Op dat gebied maak je volgens mij ook geen positieve indruk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:22 schreef D.D.W. het volgende:
Enigste optie voor mij is om een vriendinnetje zoeken in Azie, india of china bijv. Vrouwen kijken daar niet naar uiterlijk maar naar innerlijk
Dat ligt vooral aan het niveau van haar dan, als het een vmbo'er is zal ik er wel moeite mee hebbenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:31 schreef 3keernix het volgende:
[..]
eensch, al brengt dat natuurlijk problemen met zich mee
dacht ik ook. Kan iemand het account even scannen? straks is het Biogarde die post onder een kloonquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:32 schreef Paul het volgende:
DDW nu geloof ik je niet meeer
Je bent gewoon een kloon van van van ....eeeh Het hupt?
Haar ouders..:') die zien je al aankomenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan het niveau van haar dan, als het een vmbo'er is zal ik er wel moeite mee hebben
Wat valt er niet te geloven? Kan je vertellen dat ik niet de enigste ben met deze "klacht"..quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:32 schreef Paul het volgende:
DDW nu geloof ik je niet meeer
Je bent gewoon een kloon van van van ....eeeh Het hupt?
Wat vroeg ik aan jou? Citeer het me even.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je vroeg het aan mij, dus, silly me, ik dacht dat je een reactie van mij wilde. Op haar kan je lang wachten, zij is slapen.
Aan je berichten te zien ben je nog helemaal niet klaar voor een vriendin o.i.d.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat valt er niet te geloven? Kan je vertellen dat ik niet de enigste ben met deze "klacht"..
Kan misschien een 15 jarige meisje in bed krijgen, weet ik ook wat een vriendinnetje is. Mocht dit niet gebeuren ga ik wel de hoerenpad op, desnoods totdat ik 80 ben ofzo, tegenwoordig is het helaas zo dat vrouwen alleen naar uiterlijk kijken
Heb je dat aan alle vrouwen gevraagd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat valt er niet te geloven? Kan je vertellen dat ik niet de enigste ben met deze "klacht"..
Kan misschien een 15 jarige meisje in bed krijgen, weet ik ook wat een vriendinnetje is. Mocht dit niet gebeuren ga ik wel de hoerenpad op, desnoods totdat ik 80 ben ofzo, tegenwoordig is het helaas zo dat vrouwen alleen naar uiterlijk kijken
Ik ben een beetje boos, ben na mijn 16e actief opzoek geweest naar een vriendin maar niemand wilde me, was nooit het type...quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:36 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Aan je berichten te zien ben je nog helemaal niet klaar voor een vriendin o.i.d.
Dat komt omdat iemand zoals ik een hekel heeft aan wannabe wijsneuzen zoals jij, want het is inderdaad waar; het is heel vermoeiend. Maar lees aandachtig; vermoeidheid ontstaat uit het gebrek aan energie om iets vol te houden, als jij intelligenter bent dan had deze discussie jou weinig energie gekost. In feite geef je dus eerlijk toe dat je dommer bent.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:29 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Uiteraard. Whatever floats your boat. Het leuke vind ik wel dat ik het steeds over het topic heb, en alle poster hier, hetgeen je me ook verwijt, en jij het enkel over jezelf, en wat jij allemaal wel niet vindt, wat we allemaal onmiddellijk als waarheid aannemen, anders krijgen we hele tirades over ons heen, en dat JIJ MIJ er dan van beschuldigd egocentrisch te zijn.
Maar veel plezier verder met je oogkleppen, trachten een discussie aan te gaan met iemand die zijn hoofd zo ver in zijn reet gestoken heeft dat hij niet meer weet wat boven en onder is, is niet alleen niet leuk, maar ook nog eens dodelijk vermoeiend.
Pick up meiden?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:37 schreef Equites het volgende:
Uiterlijk heeft helemaal niks te maken met of je wijven kan krijgen of niet. Zelfvertrouwen is the key, en behandel ze juist als een stuk vuil, dat vinden ze het leukst!
Ja dat wil ik dus met dat 15 jarige meisje doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:37 schreef Equites het volgende:
Uiterlijk heeft helemaal niks te maken met of je wijven kan krijgen of niet. Zelfvertrouwen is the key, en behandel ze juist als een stuk vuil, dat vinden ze het leukst!
Je moet ook niet 'zoeken' naar een vriendin. Heb gewoon leuk contact met meisjes en de rest gaat vanzelf wel. Forceer het in ieder geval niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben een beetje boos, ben na mijn 16e actief opzoek geweest naar een vriendin maar niemand wilde me, was nooit het type...
ben ook meermaals geregistreerd op datingsites geweest, nooit berichtjes of reacties gekregen..
Luister dude, met zo'n houding krijg je nog niet eens een fucking baby in bed, ga het leger in ofzo, wordt een man. Alsof een meisje van 15 niet door heeft wat voor een bange laffe sufkut je wel niet bent, want de gasten die werkelijk meisjes van 15 neuken hebben dat echt niet van tevoren op een forum besproken hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Stomp haar op haar oog en als ze bloedend op de vloer ligt fluister je haar toe: "Ik vind je lief!"quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus met dat 15 jarige meisje doen
Dat ja. Ik vrees dat die 15-jarige volwassener in het leven staat dan jij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:36 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Aan je berichten te zien ben je nog helemaal niet klaar voor een vriendin o.i.d.
Nee, dat weet je niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Kan misschien een 15 jarige meisje in bed krijgen, weet ik ook wat een vriendinnetje is
Als ik naar de jongens om me heen keek, die waren altijd veel meer op jacht als ik. Ik was dan wel de enigste (zover ik weet) die op internet óók zocht maar dat stelde allemaal niet zo heel veel voorquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:40 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Je moet ook niet 'zoeken' naar een vriendin. Heb gewoon leuk contact met meisjes en de rest gaat vanzelf wel. Forceer het in ieder geval niet.
Voor sommige mensen, van beide seksen, is dit wel degelijk wat 'vriendje en vriendinnetje' zijn inhoudt, vrees ik.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:41 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Stomp haar op haar oog en als ze bloedend op de vloer ligt fluister je haar toe: "Ik vind je lief!"
Al je intenties duidelijk, open kaart gespeeld, gegarandeerde seks.
Nouja, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je gewoon lekker jezelf moet zijn. Heb gewoon leuk contact en dan komt dat ene leuke meisje vanzelfquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik naar de jongens om me heen keek, die waren altijd veel meer op jacht als ik. Ik was dan wel de enigste (zover ik weet) die op internet óók zocht maar dat stelde allemaal niet zo heel veel voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |