Ja, uitgaan daar is goed te doen hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je las je eigen post verkeerd?Het wordt steeds gekker met jou.
Maar Breda, kun je daar een beetje stappen enzo? Niet dat ik dat van plan ben ofzo, maar goed.
Jij weet heel goed dat ik die fipo wou hebben!quote:
quote:
Je drukt niet weg?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, uitgaan daar is goed te doen hoor.
ZH, je berichtje.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik die fipo wou hebben!
[..]
[ afbeelding ]
De lapo toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
WTF DOE JE DAN NU OP FOK! GA STAPPEN!!!!11!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, uitgaan daar is goed te doen hoor.
ZH, je berichtje.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, doeiquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
WTF DOE JE DAN NU OP FOK! GA STAPPEN!!!!11!
en uhh, wat?
Rotjoch @ Szigetquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar is die opname in vredesnaam van?
Ja zekerquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zijn die avonden.
Daar was zo'n meisje en ik had 4 pils vast en dat vond ik teveel dus ik wilde hem aan haar geven, maar zij deed haar handen op de rug dus ik zette dat pilsje tussen haar tieten.
Credits naar Japsnars.quote:
Beide.quote:
Rotjoch op Sziget.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar is die opname in vredesnaam van?
Die zal ik morgen in elkaar zetten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, nog niet nee. Maar nu komt het filmpje
.
En dat kusje?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, doei. Ik ben weer even aan het bijkomen bij m'n ouders. Ik kon het niet meer aan
.
Niks, dat was voor Zotheid bedoelt.
Overhemden heb ik genoeg maar daar draag ik gewoon vaak een donkere spijkerbroek onderquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik die shizzle aL!
[..]
Jeuj!
Doe wel een overhemd aan.
En een nette broek.
En nette schoenen.
En een nette jas.
Volgens mij staat hier alleen nog euroshopper in de schuurquote:
Tssk tssk... Alsof je bij je ouders zitquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, doei. Ik ben weer even aan het bijkomen bij m'n ouders. Ik kon het niet meer aan
.
Niks, dat was voor Zotheid bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |