Update:quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef MissJ het volgende:
Zo wil ff kwijt dat ik de H&M nagellak tot nu toe als best uit de bus vindt komen![]()
Ik heb normaal altijd dat het 1 dag na opbrengen al gaat chippen, maar nu bij die van H&M die ik gisteren heb opgedaan nog helemaal geen gechip, zit er nog steeds prachtig op![]()
En dat voor zo'n goedkoop lakje! Ik ga er gelijk meer van kopen van de week
Oow leuk, ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Oblivion het volgende:
Gisteren de hele dag met Mindermutsig gespeeld met nagellakken en acryl!![]()
Was echt heel erg gezellig, zo meteen krijgen jullie foto's!
Je verklapte het!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Oblivion het volgende:
Gisteren de hele dag met Mindermutsig gespeeld met nagellakken en acryl!![]()
Was echt heel erg gezellig, zo meteen krijgen jullie foto's!
Whehehe...quote:
Ja, bedankt nog!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Was heel gezellig.En het was ook erg laat toen ik weer richting Groningen ging dus ik heb geen last van de troep gehad, gewoon laten staan.
Dank je wel!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:57 schreef mmascha het volgende:
Leuk hoor, lekker frobelen.
Ik vind de Burberry nagels echt heel netjes!
Tell me about it... Heb 'm zelf ook, kloteglittersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:40 schreef Tammymara het volgende:
OEHHHHHHHHHH wat is die etos effect nails (paars/glitter) er verrekte moeilijk vanaf te krijgen! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
De nieuwe van Rimmel London. Ik heb hem in antraciet grijs en zit er al sinds vrijdagavond op! ik werk in de zorg en heb er nu dus al 4 dagen mee gewerkt en zit er nog steeds perfect op!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Update:
H&M nagellak zit er nog steeds prachtig op (alleen bij 1 pink een heel klein chipje, maar is niet goed te zien)!
Ik ben echt in positieve shock, heb dat nog nooit meegemaakt met lakjes dat ze zó goed blijven zitten.
Heb gisteravond wel een extra topcoat erop gedaan, dat wel, maar toch, lak zit er al sinds zondagmidag op.
Wat is jullie ervaring?
Welk merk lakje blijft bij jullie het langste goed zitten?
Ja hiero! Moet nog wel even uitzoeken welke van mij écht weg mogen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:40 schreef Loqi het volgende:
Waren er nou mensen up for een ruilhandeltje? Ik heb wel dubbele lakjes en kleuren die toch minder goed stonden enzo
Hoor ik daar grijs?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef dieske87 het volgende:
[..]
De nieuwe van Rimmel London. Ik heb hem in antraciet grijs en zit er al sinds vrijdagavond op! ik werk in de zorg en heb er nu dus al 4 dagen mee gewerkt en zit er nog steeds perfect op!
Leuke konad. Ik houd wel van dat subtiele.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
Wauw, wat leuk! Foto's van de overige nagellak?En idd, wat een ravage
Ik vind mijn bureau al een bende als ik bezig geweest ben en ik heb lang niet zoveel nageltroep
Even een fotootje van mijn nagels op dit moment - sorry voor mijn lak, er zitten allemaal luchtbelletjes in:
[ afbeelding ]
Binnen
[ afbeelding ]
In zonlicht
Edit: Met megasubtiele konad
[ afbeelding ]
Hij is antraciet grijs (donker grijs glanzend mettalic zeg maar.)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hoor ik daar grijs?![]()
Ik zoek grijs! Is het creme grijs of meer parelmoer grijs?
Heb je een foto van de lak en/of foto van je nagels?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef Oblivion het volgende:
Wat leuk dat mensen op onze foto's gereageerd!![]()
Nu de rest nog
Ik vond het enorm leuk om te zien hoor! Had het misschien wel ff kunnen postenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef Oblivion het volgende:
Wat leuk dat mensen op onze foto's gereageerd!![]()
Nu de rest nog
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef MinderMutsig het volgende:
OK, gisteren was dus mijn playdate en wat doe je als je een nagellak playdate hebt? Je maakt over the top nagels:
[ afbeelding ]
Was erg gezellig!En een enorme ravage
:
[ afbeelding ]
Close-up van een (let op: een! er is meer!) bak nagellak:
[ afbeelding ]
Toen zijn mijn nagels gedaan. Lekker over the top glittertips met een 3D bloemetje!![]()
[ afbeelding ]
Close-up van het bloemetje:
[ afbeelding ]
Met wie ik die playdate had? Raad eens?![]()
[ afbeelding ]
Herken je ze al?
[ afbeelding ]
Oblivion!![]()
[ afbeelding ]
En het is natuurlijk geen playdate als je zonder nagellak vertrekt dus dit heeft ze daarna met mijn nagels gedaan.![]()
[ afbeelding ]
En wat doe je dan met zo'n 3D bloemetje? Nou gewoon omheen lakken!![]()
[ afbeelding ]
kruidvat: jawelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef Tammymara het volgende:
ah als ik ook nog even iets mag vragen!
Ik wilde vandaag van die "stripers"halen, van die nagellakjes met zo'n heel dun kwastje waar je zo leuke dingen mee kunt toen (Nadat ik zo'n embossingding/dottingtool ben gaan halen hahahaha)
Kruidvat:Nee
Etos:Nee
Hema:NEE
Waar krijg je zoiets
zijn stempellakjes anders dan gewone lakjes?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:24 schreef Puckzzz het volgende:
Net besteld:
Stempellakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plate (ik heb me in moeten houden en maar 1 besteld)
[ afbeelding ]
Glitters
[ afbeelding ]
Ik heb het best bescheiden gehouden toch?
Ow ik ben best voor een ruilhandel, maar ben daarnaast zo'n trut dat ik altijd alles zelf wil houden ook al gebruik ik het nooitmja ik heb geloof ik 1 mintgroen lakje in de aanbieding omdat die zo traag droogt
![]()
Adore met Platinum silver als stempelkleurquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuke konad. Ik houd wel van dat subtiele.![]()
Wat is dat voor kleur?/
Basecoat, goede topcoat en het eerste laagje kleur en de topcoat ook langs het randje van je nagel lakken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef electronique het volgende:
even een vraag voor de kenners
ik kan alle soorten nagellak gebruiken, opi, mac, essence, hema, chanel, maar allemaal chippen ze al na een binnen een dag
wat kan ik hiertegen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |