abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:23:06 #201
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_77597916
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik had er nooit eerder last van.

Mijn lijst moet zo maar hij doet de hele tijd dit nadat ik hem aangepast heb (met bv. het doorstrepen van een goal oid).

Dus hij springt de hele tijd ver van elkaar af/regelstand van een miljoen ofzo.
Ookal pas ik het aan.
Shift enter werkt misschien wel .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_77597963
Op zich gaat het bij mij best goed, moet alleen wat meer dingen inplannen, zoals alvast vakanties enzo. Anders gaat het er nooit van komen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77598013
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:52 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens mij gooit blogger/blogspot er bij het updaten van die dingen extra witregels tussendoor. Ik had er laatst ook last van in een tekstblokje aan de zijkant. In m'n blogs zelf heb ik het nog nooit gezien trouwens. Het was voor mij wel de reden om voor mijn lijst ook echt een lijstblokje/gadget te gaan gebruiken, want die vertoonde dit euvel niet.
Misschien ken je deze geweldige technologie nog niet, maar toch even een tip:

woensdag 3 februari 2010 @ 18:17:12 #204
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_77599832
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:25 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Misschien ken je deze geweldige technologie nog niet, maar toch even een tip:

[ afbeelding ]
Relevantie? Ik had het nl. over een weblog. Voor mijn boodschappenlijstjes ben ik uitstekend bekend met de technologie die jij noemt.
pi_77600449
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:17 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Relevantie? Ik had het nl. over een weblog. Voor mijn boodschappenlijstjes ben ik uitstekend bekend met de technologie die jij noemt.
En wat weerhoud je ervan om pen en papier te gebruiken voor je day zero project / lijstje met doelen? Ik kan een reden bedenken: je wilt het delen met anderen op internet. Wat is je motivatie daarachter dan? Mogelijk omdat je wilt inspireren (maar er zijn honderden soortgelijke weblogs/sites), of mogelijk omdat je het simpelweg wilt delen. Aangezien je die doelen voor jezelf wilt behalen (hoop ik tenminste), wat is de relevantie daarvan?
Soms zou je even een stap terug moeten doen en bedenken: kan het niet gewoon simpel?

p.s. ik begrijp dat het makkelijker is om 101 doelen digitaal te beheren, maar waarom iemand uberhaupt 101 doelen zou willen vraag ik me nog steeds af. Waarom niet 10 dingen en ze ook echt behalen in plaats van 101 waarvan 30 onnozele en waarvan je de helft niet haalt in een jaar.

[ Bericht 13% gewijzigd door DeuceFour op 03-02-2010 18:49:33 ]
pi_77602211
Het is toch juist leuk om nog een aantal mensen ook zo gek te krijgen een lijstje te maken en vervolgens kun je dan samen dingen gaan afstrepen als je dezelfde dingen op je lijstje hebt staan. Dan zit er zelfs nog een sociaal aspect aan.

En waarom 101 doelen in 1001 dagen? Geen idee. Het geeft je in ieder geval de ruimte om niet alles heel snel te hoeven doen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:31:15 #207
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_77620402
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:38 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

En wat weerhoud je ervan om pen en papier te gebruiken voor je day zero project / lijstje met doelen? Ik kan een reden bedenken: je wilt het delen met anderen op internet. Wat is je motivatie daarachter dan? Mogelijk omdat je wilt inspireren (maar er zijn honderden soortgelijke weblogs/sites), of mogelijk omdat je het simpelweg wilt delen. Aangezien je die doelen voor jezelf wilt behalen (hoop ik tenminste), wat is de relevantie daarvan?
Soms zou je even een stap terug moeten doen en bedenken: kan het niet gewoon simpel?

p.s. ik begrijp dat het makkelijker is om 101 doelen digitaal te beheren, maar waarom iemand uberhaupt 101 doelen zou willen vraag ik me nog steeds af. Waarom niet 10 dingen en ze ook echt behalen in plaats van 101 waarvan 30 onnozele en waarvan je de helft niet haalt in een jaar.
De vraag van chipszak ging over een weblog en mijn antwoord dus ook. En als je je dayzero wilt bloggen kom je niet zo ver met een kladblok.

Een dayzerolijst zou je inderdaad ook op papier kunnen bijhouden, maar ik raak papiertjes altijd kwijt, dus voor mij is het niks. Bovendien, met doelen dingen die uit meerdere delen bestaan, is het ook onhandig bijwerken op papier, dat wordt alleen maar gekras en gestreep op den duur wat het niet overzichtelijker maakt. Vandaar dat ik dus ga voor online bijhouden.

En over het hebben van zo'n lijst: iedereen heeft wel dingen die hij/zij nog eens wil/moet doen, maar die je dan toch niet doet. Zo'n lijst maakt je hier bewuster van en is voor mij een goede manier om die dingen dan toch te doen. Ik houd gewoon van lijstjes en vind het ook leuk om dat met mensen te delen. Dat ik een blog bijhoud is ook voor mezelf, gewoon om er bewust mee bezig te zijn. En 101 doelen in 1001 dagen, ach ja, waarom niet die aantallen, het staat mooi en het maakt het net wat haalbaarder allemaal.

En voor je edit had je er geloof ik ook nog iets bij staan over onnozele doelen. Dat is natuurlijk volkomen subjectief. Wat voor de één belangrijk en waardevol is, kan voor een ander onnozel lijken. Een aantal van mijn doelen zal door sommige mensen vast ook onnozel gevonden worden, maar ik vind ze leuk en belangrijk genoeg voor mijn lijst.
pi_77634341
Idd, onnozele doelen zou ik voor mezelf vinden: mijn benen scheren, mijn haar kammen, naar school gaan, etc. Voor anderen kan dat mss heel belangrijk zijn.
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:12:04 #209
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77637184
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef frame-saw het volgende:
Idd, onnozele doelen zou ik voor mezelf vinden: mijn benen scheren, mijn haar kammen, naar school gaan, etc. Voor anderen kan dat mss heel belangrijk zijn.
Voor mij die ja
pi_77638507
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:10 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Tracklist?
Zie mijn sig, daar staat de link naar mijn project in en kun je dus ook de tracklist bekijken Zijn trouwens alleen nummers die ik zelf op pc had staan, zijn wel nieuwere nummers die ik mooi vind, maar zelf nog niet heb. Zijn ook alleen de rustigere nummers ( popmuziek), misschien maak ik ook nog wel een verzamelcd van mijn metal/rockcollectie
pi_77639249
aha, leuk.Inderdaad veel rustige nummers. Ik wil ook nog een playlist maken in m'n ipod met mijn favoriete nummers. Ga ik wel doen wanneer ik m'n ipod ga opschonen (1 van mijn doelen).
pi_77750441
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:12 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Voor mij die ja
Voor mij ook, is best lastig soms.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_77812603
TVP, ben bezig met een lijst (zit nu rond de 60 doelen)
pi_77921999
Ik heb vandaag koekjes gebakken

Klik
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:34:38 #215
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77922207
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:28 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb vandaag koekjes gebakken

Klik
ohhh wat zien die er lekker uit.
pi_77922520
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:34 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

ohhh wat zien die er lekker uit.
Dat zijn ze ook
pi_77923347
Omnomnom
Ik moet ook maar eens een dag veganistisch gaan eten, of sushi maken, iets anders qua eten/koken doen
Alleen mijn doel 'een maand lang vegetarisch eten' is een beetje onnozel geworden.. ik eet sowieso echt zelden vlees, en een maand is dan zo voorbij zonder vlees. Maarja, hij staat in het lijstje
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:23:14 #218
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77923949
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:06 schreef frame-saw het volgende:
Omnomnom
Ik moet ook maar eens een dag veganistisch gaan eten, of sushi maken, iets anders qua eten/koken doen
Alleen mijn doel 'een maand lang vegetarisch eten' is een beetje onnozel geworden.. ik eet sowieso echt zelden vlees, en een maand is dan zo voorbij zonder vlees. Maarja, hij staat in het lijstje
Voor mij wordt dat dus echt een hel, heb dat er ook bij staan (2x 1 maand), maar ik eet sowieso 1x per week mcdonalds
pi_77924463
Lijst is af!
*klik*

Sylvana, die koekjes zien er echt geweldig uit! Denk dat ik ze zondag ga maken
pi_77926096
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:36 schreef PiperMaru het volgende:
Lijst is af!
*klik*
Mooie site heb jij! Succes met je lijst!
pi_77927560
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:23 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Voor mij wordt dat dus echt een hel, heb dat er ook bij staan (2x 1 maand), maar ik eet sowieso 1x per week mcdonalds
Groenteburgers hebben ze er ook als het goed is. Of neem een grote portie patat
Als je het echt wilt lukt het je ook, ik eet ook gewoon altijd met allemaal vleeseters, en ik ben nog nooit in een lastige situatie belandt. Alhoewel, één keer moest ik alle stukjes kip tussen de rijst pikken want toen had ik het nog niet verteld dat ik liever geen vlees eet (ben geen echte vegetariër, SOMS is de behoefte heel groot en dan eet ik gewoon, vaak biologisch )
pi_77929191
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Mooie site heb jij! Succes met je lijst!
Thanx
  FOK!fotograaf zondag 14 februari 2010 @ 16:53:18 #223
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_77987506
Mijn lijst is af . Was er al eerder aan begonnen en hoe langer ik erover gedacht heb, hoe meer dingen me te binnen schieten in de categorie "oh ja, dat wil ik ook nog ooit eens doen ..." Heb er bijna geen dingen opstaan die ik zelf zinloos vind. Binnenkort maar eens kijken waar ik het online ga zetten en dan maar beginnen met de eerste (grote) doelen. Ik ben wel van plan om het allemaal goed bij te houden en regelmatig te updaten.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik heel veel naar de lijsten van andere mensen hier heb gekeken. Leuk om te zien dat iedereen andere doelen heeft (voor een groot deel).
pi_77997922
Leuke blogs zie ik zeg!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  FOK!fotograaf zondag 14 februari 2010 @ 21:22:23 #225
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_77997941
Binnenkort online zetten is vanavond online zetten geworden (alles leuker dan huiswerk maken). Dus hier is mijn lijst + bijbhorend blog: http://chemiu.blogspot.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')