Je stond al in de opquote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef GlowingGirl het volgende:
Ik doe het nu ook al een tijdje, met dank aan ChipsZakwww.blogspot.com/leowel
Goed bezig! Geen afkickverschijnselen gehad?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:30 schreef Tamashii het volgende:
Yay! Weekend zonder internet volgehouden. :3
Weekend is toch niet zo moeilijk :/ .. ik ben ook hartstikke internetverslaafd, maar ik heb 3 keer een maand lang geen internet in mijn lijstje staan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:35 schreef hydraulix het volgende:
Weekend zonder internet :| Respect! Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk wel behoorlijk internetverslaafd ben!
vertel !quote:
Nou,quote:
En heb je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Weekend is toch niet zo moeilijk :/ .. ik ben ook hartstikke internetverslaafd, maar ik heb 3 keer een maand lang geen internet in mijn lijstje staan.
Ging me niet specifiek om de site van mij, meer dat iedereen hier enkele weken geleden heel erg gemotiveerd begon en het nu zo stil is.quote:
Je hebt eigenlijk wel gelijkquote:
Nog niet, moet nog even de laatste paar doelen opschrijvenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Sta je al in de lijst met je link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |