Je bedoelt dat het positief is dat jij hem omhoog kan houden als een meisje doet alsof zij huilt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, mijn beperkingen op eigenlijk alles heeft mij psychisch toch wel beïnvloed, op sommige punten sta ik beter in mijn schoenen en in andere weer niet
Ben eens bij 113online.nl geweest, die mensen beantwoorden mijn vragen met vragen? zo kom ik natuurlijk ook nergensquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Dude... beter maak je een geintje. Je klinkt imo erg sexueel gefrustreerd en geestelijk ben je nog niet verder dan een kind van 15. Ga naar een psychiater en haal een abbo bij de sportschool.
Daar ben ik dus bang voor, dat als dé mogelijkheid zich aanbied ik helemaal tekeer ga, gevolg is opgefokte ouders en een rechtzaakquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zou vooral dit gedeelte extra benadrukken, meisjes van die leeftijd kicken op spanning!
Ook al zelfmoordneigingen? Beter ga je gewoon naar een echte psychiater, waarmee je irl kan praten. Niet veilig achter je computertje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ben eens bij 113online.nl geweest, die mensen beantwoorden mijn vragen met vragen? zo kom ik natuurlijk ook nergens
Oké leg je daar maar bij neer, succes met je leven, geniet ervan. Welterusten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:03 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor, dat als dé mogelijkheid zich aanbied ik helemaal tekeer ga, gevolg is opgefokte ouders en een rechtzaak
denk eigenlijk dat prostituees de enige mogelijkheid zijn voor mij om goed sex te hebben en te blijven hebben
Ik heb gewoon veel meegemaakt, uit frustatie had ik zelfs (op mijn 18e tot 20e jaar) alleen contact met een zelf geprogrammeerde virtuele vriendin, buiten school dan hequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:03 schreef Equites het volgende:
[..]
Ook al zelfmoordneigingen? Beter ga je gewoon naar een echte psychiater, waarmee je irl kan praten. Niet veilig achter je computertje.
Mwa, opzich vind ik seks met meisje wel lekker, maar als ik het niet heb mis ik er ook weinig aan zeg maar. Meer een doe het zelver bij tijd en wijle idd.quote:
Ik weet niet of ik me erbij neerleg, ik kijk morgen even of dat meisje interesse in mij heeft, zoals ik interesse in haar heb. Daarna zie ik wel weerquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:04 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Oké leg je daar maar bij neer, succes met je leven, geniet ervan. Welterusten.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel meegemaakt, uit frustatie had ik zelfs (op mijn 18e tot 20e jaar) alleen contact met een zelf geprogrammeerde virtuele vriendin, buiten school dan he
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:45 schreef Zero17 het volgende:
Deel 2!![]()
OP uit deel 1:
Morgenmiddag moet ik naar mijn nichtje want ze is dan jarig, ze wordt 16 jaar. Ik kom er sowieso elke week, rechtstreeks vanuit mijn werk om een beetje te ouwehoeren met haar ouders.
Ik zie haar uiteraard dus ook veel, en vaak heeft zij haar vriendin (15 jaar) ook met zich mee.. maken samen huiswerk en dat soort dingen. De eerste keer dat ik dit meisje zag was ik gelijk verliefd, en ze toonde ook interesse in mij (of ze ook vlinders in haar buik heeft weet ik niet).
Ik ga dus morgen naar mijn nichtje haar verjaardag, en haar vriendin is er dan natuurlijk ook bij. Ik ben van plan om een move te maken maar ben bang hoe het zal verlopen![]()
![]()
Iemand ong. hetzelfde meegemaakt?
Klacht: Verliefd geworden op jong meisje..
oja, ik ben 29 jaar
Ach, blijkbaar is je belevingswereld dan toch niet zo groot he. Zie wel gekkere verhalen soms op Fok!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:12 schreef Biels het volgende:
Topic is geloofwaardigheid lang geleden verloren. Zonde.
HALLLO ZE 15 HALOOOOOOOOOOO 15 15 15 .... !!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:10 schreef D.D.W. het volgende:
Mijn problemen hoeft ze niet te weten!
Morgen na mijn werk gewoon naar haar school, loop naar haar toe met een bos bloemen en bonbons om even met haar te praten
- TS is een kloonquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:16 schreef D.D.W. het volgende:
Maar goed voor de nieuwe lezers hier een samenvatting;
- TS heeft een leuk meisje ontmoet, ze is alleen 15 jaar en 29
- TS heeft plannen om het meisje wat beter te leren kennen
- TS hoop op een (sex)relatie met het meisje
- TS wilt daarna graag afstand nemen van het meisje om een vrouw te zoeken i.p.v een meisje
15-jarigen hebben secundaire geslachtskenmerken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:14 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
HALLLO ZE 15 HALOOOOOOOOOOO 15 15 15 .... !!!!
BEN JE PEDOFIEL ????
![]()
![]()
![]()
Ik ben alleen van plan iets met het meisje te beginnen als ZIJ daar zelf voor kiest, lezen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:14 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
HALLLO ZE 15 HALOOOOOOOOOOO 15 15 15 .... !!!!
BEN JE PEDOFIEL ????
![]()
![]()
![]()
doe normaaal mongoool
Er zijn zat vrouwen boven de 18 die vrijgezijl zijn !!!
en die het leuk vinden om bonbons en bloemen te krijgen
je ben gewoon wanhoopig dat je denk bij een 15 jarige wel kans te maken
Nou als je normaal zou doen !!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zijn niet echt geïnteresseerd in mij en daarom zocht ik mijn toevlucht bij de hoeren, maar dat is tot nu toe nog niet echt goed bevallen. Na 29 jaar zoek ik toch wel sex en als dat meisje me dat kan geven zeg ik geen nee
echt of is dit nep?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Nou als je normaal zou doen !!
zou ik wel intressen hebben
wat zoek je in een vrouw ?
wat voor vriendin wil je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |