Ik probeer het topic heul niet te domineren, en ik wil ook niet interessant zijn, ik laat hem gewoon weten dat hij echt geen kans maakt bij een 15jarig meisje, komop.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:43 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
En probeer ook niet het topic te domineren met kinderachtig gedrag zoals dit, het feit dat je ook 15 bent maakt je echt niet interessant, je versterkt alleen maar het idee dat 15 jarige meisjes trieste wezens zijn.
Groei op en krijg een werkelijke mening, wannabe intellectuele minkukel dat je bent.
De linker.quote:
Eens. Beetje gezeur om niks over jouw reacties. Niks van aantrekken. Trek iets uit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
Ik probeer het topic heul niet te domineren, en ik wil ook niet interessant zijn, ik laat hem gewoon weten dat hij echt geen kans maakt bij een 15jarig meisje, komop.
O en ik heb een werkelijke mening, anders had ik niet gepost. Mongool.
Hey, een jong meisje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik probeer het topic heul niet te domineren, en ik wil ook niet interessant zijn, ik laat hem gewoon weten dat hij echt geen kans maakt bij een 15jarig meisje, komop.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Eens. Beetje gezeur om niks over jouw reacties. Niks van aantrekken. Trek iets uit.
Ja, doe ik zo als ik naar bed ga.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
Eens. Beetje gezeur om niks over jouw reacties. Niks van aantrekken. Trek iets uit.
Hoe weet jij nou waar hij wel of niet een kans bij maakt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
En dan wil je iets met een 15-jarige?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb best veel status, hbo/wo master en een leuke baan, verdien genoeg cash voor een leuk appartement enz.
Maar als zij nou niet wil?, ik bedoel 'serieus'quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb best veel status, hbo/wo master en een leuke baan, verdien genoeg cash voor een leuk appartement enz.
ik voel me dus nu vooral alleen sexueel aangetrokken tot haar, maar er is wel ruimte voor meer.
Na zijn omschrijving dat hij een onsociale ict-nerd is valt zijn doelgroepje wel wegquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar hij wel of niet een kans bij maakt.
Verkapte -vraag naar mijn pics- post.quote:
Ja, vrouwen zijn niet echt geïnteresseerd in mij en daarom zocht ik mijn toevlucht bij de hoeren, maar dat is tot nu toe nog niet echt goed bevallen. Na 29 jaar zoek ik toch wel sex en als dat meisje me dat kan geven zeg ik geen neequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En dan wil je iets met een 15-jarige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |