abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 12:53:25 #101
163650 Greys
pi_73910654
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 21-10-2009 13:28:38 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73910761
Gelukkig maar, het deed echt pijn aan mijn ogen! Volgensmij gaat het een spannende aflevering worden!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 13:00:23 #103
163650 Greys
pi_73910867
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:57 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig maar, het deed echt pijn aan mijn ogen! Volgensmij gaat het een spannende aflevering worden!
Cristina gaat het zwaar te verduren krijgen denk ik!

(Of moeten dit soort dingen nou ook weer onder spoilers? Nee toch? )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73910900
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Cristina gaat het zwaar te verduren krijgen denk ik!

(Of moeten dit soort dingen nou ook weer onder spoilers? Nee toch? )
Nou, ik ben nooit zo'n spoilernazi, maar misschien is die naam al weer te veel. Geen idee
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 13:04:55 #105
163650 Greys
pi_73911002
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, ik ben nooit zo'n spoilernazi, maar misschien is die naam al weer te veel. Geen idee
Maar een spoiler is toch iets dat je ergens gelezen hebt dat waar zou kunnen zijn of iets zou kunnen verklappen? En dit is toch gewoon een gokje mijnerzijds, nav de preview?
Nou ja, ik hoor het wel, als dit ook als spoiler wordt gezien slinger ik er voortaan wel tags tegenaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73911049
SPOILER
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73911308
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SPOILER
Serieus???
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 13:17:39 #108
163650 Greys
pi_73911397
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SPOILER
SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73911543
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
The way you rock'n'roll
pi_73911552
Had iemand nu all de Bailey speech "the glasses of the world are half emtpy" als ondertitel? Anders pik ik die even in.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Frontpage woensdag 21 oktober 2009 @ 13:22:20 #111
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73911564
Ik kijk de sneaks niet, maar ik vind dat in het USA topic toch best wel openlijk gepraat mag worden over aanstaande afleveringen Dingen zoals Izzie mag wat mij betreft wel in een spoiler maar dat is een iets grotere spoiler toch?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:23:17 #112
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_73911593
Iedereen weet toch dat die scrubs op korte termijn blauw zouden worden? Volgens het verhaal hadden ze oranje aan omdat ze te weinig blauwe hadden (vertelde Meredith), maar stiekem was het natuurlijk gewoon om even duidelijk te maken wie de Invaders waren... dat weten we nu, dus hup: exit oranje pakjes!.

En een interpretatie nav previews is volgens mij geen spoiler... vooral omdat het algemeen bekend is dat ze ons juist met die previews op het verkeerde been willen zetten (en we dus eigenlijk nog niet veel weten).

Volgens mij gaat het een chaotische aflevering worden die om 1 verhaallijn draait - ik hoop dat we er nog een klein, grappig verhaaltje naast krijgen om af en toe adem te halen!
pi_73911602
Ik vind het zelf niet erg maar weet dat Clumsy_Clown er best chaggo van wordt wat hier allemaal besproken wordt n.a.v. sneak peeks e.d.
The way you rock'n'roll
pi_73911657
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef babette21 het volgende:
Iedereen weet toch dat die scrubs op korte termijn blauw zouden worden? Volgens het verhaal hadden ze oranje aan omdat ze te weinig blauwe hadden (vertelde Meredith), maar stiekem was het natuurlijk gewoon om even duidelijk te maken wie de Invaders waren... dat weten we nu, dus hup: exit oranje pakjes!.

En een interpretatie nav previews is volgens mij geen spoiler... vooral omdat het algemeen bekend is dat ze ons juist met die previews op het verkeerde been willen zetten (en we dus eigenlijk nog niet veel weten).

Volgens mij gaat het een chaotische aflevering worden die om 1 verhaallijn draait - ik hoop dat we er nog een klein, grappig verhaaltje naast krijgen om af en toe adem te halen!
Interpretatie is wel degelijk een spoiler natuurlijk omdat wat er in de sneak peek te zien is gewoon een regelrechte spoiler is en discussie n.a.v. de peek dus ook. Tenzij je in hele algemene termen gaat praten.
The way you rock'n'roll
pi_73911667
Ik heb mijne dan ook maar gespoilerd hoewel het gewoon gespeculeer is en geconstateer is nav previews die je volgens mij ook zou zien als je het op tv volgde "deze week in greys anatomy" zeg maar, dus eik vinnik het onzin.

Hoe dan ook Greys dan moet jij mijn kwoot ook even spoileren?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:30:14 #116
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_73911843
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]
SPOILER
ik heb die youtube-plaatjes nog extra gescreend op spoilers, maar aangezien het alleen headshots (en oke, blauwe pakjes) zijn, leken ze me veilig genoeg.

Een spoiler is voor iets als: "John Doe is George"... Iets wat het OMG-gevoel weghaalt als je het van te voren weet. Maar als er daadwerkelijk mensen zijn die straks heel hard "OMG ze dragen blauw!!!!!!" voor de buis willen roepen, laat het dan vooral even weten; hou ik er gewoon nog meer rekening mee.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 13:30:22 #117
163650 Greys
pi_73911846
Done, DP.
Al denk ik wel dat het me eigenlijk iets te ver gaat zo, want zoals al genoemd, die spoiler van jou die ik nu heb gespoilerd is ook al te zien als je naar het preview-youtube-plaatje kijkt, nog zonder dat je het filmpje bekijkt
Maar goed, carry on, dan doen we alles in spoilers!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73911952
Mensen, ik zelf maal niet om spoilers dus ik wilde zeker niet zeuren maar ik weet dat er enkelen zijn die proberen helemaal spoilervrij te blijven en ik nam het voor hen op.

Carry on as usual because that's what Jesus would freakin' do om in GA sferen te blijven
The way you rock'n'roll
pi_73912014
SPOILER
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:36:38 #120
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_73912049
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Interpretatie is wel degelijk een spoiler natuurlijk omdat wat er in de sneak peek te zien is gewoon een regelrechte spoiler is en discussie n.a.v. de peek dus ook. Tenzij je in hele algemene termen gaat praten.
"Huppeldepup gaat het best zwaar krijgen denk ik" lijkt me vrij algemeen.
Als je nou zou zeggen: OMG Sloans oor gaat eraf en het bloed heel erg!!!!" ofzo.....
oeps, sorry mensen, nou ja 1 spoiler moet kunnen toch?!

Een beetje hardop speculeren is toch juist wat het leuk maakt om "samen" te kijken? Inderdaad vergelijkbaar met de previews die vaak al direct na een uitzending volgen, die worden toch ook niet weggezapt en daar wordt toch ook de volgende dag op 't werk eindeloos over doorgepraat?! (bij ons in ieder geval wel )
pi_73912200
OMG ik kijk nu de PP afleveringen en in hemelsnaam! WAAROM is er geen ruimte meer in GA om Bailey de Bailey-thing te laten doen!?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:25:11 #122
208890 June.
Seriously?
pi_73918300
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind Sandra Oh echt écht heel naar als ze huilscenes heeft . Ze krijgt dan ineens een hele rare lage stem, en ze heeft er ook niet bepaald de kop voor.
Dat viel me ook op, echt lélijk he! Moest er wel om lachen .
Shine bright like a diamond.
pi_73919148
ik heb op een amerikaans forum weleens slaande ruzie gehad om zulke dingen

daar werden uiteindelijk previews niet als spoiler behandeld, maar speculation n.a.v de preview dan weer wel ingewikkellllld

ik ga snel de previews kijken!!
Kwak
pi_73919276
In de aflevering werd gewoon gezegd dat de blauwe scrubs volgende week binnen zouden komen. Geen spoiler dus.
pi_73919378
whoah! deze previews zijn wel een stuk meer revealing dan de previews die ik gewend was1 dit zijn gewoon kleine stukjes aflevering...

ik ben meer dit gewend:

waarin dan de indruk die gewekt wordt sowieso niet klopt (ze doen hier alsof zij op t punt staat om dr leven om te gooien, maar t was maar een klein stukje van de uitzending...)

dus ik snap de spoiler/preview distinction hier wel een beetje...

all i'm saying is: lijkt me een toffe aflevering. en ik verbaas me over de reacties op de filmpjes, mensen die helemaal anti mercy-west characters zijn... ik vind t wel leuk! net als met ER, een serie kan veel langer lopen als er af en toe nieuwe gezichten bij komen!

edit: we noemden op t forum die man die (tot seizoen 5 ofzo) de trailers insprak/voice over: "evil preview guy" omdat de previews nooit klopten met de aflevering...
Kwak
pi_73919459
Ik kijk trouwens zelden previews, maar ik lees wel spoilers. Vind previews maar irritant omdat het nooit klopt .
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:02:06 #127
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_73919648
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
whoah! deze previews zijn wel een stuk meer revealing dan de previews die ik gewend was1 dit zijn gewoon kleine stukjes aflevering...
die trailers (promo's) hebben ze bij Grey's ook, vaak al direct na de aflevering. Zie hier:
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:37 schreef Merel het volgende:
Volgende week wordt ook weer spannend:

Erg flitsend allemaal. Het enige wat nog mist is: "binnenkort in de bioscoop" (same guy?!?)

De sneak peeks volgen vaak in de loop van de week, dat zijn inderdaad letterlijke scènes (of stukjes ervan) uit de aankomende aflevering.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:37:10 #128
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_73947622
Wanneer komt afl. 6? Ik hoop vandaag, want ik moet echt even afleiding van m'n stomme tentamens..
pi_73948455
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:37 schreef Smash-it het volgende:
Wanneer komt afl. 6? Ik hoop vandaag, want ik moet echt even afleiding van m'n stomme tentamens..
Vannacht dus morgenochtend te vinden online.
The way you rock'n'roll
pi_73973648
Gezien gezien! Eindelijk weer eens eentje waarbij het niet hoofdzakelijk om de karakters maar om een daadwerkelijke patient gaat. Wel gek dat er nu ineens zo'n aandacht aan 1 dode wordt gegeven :s.

Izzie mag een L-vat (?) wire doorknippen, Meredith mag een nier laten vallen, Karev mag chocken in een lift, Yang eeeuhm, doet yang wel eens wat fout? O ja, Yang mag de hele tijd dat hand verhaal van Burke voor zich houden. Allemaal goed, geen enkel probleem, blijf maar lekker zitten, maar nu valt er een dode en moeten er ineens ontslagen vallen?! Die board mensen irriteren me mateloos. Ik hoop dat die snel weer naar de board room en dus uit beeld verdwijnen.

Ik had het idee dat bij dat shot, vlak voor het einde, waarbij je die weggestuurde ziet weglopen en je de rest van de groep ziet staan, dat dat het nieuwe team is. Ook allemaal van die instant-toenadering opmerkingen

Maar goed moest er een keer van komen

Dat gejank van die Howard en Kumar gast irriteerde me trouwens mateloos. Kreeg ik echt kriebels op mn ruggegraat van!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:35:57 #131
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_73976054
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

Dat gejank van die Howard en Kumar gast irriteerde me trouwens mateloos. Kreeg ik echt kriebels op mn ruggegraat van!
Hihi, dat was níet Harold en Kumar-guy, maar gewoon een andere Aziaat.

Maar verder ben ik het helemaal met je eens. Bij al die gevallen die je noemt is het ook duidelijk meer de oorzaak van één dokter, maar in dit geval was het niemands patiënt en werden er veel fouten gemaakt. Dat gehussel met die charts bijvoorbeeld. Misschien moeten ze die kleurcodes maar in gaan voeren, wat dat andere ziekenhuis had.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:38:21 #132
160346 Mavro
Black & Red
pi_73984320
Eensch.

Gebieden waarbij iedereen weet 'als er een patiënt in dat bed komt te liggen is hij van mij, basta'. Het was idd totale chaos, maar dat merkte je in de vorige aflevering ook al een beetje. Er zijn te veel mensen, alleen vind ik het dan wel weer fout dat je mensen die fouten maken die eerder wel door de vingers zijn gezien nu ontslaat. Het is namelijk niet hun schuld dat het chaos is, de chief had het beter moeten regelen.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_73986365
Ik vond het trouwens wel snel en onduidelijk waarom Izzie werd ontslagen :S
pi_73988380
Ook maar ff reageren.
Het ontslaan is denk ik nu door die merger...er moet bezuinigd worden en dus vallen er sneller ontslagen.
En zijn er bij die eerder genoemde fouten ook doden gevallen trouwens? Dat weet ik niet meer.
Verder vond ik het een spannende aflevering.
pi_73989853
Ik vond deze aflevering weinig aan, veruit de minste van het seizoen. Het kon me totaal niet boeien.
pi_73990229
Ik vond het een goede aflevering juist, leuk verhaal!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:23:42 #137
159909 -Peach
Prunus persica
pi_73990658
Ik vond deze aflevering ook goed, de vorige vond ik maar matig...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:29:17 #138
208890 June.
Seriously?
pi_73990841
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:32 schreef Deceit het volgende:
Ik vond het trouwens wel snel en onduidelijk waarom Izzie werd ontslagen :S
Er werd gezegd dat er verschillende rondes waren van ontslagen. Izzy, Meredith, Alex e.a. zijn dus nu aan de beurt en blijkbaar moet Izzy het veld ruimen.
Shine bright like a diamond.
pi_73991353
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:29 schreef June. het volgende:

[..]

Er werd gezegd dat er verschillende rondes waren van ontslagen. Izzy, Meredith, Alex e.a. zijn dus nu aan de beurt en blijkbaar moet Izzy het veld ruimen.
Ja dat snap ik wel.. maar het ging zo plots, en ze was zo goed met de kinderen.. en nu weer helemaal terug na haar kanker..
dan zou je denken dat ze zeker nog mag blijven

Het is meer een exit-excuus omdat ze katherine heigl uit de serie moeten schrijven, zo kwam het over
pi_73991689
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:38 schreef Mavro het volgende:
Eensch.

Gebieden waarbij iedereen weet 'als er een patiënt in dat bed komt te liggen is hij van mij, basta'. Het was idd totale chaos, maar dat merkte je in de vorige aflevering ook al een beetje. Er zijn te veel mensen, alleen vind ik het dan wel weer fout dat je mensen die fouten maken die eerder wel door de vingers zijn gezien nu ontslaat. Het is namelijk niet hun schuld dat het chaos is, de chief had het beter moeten regelen.
Dat zei Derek toch ook tegen The Chief.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:51:00 #141
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_73992863
Interessante aflevering, zo met die montages elke keer. Al moeten ze dat niet elke week doen, want een beetje vermoeiend is het wel.
Ik vond 'm niet enorm spannend, want dat die April haar onderzoek niet goed afmaakte was wel erg opzichtig, maar door die stress bij iedereen - prima spel van allemaal trouwens!! - was het toch een aardig adrenaline-aflevering.

Boeiend onderwerp ook wel. Het als team zo stuurloos ingezet worden was herkenbaar, bij ons is ook regelmatig geroepen "als we geen kaders krijgen gaat het een keer drastisch mis". Derek wist de Chief daar op het eind mooi op te wijzen!

En ik denk inderdaad ook dat er nu extra snel koppen rollen vanwege die fusie; ontslagen moeten er toch wel vallen.
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door babette21 op 23-10-2009 18:58:56 ]
pi_73992893
Spoiler!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:58:23 #143
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_73993084
Een spoiler over de huidige aflevering is toch geen spoiler meer?! Ik snap 't allemaal niet meer hoor...
pi_73993092
Aflevering uitgezonden + aflevering nog niet gezien + geen "spoilers" willen lezen = uit het topic blijven.
pi_73993194
ik vond hem woeifijn en tof enzo!
Kwak
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:09:31 #146
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_73993446
Oh nog even de Memorable Moments uit deze ep: Karev die tijdens zijn verhoor helemaal onthutst moet concluderen dat hij de verbinding met Izzie heeft verbroken (mooi gespeeld), Arizona die Lexie terug op aarde brengt met "jij mag niks voelen want hij voelt alles" (mooi gezegd) en Yang die me toch nog aan het lachen wist te maken met "het was geen kleuter, hij was 5" - waarna we ook nog eens zagen waaróm ze zo tegen hem stond te blèren en ze dus toch niet zó bitchy was!
pi_73994949
Ik heb genoten.
pi_73995009
Ik bedoelde de spoiler van babette21. Niet over deze afl. dus.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:11:49 #149
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_73995372
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:00 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde de spoiler van babette21. Niet over deze afl. dus.
Precies, maar dat was 'n spoiler over deze aflevering en is dus bij deze geen spoiler meer. Dunkt mij.
Maar goed, lekker belangrijk, het staat al tussen tags.... We kunnen weer door.
pi_73995422
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:11 schreef babette21 het volgende:

[..]

Precies, maar dat was 'n spoiler over deze aflevering en is dus bij deze geen spoiler meer. Dunkt mij.
Maar goed, lekker belangrijk, het staat al tussen tags.... We kunnen weer door.
Volgens mij zijn er een hoop die daar zelf achter willen komen volgende aflevering...
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:32:10 #151
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73996031
Hoewel bullshit dat ze ontslagen werd, beste aflevering van het seizoen.
pi_74004436
Goede aflevering, het kon me weer eens echt boeien
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:20:22 #153
160346 Mavro
Black & Red
pi_74004663
Op een leuke manier ook gedaan allemaal. Ik begon de aflevering te kijken en ik had zoiets van 'Hè? Heb ik een aflevering gemist ofzo?' om er daarna achter te komen dat het als een medische who-dunnit opgezet was met flashbacks en dergelijke
pi_74005196
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef Mavro het volgende:
Op een leuke manier ook gedaan allemaal. Ik begon de aflevering te kijken en ik had zoiets van 'Hè? Heb ik een aflevering gemist ofzo?' om er daarna achter te komen dat het als een medische who-dunnit opgezet was met flashbacks en dergelijke
Dat had ik ook! maar ik vind het eigenlijk toch leuker als er iets meer relationele shit inzit...
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Redactie Frontpage zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:57:59 #155
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74006965
Toffe aflevering Heel reeel ook, denk ik. Te veel artsen in een ziekenhuis kán niet goed gaan.

Wat betreft de spoiler: het zal aan mij liggen, maar ik vind dat alles wat in de nieuwste aflevering gebeurd is besproken mag worden. Of het nu wel of niet duidelijk is of dat wat er gebeurd is zo zal blijven of niet. Niet spoileren over toekomstige afleveringen is prima, maar je kunt ook een beetje te ver gaan Just my two cents
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_74008107
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef Mavro het volgende:
Ik dacht er serieus over na om de vorige aflevering terug te gaan kijken.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 07:53:27 #157
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_74008117
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef TNA het volgende:
gekeken, samen met een aantal artsen,
4 van deze dames.... zijden meteen dat ze het vergat!

kijk dat zijn dan echte artsen.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 08:05:20 #158
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74008150
Sneak previews ed zijn wel spoilers. De naam zegt het toch al. En alles wat daarover gezegd wordt is dus ook een spoiler.

Ik kijk die dingen niet en hoef er ook niets over te lezen. Als ik t dan wel wil lezen klik ik zélf de spoiler wel aan, graag.

Speculeren op basis van de uitgezonden aflevering is geen spoiler.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:29:39 #159
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_74008598
Net gezien, echt een hele toffe aflevering. Toen met die L-vad was er ook zo'n soort aflevering, dat iedereen apart zijn verhaal bij de Chief moest doen.

Je werd er echt in meegezogen deze keer. Ik vond het een goeie!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:01:39 #160
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_74011087
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 07:53 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

gekeken, samen met een aantal artsen,
4 van deze dames.... zijden meteen dat ze het vergat!

kijk dat zijn dan echte artsen.
nou daar hoef je geen arts voor te zijn hoor, 't was nogal opzichtig:
doe je mond eens open - he een man met een bijl - oke we zijn klaar...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:07:35 #161
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_74011222
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:01 schreef babette21 het volgende:

[..]

nou daar hoef je geen arts voor te zijn hoor, 't was nogal opzichtig:
doe je mond eens open - he een man met een bijl - oke we zijn klaar...
i didnt notice...tot de scene

zegt mischien idd meer over mij
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_74011261
Ik had het ook niet in de gaten hoor!
pi_74011407
Ik had ´t ook niet gezien. Of me ook gewoon niet gerealiseerd dat dát wel eens de oorzaak van haar dood kon zijn. Het lijkt altijd een beetje voor de sier, dat in de mond kijken jajaaa, ik weet dat dat niet zo is.
pi_74011495
Wow, wat een gave aflevering. Ze moeten dit niet elke week doen inderdaad, maar voor een keer vond ik het echt goed gedaan.
Spoilers!
pi_74011658
Maar ik verstond dat niet en ik kon niet terugspoelen op dat moment omdat ik aan het synchroonkijken was, maar wat had ze nou gemist in die keel?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:36:56 #166
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_74011815
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ik verstond dat niet en ik kon niet terugspoelen op dat moment omdat ik aan het synchroonkijken was, maar wat had ze nou gemist in die keel?
roet
pi_74012038
Toffe aflevering weer, ik ben geen dokter maar ik had ook meteen door dat ze vergat in de keel te kijken.
Zou The Chief zijn verantwoordelijkheid nemen?
pi_74012053
ik had wel opgemerkt dat ze d'r onderzoek niet had afgemaakt, en toen wist ik ook wel dat dat een belangrijk issue later zou worden, maar daarna vergat ik het weer en had niet door dat het de doodsoorzaak was, tot het bekend werd zegmaar
pi_74015772
Goede aflevering!!! Ik zag ook wel dat ze niet in de mond van de vrouw keek, zo zie je maar dat zoiets 'simpels' zulke grote vervolgen kan hebben. Ik vond het goed dat de makers daarna een soort reflectie voor The Chief hadden geschreven, waarin Derek dus eigenlijk zegt dat hij (the chief) het niet goed doet op zo'n manier.
Hij kan beter zorgen dat er een soort harmonie in het ziekenhuis is en dat het niet juist is dat iedereen zo competitief is. Doordat het daarom juist zo chaotisch is let niemand echt op met wat ze aan het doen zijn en dus worden er zulke fouten gemaakt.

Ben benieuwd naar de volgende aflvering!
Tralalalaaa
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:44:34 #170
160346 Mavro
Black & Red
pi_74016183
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:46 schreef marientje het volgende:
Toffe aflevering weer, ik ben geen dokter maar ik had ook meteen door dat ze vergat in de keel te kijken.
Zou The Chief zijn verantwoordelijkheid nemen?
Dat of hij wordt alsnog door de boardmembers weggestuurd. Ik denk echter wel dat Derek op een gegeven moment een hogere functie gaat bekleden.
pi_74017423
Toffe aflevering, maar dit perspectief moeten ze niet al te vaak gebruiken.
Arizona's speech . Het hoge gekrijs van die Aziaat vond ik maar naar eigenlijk.
Dat ze vergat te kijken was wel duidelijk. Op het moment dat ze weer terug van de bijl naar haar patiënt ging was het wel duidelijk dat ze de kluts kwijt was en niet meer wist wat ze nou moest doen/aan het doen was.
pi_74018408
Het is natuurlijk ook een beetje raar om mensen in een situatie bij elkaar te zetten met de boodschap "de helft van jullie mag maar blijven"... Dat is een sales organisatie al niet echt een gezonde manier van werken, maar daar kan ik het nog een beetje begrijpen, maar in een ziekenhuis krijg je dan denk ik idd dit soort situaties.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:04:13 #173
163650 Greys
pi_74021976
Vonden jullie het aan het einde, waar dat grietje met de bambi-ogen het zo erg vond dat haar collegaatje was ontslagen, ook zo ongeloofwaardig? Ik geloofde er geen woord van dat ze het erg vond. Wat een irritant mokkel is dat zeg, zodra ze iets aardigs zegt geloof je er automatisch niets meer van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74022494
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
Vonden jullie het aan het einde, waar dat grietje met de bambi-ogen het zo erg vond dat haar collegaatje was ontslagen, ook zo ongeloofwaardig? Ik geloofde er geen woord van dat ze het erg vond. Wat een irritant mokkel is dat zeg, zodra ze iets aardigs zegt geloof je er automatisch niets meer van
Ik heb precies hetzelfde. Ze heeft ook een bitch-hoofd vind ik.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:32:42 #175
163650 Greys
pi_74023006
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:19 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Ze heeft ook een bitch-hoofd vind ik.
Daar is ze ook op gecast natuurlijk, maar het is wel meteen volslagen ongeloofwaardig als ze iets wél meent. Dus of dat speelt ze gewoon niet goed, of ze meende het ook niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74023705
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:36 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat had ik ook! maar ik vind het eigenlijk toch leuker als er iets meer relationele shit inzit...
Ik PRECIES het tegenovergestelde . Maar ik ben ook een man en vrouwen houden meer van die soapie shit zeg maar >
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:31:04 #177
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74024940
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar is ze ook op gecast natuurlijk, maar het is wel meteen volslagen ongeloofwaardig als ze iets wél meent. Dus of dat speelt ze gewoon niet goed, of ze meende het ook niet
Ze is heel, héél goed gecast
SPOILER
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:38:19 #178
163650 Greys
pi_74025145
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:31 schreef TNA het volgende:

[..]

SPOILER
Dito!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74029143
die twee meiden, die ontslagen en die met die irrtante bambi ogen, hebben volgens mij allebei een rol in Everwood gehad die ene als een uptight christenmeisje met een vader met huntington's die toen het vriendinnetje werd van bright, de broer van hoofdpersoon Amy. en die andere als het zusje van Colin, de in coma liggende vriend/ex van Amy....
Kwak
pi_74029197
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef TNA het volgende:
Agree.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_74029255
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 07:53 schreef WallOfStars het volgende:

[..]
4 van deze dames.... zijden meteen
Sorry... maar: zeiden
Anders of Niets
Luister Live
pi_74029278
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:31 schreef TNA het volgende:

[..]

SPOILER
HLA.
Anders of Niets
Luister Live
pi_74030076
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
die twee meiden, die ontslagen en die met die irrtante bambi ogen, hebben volgens mij allebei een rol in Everwood gehad die ene als een uptight christenmeisje met een vader met huntington's die toen het vriendinnetje werd van bright, de broer van hoofdpersoon Amy. en die andere als het zusje van Colin, de in coma liggende vriend/ex van Amy....
jaaahh die herkende ik daar ook al van! Die ander niet, maar ik keek het dan ook niet zo vaak.
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:30:04 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_74043349
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, zijn zij het! Bedankt voor de opheldering, ik was nog niet aan googlen toegekomen.
Spoilers!
pi_74048313
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, zijn zij het! Bedankt voor de opheldering, ik was nog niet aan googlen toegekomen.
Same here, ik herkende d'r al maar wist niet waarvan .

Die met de grote ogen heeft ook in Heroes gespeeld als iemand die mensen kon mindcontrollen, dus ik moet daar telkens aan denken als ik d'r zie .

Verder: goede aflevering. Ik erger me eraan, maar opzich is dat juist weer goed natuurlijk want zo is het bedoeld, maar de Chief is echt een zak aan het worden, in z'n nieuwe martelaarrol. Toen duidelijk werd dat April de fout had gemaakt was het te voorspellen dat ze ontslagen zou worden omdat ze in die merger zitten, maar je denkt inderdaad automatisch terug aan de andere fouten die gemaakt zijn en door de vingers werden gezien. Goed dat Yang daar uiteindelijk dan op wees, en ook wel goed dat ze enigzins cheesy toch een team worden, aan het einde. Dat heen en weer gekibbel moet ook weer niet te lang duren.

Arizona blijft nog steeds een held, en ik ben blij dat Lexie toch de ballen vond om ermee te werken, ze neemt een beetje de plek in van Izzie als de gevoelige dokter, heb ik het idee. Die zie ik in ieder geval ook nog wel een keer een hert opereren. Mooi ook dat Derek toch de Chief op z'n plaats zet, toen ik die scene zo zag had ik eigenlijk verwacht dat de Chief al tot de conclusie was gekomen dat hij de schuldige was en Derek de baan had overgenomen.

Oh, en als laatste: ik vond het een goede opbouw van de aflevering. Goede spanning, originele manier (voor GA's doen) van een verhaal vertellen. Die tijdsprongen die ze dit seizoen gebruiken bevallen me wel. Ik heb het idee dat ze wat snelheid in de serie proberen te gooien.
  zondag 25 oktober 2009 @ 23:57:24 #186
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_74065040
lamaar!
Kwak
pi_74076778
Ik vind die met die Bambi-ogen best geil

Verder wel toffe aflevering
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_74086976
Eindelijk weer een leuke aflevering!
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:44:36 #189
331 Merel
Be here now.
pi_74129518
Ik moest niet huilen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:39:09 #190
160346 Mavro
Black & Red
pi_74134382
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:44 schreef Merel het volgende:
Ik moest niet huilen
Ik zat net vanavond tegen een vriend van mij in de kroeg te vertellen dat Grey's Anatomy toch wel de serie is waarbij ik het meest heb moeten janken.

Vandaar dat ik de afleveringen altijd alleen kijk op mijn laptop.

Met tissues bij de hand
pi_74139778
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:09 schreef babette21 het volgende:
Yang die me toch nog aan het lachen wist te maken met "het was geen kleuter, hij was 5" - waarna we ook nog eens zagen waaróm ze zo tegen hem stond te blèren en ze dus toch niet zó bitchy was!
dat!!!!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:03:27 #192
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_74140423
Preview's GA 6.7- Give peace a chance

Trailer / Sneak #1 / Sneak #2 / Sneak #3 / Sneak #4 / Sneak #5
SPOILER
pi_74140618
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:03 schreef babette21 het volgende:
SPOILER
SPOILER
The way you rock'n'roll
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:18:49 #194
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74140855
SPOILER
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:43:01 #195
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_74141563
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:18 schreef -Peach het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_74142244
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef babette21 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
The way you rock'n'roll
pi_74151533
Oh is Meredith daarom beetje uit de serie omdat ze zwanger is..
pi_74152552
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:14 schreef Deceit het volgende:
Oh is Meredith daarom beetje uit de serie omdat ze zwanger is..
Nou wat nu uitgezonden wordt, daar is ze zwanger. Kind is er inmiddels al uitgeplopt dus ze zal wel weer aan het werk gaan binnenkort.
The way you rock'n'roll
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:53:18 #199
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_74153047
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou wat nu uitgezonden wordt, daar is ze zwanger. Kind is er inmiddels al uitgeplopt dus ze zal wel weer aan het werk gaan binnenkort.
Klopt, ze is deze week weer begonnen...
SPOILER
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 oktober 2009 @ 16:13:16 #200
163650 Greys
pi_74153723
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:03 schreef babette21 het volgende:
Preview's GA 6.7- Give peace a chance
SPOILER
Nou, die sneaks trekken me dus echt niet. Jammer.
Alleen maar over vandattum.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')