"wouden"quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:34 schreef Yreal het volgende:
Zit Ts braaf in de tram, gestempeld en al. Nou staan er al 10 minuten controleurs in de tram. Bij de htm kiezen ze altijd een bepaald punt en werken ze in een keer de hele tram af en pakken mensen die willen uitstappen. Ik moest er bijna uit en vroeg of ze me kaartje nog wouden zien...
Worden ze GVD boos dat ik zo brutaal ben, of ik mezelf nou stoer vind..![]()
![]()
Ik kan er inderdaad niet mee omgaan
Nu in normaal Nederlands?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:21 schreef Cacciatore het volgende:
bij damsco is pas kaka daar checken ze de ovkaartje of hij wel echt van jou is
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:14 schreef Ammi het volgende:
Ik wou een keer uitstappen komt er zo'n bolle HTM controleur voor me staan ja kaartje!!?? Dus ik moet helemaal me portomonnee pakken, ja ik heb een rotportomonnee waar je echt moet zoeken (moet nog een nieuwe zoeken:P) Dus ik zeg zo mag ik eruit anders mis ik me halte (want de tram ging doorrijden) dus hij 'nee'.
Gevolg: ik mis de halte, uiteindelijk strippenkaart gevonden zegt hij ja je bent buiten de zone (TERWIJL DAT ZIJN SCHULD IS MET ZN TEGENHOUDEN) Toen kreeg ik dus een boete omdat ik buiten de zone was terwijl ik voor de zone eruit wou maar dus werd tegengehouden. Uiteindelijk geklaagt en boete kwijtgescholden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |