Had je appsync al geinstalleerd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had dat met iSmoothiedie wilde ik eerst downloaden via Installous maar dat ging niet en toen toch maar gekocht via iTunes
Als je geen internet-abo hebt wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef Jayzbai het volgende:
Kosten die locatievoorzieningen extra geld als je een i-150 abbo hebt?
Wut? i-150 heeft altijd onbeperkt internet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je geen internet-abo hebt wel.
Dan kost het dus niks extra.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Wut? i-150 heeft altijd onbeperkt internet?
Voor die enorme markt van 50 fokkers die met hun iPhone het forum willen lezen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Komt er ook nog een mooie fok! apps?
Heb ik ook hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Als ik morgen mijn tentamen haal trakteer ik mezelf op een iPhone.
Alleen jammer dat ik nog 4 maanden bij Hi zit. Maar goed, boeiend.
Oja want gps gaat over het telefoon netwerk...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je geen internet-abo hebt wel.
Fok heeft toch al een prima mobiiele versie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Uhm nee waar vind ik die?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Had je appsync al geinstalleerd?
?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:49 schreef Trystar het volgende:
Hmm, tijdens het bellen gaat 3g (internet) uit, alleen na het gesprek gaat hij niet zelf weer aan. Nu moet ik eerst 3g uit doen en vervolgens weer aan. Is hier iets aan te doen?
Ik ben er ooit eens mee begonnen, maar helaas te weinig tijd om 't af te maken..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Stansfield het volgende:
Waren dit geen mock-ups?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dit ook
[ afbeelding ]
Of dit
[ afbeelding ]
Schaamteloos gewoon.
mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens mee begonnen, maar helaas te weinig tijd om 't af te maken..
[ afbeelding ]
Daar zat ik ook gelijk aan te denken, maar Tijn? Ho maar; hij vond de MS-bash weer te verleidelijkquote:
Toch jammer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens mee begonnen, maar helaas te weinig tijd om 't af te maken..
[ afbeelding ]
Ik denk/hoop dat MS voor WM7 voor de Zune look gaat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Daar zat ik ook gelijk aan te denken, maar Tijn? Ho maar; hij vond de MS-bash weer te verleidelijk
Ohhh die wil ik welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goeie vraag.. mijnes heeft het ook..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:22 schreef Adelante het volgende:
Als het connector/power kabeltje bij het aansluitpunt zeg maar wat kapot is (zilveren binnenkant is openlijk zichtbaar) vervangt T-mobile of Apple die dingen dan binnen de garantie
Ik weet dat Apple met zijn MacBook power adapters totaal niet moeilijk doet en direct een nieuwe meegeeft, maar of dat voor zo'n iPhone ook geldt???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |