quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
In het volgende deel geen katten/poezen
preciesquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Als ik zeg dat alle naatje's leugenaars zijn, heb ik dat gelogenquote:
Jij komt zo weinig langs, je hebt er toch geen last vanquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Wil toch niet zeggen dat je altijd liegt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat alle naatje's leugenaars zijn, heb ik dat gelogenmaar dan spreek ik dus niet de waarheid
Want anders ga je slaan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Sjongejonge, da's te veel voor deze zondagquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat alle naatje's leugenaars zijn, heb ik dat gelogenmaar dan spreek ik dus niet de waarheid
Of je legt 'm effe uitquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je zo ondertussen?quote:
Ik heb er 11.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je zo ondertussen?![]()
Hahaha, That's so cute!quote:
nou deze week vrij dus, volgende week donderdagochtend en vrijdagmiddag. Even klotetoetsen maken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wanneer moet jij naar school dan?
Mijn ruige binkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |