hij heeft anders wel zn teen gestoten hoor! 4 dagen niet kunne zwemmenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:51 schreef 9611Niels het volgende:
Jezus, kapotte tegeltjes, nou ONGELOFELIJK hoor!!
Inderdaad. Ik ben één keer naar Alanya gegaan. Daar was 't ook vrij pauperig, het personeel was wel vriendelijk enzo, 't eten ook wel redelijk. Maar over het algemeen was 't vooral pauperig. Maar wat wil je voor 'n paar 100 euro. 't Ging toch alleen maar om zuipen en vrouwen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef teamlead het volgende:
toch mooi dat mensen echt denken een goedkope vakantie te kunnen boeken en toch topkwaliteit te krijgenGaat er misschien iets mis in het verwachtingspatroon?
Want dat kan niet met pijnlijke teen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij heeft anders wel zn teen gestoten hoor! 4 dagen niet kunne zwemmen
die dusquote:
Dat dit kan in Spanje!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:51 schreef 9611Niels het volgende:
Jezus, kapotte tegeltjes, nou ONGELOFELIJK hoor!!
inder-fucking-daad!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Palmboom313 het volgende:
Losse kabels bij een zwembad en nog blijven zwemmen
Ja, tijd om Red mijn Vakantie in te schakelen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij heeft anders wel zn teen gestoten hoor! 4 dagen niet kunne zwemmen
Wtf, check die blote reet bij dat sbs6 logoquote:
We moeten nog een keer die lijn vinden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, tijd om Red mijn Vakantie in te schakelen!
Inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:54 schreef Jimbo het volgende:
policiafaal volk
pas voor de guardia moet je weg
nou nee... hij spreekt Rudi Carell duitsquote:
Is wel minder zuur iddquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen???Fanta smaakt zo veel beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |