abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 januari 2010 @ 15:19:38 #181
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77211460
omg ik verwaarloos nu al voor de 2e keer mijn dzp
  zondag 24 januari 2010 @ 15:20:16 #182
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77211473
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:17 schreef vault_tec het volgende:
Heb ook een angst voor naalden... zit daar meer mee dan met een spin eigenlijk
Ik heb een angst voor vogels........
  zondag 24 januari 2010 @ 15:22:18 #183
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_77211528
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zondag 24 januari 2010 @ 15:23:05 #184
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77257236
Ik lees ook even mee Dit weekend begonnen met een lijst, zit nu op 36 items, dus het duurt nog even voor ik ga starten!
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_77309344
13 februari een bonbon-maak-workshop doen
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:36:38 #189
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_77443997
Iedereen nog druk met zijn doelen bezig?
pi_77447256
Best wel, heb er al weer een paar bereikt (moet ze alleen nog even veranderen in mijn lijstje en de 5 euro per stuk overmaken zoals de bedoeling is):

#21: Go back to Perugia (van de week gedaan)
#30: Replace all socks that have holes in them with new ones (vorige week gedaan)
#69: Sign up for mileage programs with airline companies (ingeschreven voor Skywards)

Verder nog druk bezig met:

#1: Finish my thesis and graduate (nog steeds aan het schrijven.. zucht)
#10: Visit 10 museums (alweer 3 bezocht de afgelopen 2 weken, gaat snel)
#34: Get at least 5 new passport stamps (2 weken terug de eerste erbij gestempeld)
#36: Never buy non-biological milk, yogurt or eggs anymore (niet zo moeilijk vol te houden)
#40: Give money to beggars whenever I see one and I have some spare change (tot nu toe gelukt behalve die ene bedelaar die zo snel liep dat hij al weg was voordat ik geld uit mijn broekzak had opgediept, haha)
#51: Test my eyes 3 times a week using Amsler's Grid (heb 'm in mijn favorieten gezet dus elke keer als ik hem zie staan gebruik ik hem even)
#53: Learn to make the perfect black tea latte and chai tea latte (black tea latte heb ik aardig onder de knie, yum, nu nog ergens chai tea vinden)
#54: Buy the actual CD copy of 5 albums that I love but don't yet own in hard copy (twee weken terug John Mayer's Continuum gekocht)
#55: Participate in and complete the 100 Strangers Photo Challenge (www.100strangers.com) (heb ondertussen al 4 portretten van vreemden gemaakt)
#59: Expand my book collection with 20 new books (deze heb ik overschat, ik heb nu alweer 4 nieuwe boeken)
#60: Bring home a nice souvenir from each country I visit (alweer 2 erbij, een bronzen rat uit Korea en een mooi houten doosje met bronzen deksel uit Dubai)
#69: Always use my own shopping bags when grocery shopping - don't get any plastic bags (gaat tot nu toe ook nog goed)
#80: Teaching my boyfriend to speak Dutch (hij heeft in elk geval het alfabet al aardig door en spreekt een paar random woordjes)
#100: Join kiva.org and help 5 entrepreneurs in developing countries by giving them a loan (tot nu toe twee leningen verstrekt, 1 aan een fruithandelaar in Cambodia en 1 aan een man met een levensmiddelenwinkeltje in Uganda)

Nog 980 dagen te gaan, 4% compleet. Jullie?
pi_77448372
Bij mij gaat het ook wel redelijk. Boeken en films ben ik druk mee bezig, heb echt 18 boeken in de wachtrij om gelezen te worden.
Verder niet echt bezig mee geweest tbh, met mijn blog doe ik niks meer, maar heb een boekje waar ik op verveelde momenten wat in schrijf
pi_77451783
Toen ik tentamens had begonnen met een lijst maken (je moet toch wat als je geen zin hebt om te leren ) en blijf nu steken op 44 doelen. Denk niet dat ik veel hoger ga komen, dus misschien hou ik wel hierbij en zet ik de deadline gewoon wat eerder. 44 doelen in 444 dagen ofzo. Wel leuk, er zijn best veel dingen die ik al zo lang wil doen maar nooit de tijd voor maak!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77454779
Kan ook prima, toch!
pi_77503847
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:36 schreef Jojogirl het volgende:
Iedereen nog druk met zijn doelen bezig?
Ja, gaat goed hier Die bonbon-workshop van 13 februari zat vol, ga hem nu 20 februari doen
  maandag 1 februari 2010 @ 22:13:03 #195
4177 Jojogirl
pi_77532236
Ik ben ook nog lekker bezig. Nog niets afgerond, maar dat komt ook doordat ik best veel dingen heb die eens in de maand/kwartaal zijn of doelen waarbij ik meerdere items (boeken/films/origamimodellen/gebaren/kilometers) moet "doen" en die kosten meer tijd. Maar ik ben er met 10 tegelijk ofzo bezig, dus dat afronden komt vanzelf wel.
pi_77575151
Mijn verzamelcd met mooiste liedjes is af Best moeilijk om uit duizenden liedjes te kiezen, maar het is wel redelijk gelukt Het is wel een cd geworden met "rustige" muziek, misschien dat ik nog een cd maak met wat "hardere" muziek. Maar was wel leuk om hier mee bezig te zijn en heb hem ook al meteen op mijn mp3-speler gezet
pi_77583927
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Sylvana het volgende:
Mijn verzamelcd met mooiste liedjes is af Best moeilijk om uit duizenden liedjes te kiezen, maar het is wel redelijk gelukt Het is wel een cd geworden met "rustige" muziek, misschien dat ik nog een cd maak met wat "hardere" muziek. Maar was wel leuk om hier mee bezig te zijn en heb hem ook al meteen op mijn mp3-speler gezet
Tracklist?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 februari 2010 @ 11:22:10 #198
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77584279
Hmm. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik had er nooit eerder last van.

Mijn lijst moet zo maar hij doet de hele tijd dit nadat ik hem aangepast heb (met bv. het doorstrepen van een goal oid).

Dus hij springt de hele tijd ver van elkaar af/regelstand van een miljoen ofzo.
Ookal pas ik het aan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:52:52 #199
4177 Jojogirl
pi_77596724
Volgens mij gooit blogger/blogspot er bij het updaten van die dingen extra witregels tussendoor. Ik had er laatst ook last van in een tekstblokje aan de zijkant. In m'n blogs zelf heb ik het nog nooit gezien trouwens. Het was voor mij wel de reden om voor mijn lijst ook echt een lijstblokje/gadget te gaan gebruiken, want die vertoonde dit euvel niet.
pi_77597783
Toch ook maar eens kijken of ik nog een doel kan voltooien!
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:23:06 #201
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_77597916
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik had er nooit eerder last van.

Mijn lijst moet zo maar hij doet de hele tijd dit nadat ik hem aangepast heb (met bv. het doorstrepen van een goal oid).

Dus hij springt de hele tijd ver van elkaar af/regelstand van een miljoen ofzo.
Ookal pas ik het aan.
Shift enter werkt misschien wel .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_77597963
Op zich gaat het bij mij best goed, moet alleen wat meer dingen inplannen, zoals alvast vakanties enzo. Anders gaat het er nooit van komen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77598013
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:52 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens mij gooit blogger/blogspot er bij het updaten van die dingen extra witregels tussendoor. Ik had er laatst ook last van in een tekstblokje aan de zijkant. In m'n blogs zelf heb ik het nog nooit gezien trouwens. Het was voor mij wel de reden om voor mijn lijst ook echt een lijstblokje/gadget te gaan gebruiken, want die vertoonde dit euvel niet.
Misschien ken je deze geweldige technologie nog niet, maar toch even een tip:

woensdag 3 februari 2010 @ 18:17:12 #204
4177 Jojogirl
pi_77599832
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:25 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Misschien ken je deze geweldige technologie nog niet, maar toch even een tip:

[ afbeelding ]
Relevantie? Ik had het nl. over een weblog. Voor mijn boodschappenlijstjes ben ik uitstekend bekend met de technologie die jij noemt.
pi_77600449
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:17 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Relevantie? Ik had het nl. over een weblog. Voor mijn boodschappenlijstjes ben ik uitstekend bekend met de technologie die jij noemt.
En wat weerhoud je ervan om pen en papier te gebruiken voor je day zero project / lijstje met doelen? Ik kan een reden bedenken: je wilt het delen met anderen op internet. Wat is je motivatie daarachter dan? Mogelijk omdat je wilt inspireren (maar er zijn honderden soortgelijke weblogs/sites), of mogelijk omdat je het simpelweg wilt delen. Aangezien je die doelen voor jezelf wilt behalen (hoop ik tenminste), wat is de relevantie daarvan?
Soms zou je even een stap terug moeten doen en bedenken: kan het niet gewoon simpel?

p.s. ik begrijp dat het makkelijker is om 101 doelen digitaal te beheren, maar waarom iemand uberhaupt 101 doelen zou willen vraag ik me nog steeds af. Waarom niet 10 dingen en ze ook echt behalen in plaats van 101 waarvan 30 onnozele en waarvan je de helft niet haalt in een jaar.

[ Bericht 13% gewijzigd door DeuceFour op 03-02-2010 18:49:33 ]
pi_77602211
Het is toch juist leuk om nog een aantal mensen ook zo gek te krijgen een lijstje te maken en vervolgens kun je dan samen dingen gaan afstrepen als je dezelfde dingen op je lijstje hebt staan. Dan zit er zelfs nog een sociaal aspect aan.

En waarom 101 doelen in 1001 dagen? Geen idee. Het geeft je in ieder geval de ruimte om niet alles heel snel te hoeven doen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:31:15 #207
4177 Jojogirl
pi_77620402
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:38 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

En wat weerhoud je ervan om pen en papier te gebruiken voor je day zero project / lijstje met doelen? Ik kan een reden bedenken: je wilt het delen met anderen op internet. Wat is je motivatie daarachter dan? Mogelijk omdat je wilt inspireren (maar er zijn honderden soortgelijke weblogs/sites), of mogelijk omdat je het simpelweg wilt delen. Aangezien je die doelen voor jezelf wilt behalen (hoop ik tenminste), wat is de relevantie daarvan?
Soms zou je even een stap terug moeten doen en bedenken: kan het niet gewoon simpel?

p.s. ik begrijp dat het makkelijker is om 101 doelen digitaal te beheren, maar waarom iemand uberhaupt 101 doelen zou willen vraag ik me nog steeds af. Waarom niet 10 dingen en ze ook echt behalen in plaats van 101 waarvan 30 onnozele en waarvan je de helft niet haalt in een jaar.
De vraag van chipszak ging over een weblog en mijn antwoord dus ook. En als je je dayzero wilt bloggen kom je niet zo ver met een kladblok.

Een dayzerolijst zou je inderdaad ook op papier kunnen bijhouden, maar ik raak papiertjes altijd kwijt, dus voor mij is het niks. Bovendien, met doelen dingen die uit meerdere delen bestaan, is het ook onhandig bijwerken op papier, dat wordt alleen maar gekras en gestreep op den duur wat het niet overzichtelijker maakt. Vandaar dat ik dus ga voor online bijhouden.

En over het hebben van zo'n lijst: iedereen heeft wel dingen die hij/zij nog eens wil/moet doen, maar die je dan toch niet doet. Zo'n lijst maakt je hier bewuster van en is voor mij een goede manier om die dingen dan toch te doen. Ik houd gewoon van lijstjes en vind het ook leuk om dat met mensen te delen. Dat ik een blog bijhoud is ook voor mezelf, gewoon om er bewust mee bezig te zijn. En 101 doelen in 1001 dagen, ach ja, waarom niet die aantallen, het staat mooi en het maakt het net wat haalbaarder allemaal.

En voor je edit had je er geloof ik ook nog iets bij staan over onnozele doelen. Dat is natuurlijk volkomen subjectief. Wat voor de één belangrijk en waardevol is, kan voor een ander onnozel lijken. Een aantal van mijn doelen zal door sommige mensen vast ook onnozel gevonden worden, maar ik vind ze leuk en belangrijk genoeg voor mijn lijst.
pi_77634341
Idd, onnozele doelen zou ik voor mezelf vinden: mijn benen scheren, mijn haar kammen, naar school gaan, etc. Voor anderen kan dat mss heel belangrijk zijn.
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:12:04 #209
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77637184
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef frame-saw het volgende:
Idd, onnozele doelen zou ik voor mezelf vinden: mijn benen scheren, mijn haar kammen, naar school gaan, etc. Voor anderen kan dat mss heel belangrijk zijn.
Voor mij die ja
pi_77638507
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:10 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Tracklist?
Zie mijn sig, daar staat de link naar mijn project in en kun je dus ook de tracklist bekijken Zijn trouwens alleen nummers die ik zelf op pc had staan, zijn wel nieuwere nummers die ik mooi vind, maar zelf nog niet heb. Zijn ook alleen de rustigere nummers ( popmuziek), misschien maak ik ook nog wel een verzamelcd van mijn metal/rockcollectie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')