Nee hoor, fan met en zonder hoofdletter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
Je typt exact hetzelfde als een jaar geleden.
Het Hans van Zetten fan-topic.
Ik heb het over de OP.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, fan met en zonder hoofdletter.
Dat is nog minder hetzelfde.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb het over de OP.
Ik heb het gecopypast omdat het in het OS forum stondquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
Je typt exact hetzelfde als een jaar geleden.
Het Hans van Zetten fan-topic.
Ik vond de enters een beetje te veel van het goedequote:
Ik vond hem qua deskundigheid vandaag eigenlijk een beetje door de mand vallenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:57 schreef marcodej het volgende:
Beste sportcommentator van de NOS denk ik. Het woord ´amplitude´ krijgt bij hem een extra dimensie.
quote:Leuk.Op woensdag 20 oktober 2010 18:48 schreef rubbereend het volgende:
Er stond laatst een stukje over hem in de krantik zal eens kijken of ik het op kan duikelen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:02 schreef Malahide het volgende:
Ik heb Hans afgelopen maandag gezien bij het WK Turnen.
Hij bleek precies achter me te zitten aan zijn commentaartafeltje.
Later heb ik nog hallo tegen hem gezegd toen ik ff een frikandel gehaald had.
't Was een dag vol hoogtepunten.
En speciaal voor het WK doe ik weer een paar daagjes mijn Hans-avatar.
quote:Mooi hè ?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:33 schreef DeeBee het volgende:
Hans weer in topvorm, geniaal weekend voor hem natuurlijk met WK-finales in eigen land!
Maar hij weet alles interessant te krijgen, zit nu zelfs meerkampvrouwen samenvatting te kijken.
quote:Nederlandse dames werden een tijd geleden derde op het EK. Kan ook vierde zijn geweest en werden sportploeg van het jaar voor Feyenoord dat de UEFA cup won.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:48 schreef DeeBee het volgende:
Ja, best wel geniaal.Is gewoon een erg kundige en enthousiaste commentator, die zelfs een sport waarin Nederland niet direct groot is toch aantrekkelijk weet te houden...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:03 schreef marcodej het volgende:
Hans kwam een klein beetje klaar volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |