abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73837124
Dirk, geef toch gewoon toe dat je je hand hebt overspeeld met al je twijfelachtige constructies en dat je in je eigen arrogantie bent gestikt door al die signalen over wanbeleid structureel te negeren... zak hooi
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_73837130
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef venomsnake het volgende:
Zie dat rijtje zitten daar. Alles wat links van Dirk zit is sowieso niet te vertrouwen.
Rechts van hem ook niet
pi_73837135
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:28 schreef mutzenbacher het volgende:
hahaha echt te komisch hoe snel hij voorbij gaat aan zijn wanbeleid:

"ja we hebben fouten gemaakt, maar we hebben ook sorry gezegd!"
Dat vond ik ook op zijn zachtst gezegt heel raar.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_73837153
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:28 schreef mutzenbacher het volgende:
"ja we hebben fouten gemaakt, maar we hebben ook sorry gezegd!"
Politici en topbestuurders komen jaar en dag al weg met dit excuus, sterker nog, hoe groter de puinhoop was die zij hadden aangericht, hoe beter de baan was die daar op volgde, dan is het logisch dat Dirk ook dit excuus gebruikt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_73837158
Sorry hoor, maar die man moeten ze hoofdelijk aansprakelijk stellen voor het wanbeheer.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_73837170
Het zou wel humor zijn als die journalisten dadelijk allemaal zo'n DSB-klapper te voorschijn halen zoals in het stadion bij AZ om Dirk uitgeleide te doen
pi_73837178
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:26 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Is al onderuit gehaald.
Je manke vergelijking blijven herhalen maakt het geen waarheid.
Nee hoor dit is was na mijn betoog ook bevestigd door de AFM.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_73837198
Ik ben alles kwijt.... sure.... je hebt nog steeds miljoenen flapdrol!
pi_73837212
Aha, hij is dus alvast reclame voor zijn boek en film aan het maken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_73837226
YEAH! Binnenkort Dirk: The Movie!

hij kan zo die opa van UP gebruiken, lijkt ie wel een beetje op! Alleen dan die slang om zijn nek binden

pi_73837242
Wat een walgelijke vertoning dit
pi_73837283
Het is trouwens wel even een heerlijke mediavrije periode, want als je een krant leest en dan maakt het niet uit welke, dan kan je gewoon de eerste 7 pagina's over slaan, want dat is steeds hetzelfde geneuzel.

En het journaal hoef je al helemaal niet te kijken.
pi_73837293
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijke vertoning dit
Het is zo fout dat ik het wel humor vind.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:35:14 #174
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73837297
ALsof DSB echt nog levensvatbaar was geweest als Bos hier geld in had gepompt. Op het moment dat de deuren opengaan, worden ze overstroomd door klanten die hun geld op willen nemen,,,
pi_73837304
Hij gaat misschien de politiek in
pi_73837313
DSB Bank is niet meer. Er is een schuld bij DSB beheer die nu opgeëist zal worden. DSB beheer zal waarschijnlijk ook omvallen dus.

AZ en het museum en het stadion hangen daar onder en die hebben schulden bij DSB beheer. Gaan die dan ook omvallen?
pi_73837317
Hij gaat misschien de politiek in

Onder het motto: "If you can't beat them, join them"
pi_73837339
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:35 schreef Hephaistos. het volgende:
ALsof DSB echt nog levensvatbaar was geweest als Bos hier geld in had gepompt. Op het moment dat de deuren opengaan, worden ze overstroomd door klanten die hun geld op willen nemen,,,
Nee, dat is niet zo natuurlijk. Want Bos staat er achter dan dus die spaarders doen dat niet
pi_73837350
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:35 schreef Hephaistos. het volgende:
In feite is er bijna geen 1 bank op deze wereld levensvatbaar, want het is allemaal op gebakken lucht gebaseerd, maar hoe het ook zij, de vorige keer lukte het Wouter Bos ook om zijn oud studiegenoten bij de banken te helpen, alleen waren er toen tientalle miljarden nodig en in het geval van de DSB een paar cent.
pi_73837354
"Partij van de mensen"
pi_73837362
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:36 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo natuurlijk. Want Bos staat er achter dan dus die spaarders doen dat niet
Lijkt me zo mooi he, om in Dirk's Wonderland te wonen
pi_73837391
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:24 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Voor mijn part waren ze de kleinsten. Feit is en blijft dat die rommel samen met de hypotheken boven de 100.000 komt.
[..]
Oh? En waar is dat "feit" op gebaseerd dan? De enige die het roept is Lakeman?
quote:
Denk toch eens na zeg... foei, wat zeg je rare dingen die totaal niets met elkaar te maken hebben.
Van postorderbedrijven en betaalpassen is het bekend dat ze die hoge rente hebben. En daarbij is de hoge rente niet zozeer aan de orde in dit verhaal. Het gaat erom dat de DSB een zelfde constructie heeft bedacht voor leningen als bij hypotheken. Dus het koppelen van polissen (lijfrentes) als soort verzekering waardoor b.v. een lening van 10.000 ineens 21.000 werd en soms zelfs als 2de hypotheek verkocht werd om de inkomenscheck te ontwijken terwijl er sprake was van mensen met een huurwoning.

Dat is wel ff wat anders dan de discussie van hoge rentes die gewoon dik gedrukt op de folder staat en iedereen inmiddels weet. Gedachte nummer 1 bij een lening is altijd de rente.
[..]
Waar het om gaat, is dat de DSB nu door sommigen als zondebok voor de hele financiële sector wordt geprojecteerd, terwijl ze allemaal boter op hun hoofd hebben. SNS biedt bijvoorbeeld nog doodleuk hypotheken van 125% over de executiewaarde, en iedereen die een huis koopt weet dat die waarde vaak passend gemaakt wordt aan de gezochte hypotheek door de bevriende taxateur/makelaar. Feit is dat een bepaalde groep mensen meer energie steekt in het uitzoeken van een mobiele telefoon dan een hypotheek, terwijl dat laatste toch wel wat serieuzere shit is. Die groep heeft het ook voor een deel aan zich zelf te wijten, zeker de laatste paar jaar krijg je alles letterlijk voor je neus, en moet je de berekeningen nog paraferen ook.

Maar waar baseer je dat allemaal op, zat jij bij die gesprekken? Overigens flikte de hypotheker afgelopen februari ook zoiets bij ons, ze kwamen wat duurder uit, dus paste hij even snel het HRA percentage naar boven bij toen hij dacht dat we niet keken, mijn vriendin zag het, en vroeg wat hij deed. Zijn uitleg, ja jullie zijn nog jong en gaan carrière maken, dus jullie komen nog wel in een hoger tarief terecht..
quote:
Die hebben ook hun tikken op de neus gehad.
Scheringa ook, en ze waren al bezig hun business model aan te passen en mensen schadeloos te stellen. Nogmaals, waarom die bedrijven dan niet over de kop?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73837393
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:36 schreef venomsnake het volgende:
"Partij van de mensen"
En al die figuren die zich door hem zo'n kansloze woekerpolis hebben laten aansmeren zullen dan op hem stemmen... omdat hij zo lekker gewoon is gebleven
pi_73837394
Keep the soul Alive!
pi_73837443
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En al die figuren die zich door hem zo'n kansloze woekerpolis hebben laten aansmeren zullen dan op hem stemmen... omdat hij zo lekker gewoon is gebleven
Inderdaad .
pi_73837458
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:37 schreef fruityloop het volgende:

Scheringa ook, en ze waren al bezig hun business model aan te passen en mensen schadeloos te stellen. Nogmaals, waarom die bedrijven dan niet over de kop?
Waarschijnlijk omdat die andere bedrijven wel een management hadden die oprecht de situatie wilden wijzigen... hoe langer ik Scheringa hoor praten hoe meer ik het gevoel krijg dat ie nog steeds alleen maar aan zijn eigen portemonnee denkt
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 oktober 2009 @ 11:40:43 #187
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73837493
Ik hoor steeds de agent van Bassie en Adriaan erdoorheen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_73837496
Het is net alsof je bij deze persconferentie naar een bloederig ongeluk zit te kijken... je wilt het liever niet zien uit verbijstering maar je blijft toch kijken
pi_73837511
Ik hoop dat Dirk vanavond bij P&W zit samen met Lakeman.
Wat een geweldige tv zou dat zijn
pi_73837513
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef Paul het volgende:
Ik hoor steeds de agent van Bassie en Adriaan erdoorheen
B100 zit naast hem
pi_73837575
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef TheVulture het volgende:
Het is net alsof je bij deze persconferentie naar een bloederig ongeluk zit te kijken... je wilt het liever niet zien uit verbijstering maar je blijft toch kijken
Ik kijk helemaal niks, het is toch weer de herhaling van de herhaling van de herhaling.
pi_73837584
Deze persconferentie is toch wel het definitieve demasquee van de figuur Scheringa.... compleet los van de wereld zonder enige vorm van realiteitszin
pi_73837611
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik kijk helemaal niks, het is toch weer de herhaling van de herhaling van de herhaling.
Scheringa valt hier definitief door de mand....
pi_73837621
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee hoor dit is was na mijn betoog ook bevestigd door de AFM.
Complete onzin.
Je laat nu goed zien hoe jij je eigen nieuws verzint en dan het gebruikt om je argument te maken.

enige wat AFM heeft gesteld in deze is dat andere banken ook 80-90% provisie opstrijken. Niet dat andere banken net zoals de DSB die producten als koppelverkoop overal doordrukken.
Das een wereld van verschil.

Zoals eerder gezegt: als je niet weet waar je over praat, of ergens wat geluiden hoort en dit verkeerd filtert zonder te checken, kun je beter wegblijven. Je slaat een flaterfiguur nu.
pi_73837682
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Complete onzin.
Je laat nu goed zien hoe jij je eigen nieuws verzint en dan het gebruikt om je argument te maken.

enige wat AFM heeft gesteld in deze is dat andere banken ook 80-90% provisie opstrijken. Niet dat andere banken net zoals de DSB die producten als koppelverkoop overal doordrukken.
Das een wereld van verschil.
Wat een giller, ja in de Orwelliaanse context is dat inderdaad een wereld van verschil
pi_73837692
pi_73837695
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:37 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Oh? En waar is dat "feit" op gebaseerd dan? De enige die het roept is Lakeman?

[..]

Waar het om gaat, is dat de DSB nu door sommigen als zondebok voor de hele financiële sector wordt geprojecteerd, terwijl ze allemaal boter op hun hoofd hebben. SNS biedt bijvoorbeeld nog doodleuk hypotheken van 125% over de executiewaarde, en iedereen die een huis koopt weet dat die waarde vaak passend gemaakt wordt aan de gezochte hypotheek door de bevriende taxateur/makelaar. Feit is dat een bepaalde groep mensen meer energie steekt in het uitzoeken van een mobiele telefoon dan een hypotheek, terwijl dat laatste toch wel wat serieuzere shit is. Die groep heeft het ook voor een deel aan zich zelf te wijten, zeker de laatste paar jaar krijg je alles letterlijk voor je neus, en moet je de berekeningen nog paraferen ook.

Maar waar baseer je dat allemaal op, zat jij bij die gesprekken? Overigens flikte de hypotheker afgelopen februari ook zoiets bij ons, ze kwamen wat duurder uit, dus paste hij even snel het HRA percentage naar boven bij toen hij dacht dat we niet keken, mijn vriendin zag het, en vroeg wat hij deed. Zijn uitleg, ja jullie zijn nog jong en gaan carrière maken, dus jullie komen nog wel in een hoger tarief terecht..
[..]

*diep, diepe zucht*

Zoek het lekker uit. Je blijft zaken herhalen met andere woorden. Het was niks en het is nog steeds niks.
pi_73837726
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat een giller, ja in de Orwelliaanse context is dat inderdaad een wereld van verschil
In de gewone wereld waar denkende mensen rondlopen, ook hoor.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:47:14 #199
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73837735
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt voor het verneuken van het topic, loser.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_73837736
Ik snap nu wel definitief waarom DSB is omgevallen.... Lakeman heeft alleen het beslissende zetje gegeven maar dit was vroeg of laat altijd fout afgelopen met zo'n figuur aan de top die totaal geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn daden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')