Die wil zo;n grote droombruiloft in een prinsessenjurk?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
MooiZo wil ik later ook trouwen
Maar mn meid niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jawelquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niets hoor schat
Ik heb het tocha l gepost! Dat ben ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:35 schreef Paul het volgende:
Dat jullie nog steeds niet weten wie dit is zeg
Raad de user!
Dan kunnen we toch wel even samen naar een internetbruiloft vanaf hier?quote:
ik kom niet op fokmeets hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:35 schreef Paul het volgende:
Dat jullie nog steeds niet weten wie dit is zeg
Raad de user!
Hint 1quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:36 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik heb het tocha l gepost! Dat ben ik
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die wil zo;n grote droombruiloft in een prinsessenjurk?Gewoon zo'n witte jurk inderdaad. Maar ik wil niet zo'n mee-gaan-in-de-traditie- trouwerijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
jij trouwt gewoon in je werk kloffie, of trouw je naaktquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gewoon zo'n witte jurk inderdaad. Maar ik wil niet zo'n mee-gaan-in-de-traditie- trouwerij
quote:
Ja daarom vond ik die roze kussentjes van de jouwe zo lief. Die van mij hebben zwarte. Ze zijn nu 9. Broertjes uit hetzelfde nest.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij hebt 2 zwarte poessies
Hoe oud zijn ze?
Ze zijn groot. En zwart.quote:
quote:
maar wat is dinsdagavond, welk tijdstipquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch wel even samen naar een internetbruiloft vanaf hier?
Jaquote:
Strak in je trainingspak?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gewoon zo'n witte jurk inderdaad. Maar ik wil niet zo'n mee-gaan-in-de-traditie- trouwerij
Mn werkkloffie zijn mn normale klerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij trouwt gewoon in je werk kloffie, of trouw je naakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |