elkaar.
DH?Is het niet BH?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:57 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben nog steeds voor een DH meet. Zonder klonen.
Ik denk niet dat je dat op prijs gaat stellen als ik die verhalen in de sc neerplemp.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Truste ouwe!
[..]
Welke verhalen?
ZONDER MENSEN VAN BUITEN REGIO 070!quote:
Hell no !quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je kent 'm niet buiten fok!....
070?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ZONDER MENSEN VAN BUITEN REGIO 070!
Ik wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat op prijs gaat stellen als ik die verhalen in de sc neerplemp.
Mij al helemaal niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hell no !
ZH ken ik ook niet.
Bustehouder?quote:
Ik weet, ik weet.quote:
Namen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat op prijs gaat stellen als ik die verhalen in de sc neerplemp.
Nou stel het voor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:57 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben nog steeds voor een DH meet. Zonder klonen.
WEET IK NIET MEER !quote:
EN TERECHTquote:
Ik heb in een dronken bui een bonk bevroren tomatensoep losgewrikt uit de verpakking en het leek me slim 'm te ontdooien in de magnetron.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:00 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom moeten bevroren soesjes toch altijd zo lang ontdooien?
Behalve mijn geile smsjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hell no !
ZH ken ik ook niet.
Regio Den Haag.quote:
Zet ze eens neer hierzo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Behalve mijn geile smsjes.
[..]
Regio Den Haag.
Ja, naar Maartje 1/8 zeker?quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Behalve mijn geile smsjes.
[..]
Regio Den Haag.
Devvie komt vast wel. Alleen jij nog!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou stel het voor.
Oh wacht...
Die heb ik!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WEET IK NIET MEER !
IETS MET EEN RUITJESDEKBED.
Nee, Dikke Heup.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:02 schreef Broekpaling het volgende:
Oh, DH als in Den Helder?
Devvies reactie: WAAAT?quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Devvie komt vast wel. Alleen jij nog!
[..]
Die heb ik!
Hoi Tessie, in jouw natte grotje wil ik zeker wel mijn piemeltje stoppen. Ontzettend geil als je dat zo doet. Dikke lebber, je zotje.quote:
NEIN!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, naar Maartje 1/8 zeker?
ZAL IK HEM EVEN BELLEN ANDERS?quote:
* Nummer block.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Tessie, in jouw natte grotje wil ik zeker wel mijn piemeltje stoppen. Ontzettend geil als je dat zo doet. Dikke lebber, je zotje.
[..]
NEIN!
Jeetje, ik zou me toch een partij geil worden..................................quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Tessie, in jouw natte grotje wil ik zeker wel mijn piemeltje stoppen. Ontzettend geil als je dat zo doet. Dikke lebber, je zotje.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik deed letterlijk "Ha!" achter mijn pc.
quote:
Jaja, maar ondertussen.quote:
Dat kan ik ook, maar dan kijkt de rest "quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
Als ik op school ben, staat mijn gezicht standaard zo:![]()
Inclusief traan, ja.
Sarcasmequote:Op maandag 19 oktober 2009 03:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jeetje, ik zou me toch een partij geil worden..................................![]()
GOED ZO.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jeetje, ik zou me toch een partij geil worden..................................![]()
Ik heb een getatoeëerde traan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
Als ik op school ben, staat mijn gezicht standaard zo:![]()
Inclusief traan, ja.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GOED ZO.
[..]
Ik heb een getatoeëerde traan.
Ik ben nogal traag!quote:
quote:
Het was een vrije interpretatiequote:
Daarom: Semi-kakkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GOED ZO.
[..]
Ik heb een getatoeëerde traan.
IK BEN HEUL GEEN KAKKER. ZIE FOTOquote:
Dat nummer van dat meisje!quote:
Jezelf quoten is gayquote:
Ik deed nu "Kgnrrt (dat geluid dat je je lach een beetje laat gaan via je je neus) en daarna HAHA! HA!"quote:
Neem je moeder (in de maling)quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb in een dronken bui een bonk bevroren tomatensoep losgewrikt uit de verpakking en het leek me slim 'm te ontdooien in de magnetron.
God wat was mijn moeder blij.
Mooie uitleg, ik zag het voor me!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik deed nu "Kgnrrt (dat geluid dat je je lach een beetje laat gaan via je je neus) en daarna HAHA! HA!"
Of aai een glibberige paling!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem je moeder (in de maling)
Anders sluit je even een microfoon aanquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik deed nu "Kgnrrt (dat geluid dat je je lach een beetje laat gaan via je je neus) en daarna HAHA! HA!"
Dat gaat niet, die weet hoe ik ben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem je moeder (in de maling)
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders sluit je even een microfoon aan
MIETERS.quote:
Logischquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat niet, die weet hoe ik ben.
Je was in Delft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:11 schreef Devvie het volgende:
Waarom deed je niet open trouwens zaterdag?ik heb bij alle huizen rondom het feest van sinterklaas aangebeld
Agga?quote:
GMTAquote:
Ja, soms weet je het niet, heah...?quote:
Wat een humor om kwart over 3.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt de telefoon van je moeder gejat?
Lo-gischquote:
CLOO"S Equote:Op maandag 19 oktober 2009 03:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat een humor om kwart over 3.
[..]
Lo-gisch
Logies
Loogie
Loog ie?
OHNOES
Ik over 12 uur.quote:
Kusjekroelquote:
ZIJN DE DAGCIJFERS ALWEER GEPOST?quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat mijn postaantal voor vandaag ook wel lekker opgekrikt is.
Nee, onduidelijker kon niet.quote:
Over 12 uur al... Eigenlijk mag ik de hele dag in bed blijven stinken...quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik over 12 uur.
Ik hoop niet dat ik me verslaap.
[..]
KusjekroelLUV YA!
[..]
ZIJN DE DAGCIJFERS ALWEER GEPOST?
O god, die dagcijfergeilnichten die toen hier kwamen posten om te krikken.quote:
WAJOOHHH DEVVIE, BP ZEI AGGA TEGEN JE. WAJOHH IK ZOU HET ECHT NIET PIKKE GEK!quote:
Kom niet praten, jongen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:15 schreef Devvie het volgende:
070 reprezent AIGHT
[ afbeelding ]
FUCK ALL YOU MOTHERFUCKERS JEWEETTOGG
Ik ook, tot het riekt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 12 uur al... Eigenlijk mag ik de hele dag in bed blijven stinken...
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
O god, die dagcijfergeilnichten die toen hier kwamen posten om te krikken.Timmmmmm en Mikehunt was het?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:15 schreef Devvie het volgende:
070 reprezent AIGHT
[ afbeelding ]
FUCK ALL YOU MOTHERFUCKERS JEWEETTOGG
Jaaaquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
O god, die dagcijfergeilnichten die toen hier kwamen posten om te krikken.Timmmmmm en Mikehunt was het?
quote:
AGGA ZOTHEIDquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WAJOOHHH DEVVIE, BP ZEI AGGA TEGEN JE. WAJOHH IK ZOU HET ECHT NIET PIKKE GEK!
Daar hoef je niet voor in bed te blijven hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 12 uur al... Eigenlijk mag ik de hele dag in bed blijven stinken...
Handtas- scquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Jaaa
EN dan pimpen in dat topic!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor in bed te blijven hoor
Kom hier en krijg klappen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor in bed te blijven hoor
Daar had die mikehunt het over.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had 'm wel mogen maken.Wij kennen elkaar daarvoor.
JESUS.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:17 schreef Zotheid het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 575 Broekpaling
002. 521 Kuno_van_Dijk
003. 480 The_Dean
004. 437 PiRANiA
005. 350 suikertaartje
006. 317 Marijkezwolle
007. 285 mstr
008. 282 Jimbo
009. 280 Stephan1237
010. 278 justmattie
011. 273 PownijN
011. 273 Zotheid![]()
GAST!
Ik dacht dat ik veel had gepost!
Fit for freequote:
Totaal niet meegekregen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar had die mikehunt het over.
Handtassen ...
Den haag natuurlijk !quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NO SHIT?!
Waar het voor staat, parelketting!
Hm?quote:
Ik wel, want ik moest er smakelijk om lachenquote:
KOM HIER DAN!quote:
HIJ IS DIE BOII DIE HIER ALTIJD DIE DOLLARS KOMT KLAREN JEWAITS!quote:
Fembot.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel, want ik moest er smakelijk om lachen![]()
Tevens ben ik 24/7 in de sc.... dus ik krijg alles mee
Wat wil jij van Devvie ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
KOM HIER DAN!
[..]
HIJ IS DIE BOII DIE HIER ALTIJD DIE DOLLARS KOMT KLAREN JEWAITS!
Mooie tijd was dat!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JESUS.![]()
MAAR NOU EN, VORIGE NOVEMEBER WAS HET DAGELIJKSE KOST TUSSEN DE 6 EN 900.
Juist.quote:
quote:
MIETERS!quote:
CHILLIE, JWZ!quote:
Eigenlijk wel. En het erge is dat ik er niet eens mijn best voor deed.quote:
Die van gaat niet meer aan.quote:
Ja dat was wel frappant.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. En het erge is dat ik er niet eens mijn best voor deed.![]()
![]()
Al die flippo's "WHUEEE, HOE DOEDE GE DA?"
NEE, BLIJF!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:24 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen! Goede nacht!
Spelbreker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:24 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen! Goede nacht!
Ik ook niet meer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ik ga iig geen Iphone kopen dus...
Echografie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikkert op met je prostaat massage.
TOT HET SLOTJE DAN!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
gelukkig hebben we 4ebe, die maakt het wel schoon
JOAHquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Echografie.
[..]
TOT HET SLOTJE DAN!
Weten we dat ook weerquote:
Ja, ik huur je moeder in.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
gelukkig hebben we 4ebe, die maakt het wel schoon
Fuuuuuuuuquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:27 schreef Devvie het volgende:
STOPPEN MET POSTEN JONGENS
DAN GAAT ZOTHEID NOOIT MEER SLAPEN !2!!111einszwei
WAT PRAAT JE OVER MU MOEDER KOM HIE DAN IK SWEER JOU!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoorde een verhaal van een vriend dat hij in een telepwn winkel stond en een vrouw naast hem vroeg aan de medewerkster of ze de nieuwste telefoon de pocketrocket mocht zien.
Maarja, het is en blijf een verhaal van een ander dus ik heb mijn tijwels.
EN TETTEN!quote:
ZULLEN WE NA DIT TOPIC GEWOON SLAPEN EN DAN VOOR DE OCHTENDPLOEG NIKS OPENEN. ZODAT ZE ZICH HELEMAAL LAM ZULLEN SCHRIKKEN EN DAN ZO LAM OP HET WERK KOMEN EN DAN ZO ONTSLAGEN WORDEN ZODAT ZE DAARNA OOK TOT DE NACHTCREW BEHOREN?quote:
Zweren zijn vieze dingen swa.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WAT PRAAT JE OVER MU MOEDER KOM HIE DAN IK SWEER JOU!
Devvie's moeder is ook jouw moeder?quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WAT PRAAT JE OVER MU MOEDER KOM HIE DAN IK SWEER JOU!
NEEquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ZULLEN WE NA DIT TOPIC GEWOON SLAPEN EN DAN VOOR DE OCHTENDPLOEG NIKS OPENEN. ZODAT ZE ZICH HELEMAAL LAM ZULLEN SCHRIKKEN EN DAN ZO LAM OP HET WERK KOMEN EN DAN ZO ONTSLAGEN WORDEN ZODAT ZE DAARNA OOK TOT DE NACHTCREW BEHOREN?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Devvie's moeder is ook jouw moeder?![]()
Asjemenou?
OMFGWTFBBQquote:
DE FEBOquote:
DECUBITUSquote:
MOEDER IS MOEDER JEWAITSquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Devvie's moeder is ook jouw moeder?![]()
Asjemenou?
SPELBREKERquote:
JOAHquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
EN TETTEN!
[..]
ZULLEN WE NA DIT TOPIC GEWOON SLAPEN EN DAN VOOR DE OCHTENDPLOEG NIKS OPENEN. ZODAT ZE ZICH HELEMAAL LAM ZULLEN SCHRIKKEN EN DAN ZO LAM OP HET WERK KOMEN EN DAN ZO ONTSLAGEN WORDEN ZODAT ZE DAARNA OOK TOT DE NACHTCREW BEHOREN?
* VISUAL KRIJGTquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
POCKETROCKET, UIT DE MUUR IN DE FEBO WINKEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |