Zou wel geinig zijn als het een fysieke winkel wasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Appstore is waar je online apps kan kopen/gratis downloaden voor op de iPhone.
Apps zijn kleine handige applicaties die gemaakt worden door developers.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als het een fysieke winkel was"doemijdiemaar"
Ik koop daardoor veel onzinnige appsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:50 schreef Maraca het volgende:![]()
En onafhankelijk deskundig advies in plaats van de eigen tekst van de developer (die altijd zegt dat het programma geweldig is) en de mix van reviews die vaak variėren van "bagger" tot "oh my gawd.. how could I live without this app?!" Waardoor je helemaal niks wijzer wordt
En ik heb net een nieuwe draadloze muis van Apple die ik niet gebruikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Apple komt met knoploze muis
Zoek de fouten.
Nee daar lag het niet aan, was nog een stap ervoor. Kreeg 'm gewoon niet geopend in Installous.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:10 schreef evaxsis het volgende:
Pfffff na 10x de verkeerde 4 cijferige code intoetsen bij Installous heb ik dan ten eindelijk toch mijn app gedownload![]()
@Nashje Ik denk dat jij daarom niet die app NFS kan downloaden. Ik snap niet waarom je tegenwoordig overal eerst een code moet intoetsen die gewoon bijna niet te lezen valt.
*Ergernis nummero 1 bij mij
Er is ook zo'n telefoon van LG met een 'beginscherm' PRECIES zoals de iPhonequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
Die gelekte windows mobile 7 screenshotsCan you say iPhone?
[ afbeelding ]
Er is ook zo'n telefoon van LG met een 'beginscherm' PRECIES zoals de iPhonequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
En dit ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dat met iSmoothiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee daar lag het niet aan, was nog een stap ervoor. Kreeg 'm gewoon niet geopend in Installous.
Heb 'm via de PC gedownload en nu doet ie het wel.
Jeesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |