Oké. Ga het proberen aan te leren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
lau, dan moet je je hand gewoon even naast je muis leggen als je niets doet.
Dat is goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef mstr het volgende:
[..]
True.
Maar ik zorg er voor dat m'n pols ondersteund is.
Gaan we lekker dwars doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Op het moment van mijn opmerking waren er 3 actieve users.![]()
Ja, of je laat het gewoon zitten. Het boeit niemand iets, en jij bent toch nooit in de SC, dus het zou een beetje zielig zijn als je op die lapo's gaat noten.
Typenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is goedEn af en toe ff bewegen met je pols/arm als je niet muist helpt ook bakken
Ja. Oké. Fijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaan we lekker dwars doen? Dan ben ik maar zielig, prima hoor.
Dwars doen. Oef.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of gewoon minder achter de pc (ja voor het werk heb je je muis nodigquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is goedEn af en toe ff bewegen met je pols/arm als je niet muist helpt ook bakken
Vraagje ; is het de bedoeling dat je als mod net doet alsof je een dictator bent?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Idd, ik gebruik ook af en toe mn typemachine ipv mn pc.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:45 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Of gewoon minder achter de pc (ja voor het werk heb je je muis nodig)
je hebt altijd uitzonderingenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vraagje ; is het de bedoeling dat je als mod net doet alsof je een dictator bent?
Duh. De grootste leiders in de geschiedenis waren dictators.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vraagje ; is het de bedoeling dat je als mod net doet alsof je een dictator bent?
ga je ons nu spanken als we het doen ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja? Ik tel er meer dan 3 anders.
Ik zou het vervelend vinden als jullie een ellenlange OP krijgen door dit soort regels..
Wat heb jij een stomme username.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
je hebt altijd uitzonderingen
Geilquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga je ons nu spanken als we het doen ?
qftquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. De grootste leiders in de geschiedenis waren dictators.
heuj jij ook hier. kom je hier wle eens vaker ?quote:
Duh. Dat is mijn vraag niet. Duh.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. De grootste leiders in de geschiedenis waren dictators.
Ja...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj jij ook hier. kom je hier wle eens vaker ?
ken ik jou niet nergens van ?quote:
Dat dacht ik ook toen ik in jouw fobo keek.quote:
Nee, maar wel het antwoord op je vraag. Ja dus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef KingGone het volgende:
[..]
Duh. Dat is mijn vraag niet. Duh.
Ja. Abortus... Konijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
stom als in de zin van onaangenaam?
nirvanaquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik in jouw fobo keek.
En een moment daarna zag ik Nirvana staan in WMP.
Toe dacht ik.... OHJAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |