Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:01 schreef Joooo-pi het volgende:
heb je geen automatische thermostaat dan?
Misschien kan je op je mobiel zo'n note instellen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef Paul het volgende:
Kunnen jullie niet elke avond dit topic voor mij omhoog kicken?
Dit topic gaat met een sisser aflopen.quote:
Leugensquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:10 schreef prupke het volgende:
Kachel aan?? nu al??
zonder te stoken is het hier nog 21,5 graad in huisch
Nee, want dat is geen discussie waard. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:59 schreef 700MB het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de 'het is nog geen tijd om de kachel aan te hebben' discussie?
Mooi, want het is nog lang geen tijd om de kachel aan te hebben.
Snietusquote:
Ik ook niet. Enkel glas, bovenin een flat en geen warmte van onder of zijburen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Snietus
8 meter glas en zon op het zuiden = FUCK YOU ESSENT!!
wij hebben al 6 maanden lang de kachel niet aangehad
totaal geen warmte van je buuvs?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ook niet. Enkel glas, bovenin een flat en geen warmte van onder of zijburen.
Nee, beton te dik voorquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wel, staat lekker op 25 graden hier.
maar warmte stijgt altijd op toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, beton te dik voorEn ik zit bovenin, dus de leidingen van de stadsverwarming stoppen net boven mijn vloer, dus daar heb ik ook geen warmte van
Maar met een halve meter beton stopt het ergens in dat beton met stijgen. En van 10 cm leiding voel ik geen warmte. Het is geen huizenbouw zoals ze nu doen (prefab) maar echt een betonnen bak. Alles is dan ook beton hier.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
maar warmte stijgt altijd op toch?
Goh, sinds april niet aangehad? Dat is knap zeg! Goede dure geïsoleerd huis?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Snietus
8 meter glas en zon op het zuiden = FUCK YOU ESSENT!!
wij hebben al 6 maanden lang de kachel niet aangehad
Bio woont op kanaleneilandquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar met een halve meter beton stopt het ergens in dat beton met stijgen. En van 10 cm leiding voel ik geen warmte. Het is geen huizenbouw zoals ze nu doen (prefab) maar echt een betonnen bak. Alles is dan ook beton hier.
wij hebben een kleding zaak onder ons zittenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar met een halve meter beton stopt het ergens in dat beton met stijgen. En van 10 cm leiding voel ik geen warmte. Het is geen huizenbouw zoals ze nu doen (prefab) maar echt een betonnen bak. Alles is dan ook beton hier.
appartement uit 1962? geloof ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:24 schreef Plots het volgende:
[..]
Goh, sinds april niet aangehad? Dat is knap zeg! Goede dure geïsoleerd huis?
huiliequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
Kachel? Zo'n ouderwets ding waar je blokken hout in gooit?
Dat andere noemen ze CV.
super kut is dat! wordt je wakker en dan is het zo knetter warm op je kamer en vet gare kop van zo'n warme nacht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Paul het volgende:
Waarom vergeet ik nou steeds die kachel uit te zetten 's nachts!
Dat zijn de opvliegersquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
super kut is dat! wordt je wakker en dan is het zo knetter warm op je kamer en vet gare kop van zo'n warme nacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |