Moet even kijken hoeveel ruimte hij inneemt in me schuur.. Wellicht handig als vrienden van me gaan verhuizen.. kunnen ze hem mooi lenen.. En wellicht dat ik hem idd nog terugbrengquote:Op donderdag 3 december 2009 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Na de verbouwing breng je m toch zeker wel terug? Wat moet je dr anders mee
Yeah, ben er ook erg blij mee.. Maar zoals je ziet, het krijgt steeds meer vormquote:Op donderdag 31 december 2009 06:43 schreef McWurth het volgende:
netjes hoor en het uizicht is idd erg mooi
Slaap jij niet met je ogen dicht?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:21 schreef tim1986 het volgende:
mooi uitzicht overdag alleen ik zou niet kunnen slapen met dat oranje licht.. beetje jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
En het goede voornemen van AMD freak voor 2010 isHaha, wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar geloof me, het is echt ideaal! Tijdje terug tegelzaagmachine gehuurd.. zo'n ding is haast niet te tillen.. hup zo op dat karretje.. scheelt je een hoop belasting in je rug
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |