abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 12:53:25 #101
163650 Greys
pi_73910654
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 21-10-2009 13:28:38 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73910761
Gelukkig maar, het deed echt pijn aan mijn ogen! Volgensmij gaat het een spannende aflevering worden!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 13:00:23 #103
163650 Greys
pi_73910867
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:57 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig maar, het deed echt pijn aan mijn ogen! Volgensmij gaat het een spannende aflevering worden!
Cristina gaat het zwaar te verduren krijgen denk ik!

(Of moeten dit soort dingen nou ook weer onder spoilers? Nee toch? )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73910900
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Cristina gaat het zwaar te verduren krijgen denk ik!

(Of moeten dit soort dingen nou ook weer onder spoilers? Nee toch? )
Nou, ik ben nooit zo'n spoilernazi, maar misschien is die naam al weer te veel. Geen idee
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 13:04:55 #105
163650 Greys
pi_73911002
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, ik ben nooit zo'n spoilernazi, maar misschien is die naam al weer te veel. Geen idee
Maar een spoiler is toch iets dat je ergens gelezen hebt dat waar zou kunnen zijn of iets zou kunnen verklappen? En dit is toch gewoon een gokje mijnerzijds, nav de preview?
Nou ja, ik hoor het wel, als dit ook als spoiler wordt gezien slinger ik er voortaan wel tags tegenaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73911049
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73911308
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus???
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 13:17:39 #108
163650 Greys
pi_73911397
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73911543
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73911552
Had iemand nu all de Bailey speech "the glasses of the world are half emtpy" als ondertitel? Anders pik ik die even in.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Frontpage woensdag 21 oktober 2009 @ 13:22:20 #111
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73911564
Ik kijk de sneaks niet, maar ik vind dat in het USA topic toch best wel openlijk gepraat mag worden over aanstaande afleveringen Dingen zoals Izzie mag wat mij betreft wel in een spoiler maar dat is een iets grotere spoiler toch?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:23:17 #112
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_73911593
Iedereen weet toch dat die scrubs op korte termijn blauw zouden worden? Volgens het verhaal hadden ze oranje aan omdat ze te weinig blauwe hadden (vertelde Meredith), maar stiekem was het natuurlijk gewoon om even duidelijk te maken wie de Invaders waren... dat weten we nu, dus hup: exit oranje pakjes!.

En een interpretatie nav previews is volgens mij geen spoiler... vooral omdat het algemeen bekend is dat ze ons juist met die previews op het verkeerde been willen zetten (en we dus eigenlijk nog niet veel weten).

Volgens mij gaat het een chaotische aflevering worden die om 1 verhaallijn draait - ik hoop dat we er nog een klein, grappig verhaaltje naast krijgen om af en toe adem te halen!
pi_73911602
Ik vind het zelf niet erg maar weet dat Clumsy_Clown er best chaggo van wordt wat hier allemaal besproken wordt n.a.v. sneak peeks e.d.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73911657
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:23 schreef babette21 het volgende:
Iedereen weet toch dat die scrubs op korte termijn blauw zouden worden? Volgens het verhaal hadden ze oranje aan omdat ze te weinig blauwe hadden (vertelde Meredith), maar stiekem was het natuurlijk gewoon om even duidelijk te maken wie de Invaders waren... dat weten we nu, dus hup: exit oranje pakjes!.

En een interpretatie nav previews is volgens mij geen spoiler... vooral omdat het algemeen bekend is dat ze ons juist met die previews op het verkeerde been willen zetten (en we dus eigenlijk nog niet veel weten).

Volgens mij gaat het een chaotische aflevering worden die om 1 verhaallijn draait - ik hoop dat we er nog een klein, grappig verhaaltje naast krijgen om af en toe adem te halen!
Interpretatie is wel degelijk een spoiler natuurlijk omdat wat er in de sneak peek te zien is gewoon een regelrechte spoiler is en discussie n.a.v. de peek dus ook. Tenzij je in hele algemene termen gaat praten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73911667
Ik heb mijne dan ook maar gespoilerd hoewel het gewoon gespeculeer is en geconstateer is nav previews die je volgens mij ook zou zien als je het op tv volgde "deze week in greys anatomy" zeg maar, dus eik vinnik het onzin.

Hoe dan ook Greys dan moet jij mijn kwoot ook even spoileren?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:30:14 #116
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_73911843
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb die youtube-plaatjes nog extra gescreend op spoilers, maar aangezien het alleen headshots (en oke, blauwe pakjes) zijn, leken ze me veilig genoeg.

Een spoiler is voor iets als: "John Doe is George"... Iets wat het OMG-gevoel weghaalt als je het van te voren weet. Maar als er daadwerkelijk mensen zijn die straks heel hard "OMG ze dragen blauw!!!!!!" voor de buis willen roepen, laat het dan vooral even weten; hou ik er gewoon nog meer rekening mee.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 oktober 2009 @ 13:30:22 #117
163650 Greys
pi_73911846
Done, DP.
Al denk ik wel dat het me eigenlijk iets te ver gaat zo, want zoals al genoemd, die spoiler van jou die ik nu heb gespoilerd is ook al te zien als je naar het preview-youtube-plaatje kijkt, nog zonder dat je het filmpje bekijkt
Maar goed, carry on, dan doen we alles in spoilers!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73911952
Mensen, ik zelf maal niet om spoilers dus ik wilde zeker niet zeuren maar ik weet dat er enkelen zijn die proberen helemaal spoilervrij te blijven en ik nam het voor hen op.

Carry on as usual because that's what Jesus would freakin' do om in GA sferen te blijven
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_73912014
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:36:38 #120
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_73912049
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Interpretatie is wel degelijk een spoiler natuurlijk omdat wat er in de sneak peek te zien is gewoon een regelrechte spoiler is en discussie n.a.v. de peek dus ook. Tenzij je in hele algemene termen gaat praten.
"Huppeldepup gaat het best zwaar krijgen denk ik" lijkt me vrij algemeen.
Als je nou zou zeggen: OMG Sloans oor gaat eraf en het bloed heel erg!!!!" ofzo.....
oeps, sorry mensen, nou ja 1 spoiler moet kunnen toch?!

Een beetje hardop speculeren is toch juist wat het leuk maakt om "samen" te kijken? Inderdaad vergelijkbaar met de previews die vaak al direct na een uitzending volgen, die worden toch ook niet weggezapt en daar wordt toch ook de volgende dag op 't werk eindeloos over doorgepraat?! (bij ons in ieder geval wel )
pi_73912200
OMG ik kijk nu de PP afleveringen en in hemelsnaam! WAAROM is er geen ruimte meer in GA om Bailey de Bailey-thing te laten doen!?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:25:11 #122
208890 June.
Seriously?
pi_73918300
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind Sandra Oh echt écht heel naar als ze huilscenes heeft . Ze krijgt dan ineens een hele rare lage stem, en ze heeft er ook niet bepaald de kop voor.
Dat viel me ook op, echt lélijk he! Moest er wel om lachen .
Shine bright like a diamond.
pi_73919148
ik heb op een amerikaans forum weleens slaande ruzie gehad om zulke dingen

daar werden uiteindelijk previews niet als spoiler behandeld, maar speculation n.a.v de preview dan weer wel ingewikkellllld

ik ga snel de previews kijken!!
Kwak
pi_73919276
In de aflevering werd gewoon gezegd dat de blauwe scrubs volgende week binnen zouden komen. Geen spoiler dus.
pi_73919378
whoah! deze previews zijn wel een stuk meer revealing dan de previews die ik gewend was1 dit zijn gewoon kleine stukjes aflevering...

ik ben meer dit gewend:

waarin dan de indruk die gewekt wordt sowieso niet klopt (ze doen hier alsof zij op t punt staat om dr leven om te gooien, maar t was maar een klein stukje van de uitzending...)

dus ik snap de spoiler/preview distinction hier wel een beetje...

all i'm saying is: lijkt me een toffe aflevering. en ik verbaas me over de reacties op de filmpjes, mensen die helemaal anti mercy-west characters zijn... ik vind t wel leuk! net als met ER, een serie kan veel langer lopen als er af en toe nieuwe gezichten bij komen!

edit: we noemden op t forum die man die (tot seizoen 5 ofzo) de trailers insprak/voice over: "evil preview guy" omdat de previews nooit klopten met de aflevering...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')