Als je moet hoesten moet je je hand voor je mon houden , dan kan de hoest niet ontsnappen !quote:
Het wordt morgen ongeveer 12 graden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je moet hoesten moet je je hand voor je mon houden , dan kan de hoest niet ontsnappen !
Ik zie het echt zo voor me aan draadjes als een soort kettingen omdat ze anders wegtrillenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh, zooi ligt er niet netjes in en ik heb geen kasten om mn woofers heen zitten![]()
ik ben lui
verder is het een gewone 206.
Kom regelmatig met een piep aan mn oren uit de autoquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:30 schreef Palmboom313 het volgende:
150 dB Permanente gehoorschade
Startend straalvliegtuig van dichtbij, artillerie op 150 m, voetzoeker, knallen van een ballon (157 dB), piek van rockconcert of normaal niveau nabij de luidsprekers
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zie het echt zo voor me aan draadjes als een soort kettingen omdat ze anders wegtrillen
Lijkt het je niet verstandig dan het volume iets lager te doenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kom regelmatig met een piep aan mn oren uit de autozelfde als bij een concert staan
Maarja mss haal je de 160 dan niet, al haal je de 130 al is het al teveel !
Moet je vooral mee doorgaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kom regelmatig met een piep aan mn oren uit de autozelfde als bij een concert staan
jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lijkt het je niet verstandig dan het volume iets lager te doen?
do wantquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik heb in-ear oordopjes als je het volume 1 tikje openzet bij ipod is het al hard genoeg. Als je daarmee het muziek vol open zou zetten ben je wel meteen doof.
Binnenkort een dagvaarding in de busquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaik denk het wel
wel leuk dat de radio op 31-50 staat altijd+3bass +2 treble
meneer van de mc donalds zei dat ie me ging 'aanklagen' omdat t pijn aan zn oren deed toen ik hem voor de lol hard zette daar
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Binnenkort een dagvaarding in de bus
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zijn te koop in dezelfde zaak waar je later je gehoorapparaat haalt
WTFquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]hij moet niet zeiken, hij stond nieteens hard
Joa maar meneer dat vind ik echt niet grappig heur !
like gastzeik niet !
omg omg omg omg ze verwijderen de buikwand op rtl 5nu![]()
![]()
Sowieso, mc donalds werknemersquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]hij moet niet zeiken, hij stond nieteens hard
Joa maar meneer dat vind ik echt niet grappig heur !
like gastzeik niet !
omg omg omg omg ze verwijderen de buikwand op rtl 5nu![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:37 schreef Jimbo het volgende:
wtf , elk stuk huid dat ze wegsnijden is 5kg !![]()
Ik wil het wel doen voor de lolquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Jimbo het volgende:
Hmm ik wil ook nog 5 kg kwijtwat zou t kosten zn stukje weg te snijden ?
![]()
volgens mn epg nog 50 minquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
WTFIk heb het nog steeds niet aan gezet...tot hoelaat duurt die ongein.
doe je het ook dicht nieten ?quote:
ganz geilquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb een nietmachineKomt goed.
hahah ja dat was echt like DUDEquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef rene90 het volgende:
Tijdje terug was er zo iets ranzigs. Zo een man was een boomstronk geworden
Mij best.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Jimbo het volgende:
Wil je gelijk een nietje ergens anders in doen liefje ? mn lip oid
die met kartels.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Moet ik het met een aardappelschilmesje doen of met een broodmes?
Ja dat heb ik gezien. Bah.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef rene90 het volgende:
Tijdje terug was er zo iets ranzigs. Zo een man was een boomstronk geworden
uriquote:
Afgelopenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef rene90 het volgende:
Mooi, ga ik het laatste half uurtje volgen
Verdomme, what's next?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef Jimbo het volgende:
Volgens mij rond het programma zich nu zn beetje af
t zou door gaan tot 0020 !
Is genoeg over te vinden op internet over het neppe gebeuren. Het is maar net waar je in gelooft.quote:
Omdat het hier zo gezellig is en mijn bureaustoel best lekker zit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook niet eerder
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is genoeg over te vinden op internet over het neppe gebeuren. Het is maar net waar je in gelooft.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Omdat het hier zo gezellig is en mijn bureaustoel best lekker zit.
Alleen vraag ik me nog steeds weleens af hoe die Ramananane dat doet op zijn bamboostok. Heb de neiging om hem van z'n stok af te trappen kijken wat er gebeurd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]![]()
Hihi dat weet ik ook wel![]()
Vincent was wel grappig het laatste seizoen.
Maar ook keinep.
op naar SBS 6 , reportage en dan een nep show over spoken.quote:
die was alleen goorquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]![]()
Hihi dat weet ik ook wel![]()
Vincent was wel grappig het laatste seizoen.
Maar ook keinep.
soort zitje eronder geloof ik , is eens uitgelegd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Alleen vraag ik me nog steeds weleens af hoe die Ramananane dat doet op zijn bamboostok. Heb de neiging om hem van z'n stok af te trappen kijken wat er gebeurd.
Zal wel een soort harnas zitten waardoor hij vastzit of weet ik het.
Ik was echt fan van Hayashi met z'n komkommers, een van de dingen die ik toch het minst nep vondquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Alleen vraag ik me nog steeds weleens af hoe die Ramananane dat doet op zijn bamboostok. Heb de neiging om hem van z'n stok af te trappen kijken wat er gebeurd.
Zal wel een soort harnas zitten waardoor hij vastzit of weet ik het.
weltrusten alvastquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Topic bijna dicht...welterusten allemaal!
Dat is gewoon een kwestie van oefeningquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik was echt fan van Hayashi met z'n komkommers, een van de dingen die ik toch het minst nep vond
Maar wel coolquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van oefening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |