ganz geilquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb een nietmachineKomt goed.
hahah ja dat was echt like DUDEquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef rene90 het volgende:
Tijdje terug was er zo iets ranzigs. Zo een man was een boomstronk geworden
Mij best.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Jimbo het volgende:
Wil je gelijk een nietje ergens anders in doen liefje ? mn lip oid
die met kartels.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Moet ik het met een aardappelschilmesje doen of met een broodmes?
Ja dat heb ik gezien. Bah.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef rene90 het volgende:
Tijdje terug was er zo iets ranzigs. Zo een man was een boomstronk geworden
uriquote:
Afgelopenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef rene90 het volgende:
Mooi, ga ik het laatste half uurtje volgen
Verdomme, what's next?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef Jimbo het volgende:
Volgens mij rond het programma zich nu zn beetje af
t zou door gaan tot 0020 !
Is genoeg over te vinden op internet over het neppe gebeuren. Het is maar net waar je in gelooft.quote:
Omdat het hier zo gezellig is en mijn bureaustoel best lekker zit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook niet eerder
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is genoeg over te vinden op internet over het neppe gebeuren. Het is maar net waar je in gelooft.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Omdat het hier zo gezellig is en mijn bureaustoel best lekker zit.
Alleen vraag ik me nog steeds weleens af hoe die Ramananane dat doet op zijn bamboostok. Heb de neiging om hem van z'n stok af te trappen kijken wat er gebeurd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]![]()
Hihi dat weet ik ook wel![]()
Vincent was wel grappig het laatste seizoen.
Maar ook keinep.
op naar SBS 6 , reportage en dan een nep show over spoken.quote:
die was alleen goorquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]![]()
Hihi dat weet ik ook wel![]()
Vincent was wel grappig het laatste seizoen.
Maar ook keinep.
soort zitje eronder geloof ik , is eens uitgelegd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Alleen vraag ik me nog steeds weleens af hoe die Ramananane dat doet op zijn bamboostok. Heb de neiging om hem van z'n stok af te trappen kijken wat er gebeurd.
Zal wel een soort harnas zitten waardoor hij vastzit of weet ik het.
Ik was echt fan van Hayashi met z'n komkommers, een van de dingen die ik toch het minst nep vondquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Alleen vraag ik me nog steeds weleens af hoe die Ramananane dat doet op zijn bamboostok. Heb de neiging om hem van z'n stok af te trappen kijken wat er gebeurd.
Zal wel een soort harnas zitten waardoor hij vastzit of weet ik het.
weltrusten alvastquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Topic bijna dicht...welterusten allemaal!
Dat is gewoon een kwestie van oefeningquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik was echt fan van Hayashi met z'n komkommers, een van de dingen die ik toch het minst nep vond
Maar wel coolquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van oefening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |