Ja joh... gewoon er niet op ingaan en dom je verhaal herhalen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Crimineel is gewoon crimineel. En of de ene bank een heel klein beetje crimineler (terwijl ze zich gewoon aan de opgestelde regels hielden) is bezig geweest dan de ander maakt niet uit.
Je kan dan niet 1 bank de zwarte piet toe spelen.
Nogmaals iemand die 2 km te hard rijdt overtreedt de regels. De DSB heeft zich altijd aan de opgestelde regels gehouden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ja joh... gewoon er niet op ingaan en dom je verhaal herhalen.
Succes.
Borsato is van huis uit geen bestuurder.... mannen als Glorie, Van den Boog en dergelijke wel... ik kan me dus heel goed voorstellen dat je dan denkt als zanger dat die de zaken wel goed zouden regelen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit is een wereldvreemde reactie, Borsato was natuurlijk gewoon op de hoogte.
Lakeman kan spreken voor ~3000 gedupeerden, de rest zijn ofwel door hem verzonnen, of nemen een stukje eigen verantwoordelijkheid voor wat ze hebben getekend. Sorry hoor, maar als zo'n vent bij een vriend van mij aan tafel zegt, je krijgt een éénmalig actietarief van 1,5% voor het eerste jaar als je nu tekent, maar de voorwaarden heb ik nu niet bij me, die stuur ik nog even op, dan moeten er toch allerlei bellen gaan rinkelen? Zeker als die grapjas op een totale hypotheeksom van 175k komt voor een koopsom van 110k, een klein bouwdepot en de kosten koper. Alle andere banken kwamen op ~135k, dus dat voorstel ligt nu mooi in de kattenbak zijn nut te bewijzen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Klopt.
Lakeman heeft veel mensen behoed voor een nog groter fiasco. Hulde voor die man.
Jammer dat er toch nog veel waren die Lakeman als een boeman zagen en hun geld lieten staan en nu de dupe zijn.
Gast denk nou eens even logisch na. Je hoeft toch geen raketwetenschapper te zijn om voor een paar euro een onafhankelijke/afzonderlijke boekhouder in te schakelen die de stukken bestudeert.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Borsato is van huis uit geen bestuurder.... mannen als Glorie, Van den Boog en dergelijke wel... ik kan me dus heel goed voorstellen dat je dan denkt als zanger dat die de zaken wel goed zouden regelen...
Dat is al jaren de tactiek van JohnDopequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Borsato uitermate naïef is geweest... maar ik geloof niet dat ie alle lijnen zo heeft uitgezet als Scheringa en Co...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gast denk nou eens even logisch na. Je hoeft toch geen raketwetenschapper te zijn om voor een paar euro een onafhankelijke boekhouder in te schakelen die de stukken door leest.
Wil jij hier nu werkelijk gaan beweren dat andere banken niet middels koppelverkoop het nodige er doorheen jassen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Complete onzin.
Je laat nu goed zien hoe jij je eigen nieuws verzint en dan het gebruikt om je argument te maken.![]()
enige wat AFM heeft gesteld in deze is dat andere banken ook 80-90% provisie opstrijken. Niet dat andere banken net zoals de DSB die producten als koppelverkoop overal doordrukken.
Das een wereld van verschil.
Een werkende bank kan regelingen betalen etc, een beetje boerenverstand leert ons dat de "gedupeerden" dus meer hadden aan een werkende bank, desnoods onder streng toezicht, dan achteraan te moeten sluiten bij het faillissement?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Precies. Deze val of dat de bank was doorgegaan met een injectie en later zou omvallen, was voor deze gevallen geen verschil.
an maar de rotte appel uit de samenleving om erger te voorkomen.
Het enige dat ik beweer is dat de DSB zich altijd aan de opgestelde regels heeft gehouden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:03 schreef justanick het volgende:
[..]
Wil jij hier nu werkelijk gaan beweren dat andere banken niet middels koppelverkoop het nodige er doorheen jassen?
Ik denk dat je te veel naar dat geacteer van Marco op de televisie hebt gekeken....quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Borsato uitermate naïef is geweest... maar ik geloof niet dat ie alle lijnen zo heeft uitgezet als Scheringa en Co...
Je lijkt Dirk Scheringa wel. Op1 detail ingaan, de rest weg laten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Succes.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het enige dat ik beweer is dat de DSB zich altijd aan de opgestelde regels heeft gehouden.
Het is wel zo.quote:
Ja en nee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:03 schreef justanick het volgende:
[..]
Wil jij hier nu werkelijk gaan beweren dat andere banken niet middels koppelverkoop het nodige er doorheen jassen?
Het is gewoon simpel, hoe meer banken hoe minder controle over het volk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:07 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb wel een Theorie bedacht.
Ik denk namelijk dat zowel de overheid als de grote Nederlandse banken achter de ondergang van de DSB staan. Waarom ze dat wilde kan je over speculeren. Maar nu de DSB failliet is komt de bank op marktplaats en is dus voor een habbekrats over te nemen.
De partij die de bank zal overnemen, zal voor miljoenen/miljarden euro's aan leningen terug krijgen, dus pure winst.
Je bent niet de enige die dat denkt. Wacht maar op de eerste onderzoeken van NRC, Elsevier en Zembla.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:07 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb wel een Theorie bedacht.
Ik denk namelijk dat zowel de overheid als de grote Nederlandse banken achter de ondergang van de DSB staan. Waarom ze dat wilde kan je over speculeren. Maar nu de DSB failliet is komt de bank op marktplaats en is dus voor een habbekrats over te nemen.
De partij die de bank zal overnemen, zal voor miljoenen/miljarden euro's aan leningen terug krijgen, dus pure winst.
Wauw. Je hebt er een alu-hoedje topic van gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is gewoon simpel, hoe meer banken hoe minder controle over het volk.
De DSB heeft zich gewoon correct gehouden aan de WFT.quote:
Dat heeft niks met aluhoedjes te maken, want dit gaat al eeuwen zo. En het is ook goed dat dit gebeurt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:10 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Wauw. Je hebt er een alu-hoedje topic van gemaakt.
Jup, en ze hadden met Hendrickx bijna een oplossing gemaakt voor de wanbetalers.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De DSB heeft zich gewoon correct gehouden aan de WFT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |