die is leukquote:
ben je alweer aan het werkenquote:
Nee, donderdag pas. Maar moet wel redelijk wat doen vandaag.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je alweer aan het werken
smakelijkquote:
dan hup aan de gangquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, donderdag pas. Maar moet wel redelijk wat doen vandaag.
dat was anders geen lange lunchquote:
mwoa, langer dan sommige andere waar ik brood achter het beeldscherm naar binnen douw.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hup aan de gang![]()
[..]
dat was anders geen lange lunch
Zelfde probleem hier. Ik moet een casus compleet uitwerken maar de zinnen dringen ook gewoon niet door ofzoquote:
dat is niet goed voor het beeldschermquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, langer dan sommige andere waar ik brood achter het beeldscherm naar binnen douw.
Ik moet wat afmaken zeg maarquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Ik moet een casus compleet uitwerken maar de zinnen dringen ook gewoon niet door ofzo
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is niet goed voor het beeldscherm
nijnsquote:
dat kan je wel zeggenquote:
flink gefeest?quote:
gfquote:
weet iemand hoe je rode wijn vlekken van een muur krijgt?quote:
verjaardagenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen
en volgend weekend wordt nog erger
Opnieuw verven?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet iemand hoe je rode wijn vlekken van een muur krijgt?
witte wijn erover doen maar dat werkt alleen als je het direct doetquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet iemand hoe je rode wijn vlekken van een muur krijgt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |