Heb je je laptop er aan gehangen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef Nashje het volgende:
Krijg net een SMS van KPN:
"De databundel limiet is overschreden. De snelheid is tijdelijk verlaagd en wor dt automatisch weer verhoogd op de 1e dag van de volgende maand."Zou dat komen omdat ik iets teveel heb binnengehaald op 3G-netwerk?
Zou je denken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef Nashje het volgende:Zou dat komen omdat ik iets teveel heb binnengehaald op 3G-netwerk?
Hoe heb je 'm gebruiktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef Nashje het volgende:
Krijg net een SMS van KPN:
"De databundel limiet is overschreden. De snelheid is tijdelijk verlaagd en wor dt automatisch weer verhoogd op de 1e dag van de volgende maand."Zou dat komen omdat ik iets teveel heb binnengehaald op 3G-netwerk?
Dat is misschien wel een aankoop waard ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt ook software kopen met een teller zoals iRealSMS.
Soms, de NOS TT app wil nog wel eens uitvallen, maar verder eigenlijk maar weinigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:08 schreef mime_negert het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat applicaties ineens afsluiten?
En ik moet nog steeds terug voor mijn kapotte trilfunctie, maar ik kan mijn telefoontje niet missen
Ik heb af en toe bij Safari, Hyves en iMobsters.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms, de NOS TT app wil nog wel eens uitvallen, maar verder eigenlijk maar weinig.
Vreemd, vorige week liep ik een PhoneHouse binnen toen ik bedacht had dat ik een iPhone wilde en kon er zo 1 meenemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag is het 5 weken geleden dat ik mijn iPhone besteld heb. Als ik vandaag tijd heb ga ik eens langs de winkel om te vragen of er misschien toch niet iets mis gegaan is, want ik heb nog steeds niks gehoord!
Ja, daarom ook. Toen ik hem bestelde was de levertijd inderdaad ook slecht. Maar nu hoor ik overal om me heen dat mensen ze zo mee kunnen krijgen in de winkels, dus ik wil ondertussen ook wel eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:19 schreef June. het volgende:
[..]
Vreemd, vorige week liep ik een PhoneHouse binnen toen ik bedacht had dat ik een iPhone wilde en kon er zo 1 meenemen.
Zeker ff bellen natuurlijk. En anders order annuleren en 'm ook ergens in de winkel halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, daarom ook. Toen ik hem bestelde was de levertijd inderdaad ook slecht. Maar nu hoor ik overal om me heen dat mensen ze zo mee kunnen krijgen in de winkels, dus ik wil ondertussen ook wel eens.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens mee begonnen, maar helaas te weinig tijd om 't af te maken..
[ afbeelding ]
Ik loop vanavond even langs de winkelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker ff bellen natuurlijk. En anders order annuleren en 'm ook ergens in de winkel halen.
Dat heb ik niet, poeperd. Heb Hi Eindeloos Online, dus snap er ook niet zoveel van. Heb al contact met ze opgenomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:49 schreef Tijn het volgende:
Waarom neem je in godsnaam een abo met een datalimiet bij een iPhone?
Waar kan je die kopen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Eindeloos is bij Hi niet zo eindeloos als het klinkt. Na een bepaald aantal MB's te hebben verbruikt wordt de snelheid teruggeschroefd. Overigens is dat bij sommige abonnementen van T-mobile ook het geval, bij het iPhone abonnement voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, poeperd. Heb Hi Eindeloos Online, dus snap er ook niet zoveel van. Heb al contact met ze opgenomen.
Met Hi Eindeloos Online heb je een hele stricte fair use policy. Als je 10x zoveel hebt verbruikt als het gemiddelde van alle gebruikers, dan wordt de snelheid omlaag geschroefd. En aangezien de meeste mensen nauwelijks tot geen gebruik maken van mobiel internet, ligt dat gemiddelde extreem laag waardoor je in notime over die limiet zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, poeperd. Heb Hi Eindeloos Online, dus snap er ook niet zoveel van. Heb al contact met ze opgenomen.
iRealQuickSMS vind je wel onder cydia. Wel creditcard.quote:
Hij wilde geen jailbreakquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
iRealQuickSMS vind je wel onder cydia. Wel creditcard.
Ik wil ook geen Jailbreak.quote:
Ik heb het nu ook niet. Maar dat kwam meer omdat mijn iPhone zo ontzettend traag werdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet willen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef TNA het volgende:
Jailbreak verandert niets aan de snelheid van je telefoon als je geen 'onzinnige' dingen zoals Winterboard gaat installeren. Ik gebruik het alleen voor SBSettings en gecrackte apps en mijn telefoon is nog net zo snel als eerst.
idd, ik heb hem niet gejailbreaked om de look en feel aan te passen, maar gewoon voor de apps en het simlockvrij maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef TNA het volgende:
Jailbreak verandert niets aan de snelheid van je telefoon als je geen 'onzinnige' dingen zoals Winterboard gaat installeren. Ik gebruik het alleen voor SBSettings en gecrackte apps en mijn telefoon is nog net zo snel als eerst.
Voor zover ik weet heeft fokforum geen rss? Als het er wel is zou het een stuk makkelijk zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Heb je een RSS parser gemaakt?
Sure... Heb je er iets geks mee gedaan? Met deze smoes maken ze er zichzelf vaker makkelijk vanaf.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef MaxC het volgende:
Mijn Iphone is terminaal![]()
Heb hem al een keer opgestuurd naar T-mobile maar die hebben vochtschade geconstateerd. Werkelijk geen idee hoe dat is ontstaan maar mijn garantie is dus vervallen.
www.blackra1n.comquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:47 schreef magnifor het volgende:
Ik denk aan om mijn iPhone 3GS te gaan jailbreken, nieuwigheid is er na een week wel van af
Welke applicatie kan ik nu het beste gebruiken? Ik heb momenteel 3.1.2
kan inderdaad, maar ik vind het gewoon zonde van Apple dat ze zoiets heel logisch niet toevoegen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Oke en zijn er nog steeds Push problemen? Want er waren toch Push problemen? Ik hoef mijn iPhone niet te unlocken, alleen jailbreakenquote:
en de fokke en sukke app.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms, de NOS TT app wil nog wel eens uitvallen, maar verder eigenlijk maar weinig.
quote:Nokia says it has sued Apple alleging Apple's iPhone infringes Nokia patents for GSM, UMTS and wireless LAN standards.
http://www.apple.com/feedback/iphone.htmlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef timbob het volgende:
[..]
kan inderdaad, maar ik vind het gewoon zonde van Apple dat ze zoiets heel logisch niet toevoegen...
Nope, het enige wat ik me kan bedenken is dat hij in mijn zak zat toen hij regende of ik aan het sporten was.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Sure... Heb je er iets geks mee gedaan? Met deze smoes maken ze er zichzelf vaker makkelijk vanaf.
Je snapt toch wel dat die sepia screenshots oud zijn? Die nieuwe "screenshots" (als ze dat al daadwerkelijk zijn) zien er toch zeker niet uit alsof ze uit 1992 komen en over de consistentie kan je weinig zeggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef Drommelsch85 het volgende:
Screens van Windows Mobile 7 gelekt. Nu was ik daar toch al benieuwd naar, omdat het al vrij hoog van de toren werd geblazen. En wat hebben ze geleerd..? Helemaal niets! Hoezo inconsistentie qua UI (buttons, controls, etc), om maar te zwijgen over de 1992 look die ik nog steeds terugzie.
De fanboys die roepen: Met een SPBshelletje los je dat op: nee, zo werkt dat niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, daar heb je een punt, maar het had me erg weinig verbaast als deze interfaces door elkaar heen lopen zoals nu.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat die sepia screenshots oud zijn? Die nieuwe "screenshots" (als ze dat al daadwerkelijk zijn) zien er toch zeker niet uit alsof ze uit 1992 komen en over de consistentie kan je weinig zeggen.
Dat was voor WM6.5 nog wel denkbaar geweest, maar aangezien WM7 volledig opnieuw gemaakt is (als het goed is) lijkt het me sterk dat ze dat zouden doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:46 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Oh, daar heb je een punt, maar het had me erg weinig verbaast als deze interfaces door elkaar heen lopen zoals nu.
Nee, dat heet unlocken en dat is er nog niet voor de 3Gs volgens mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:06 schreef Agiath het volgende:
Kan ik met jainbreak ook mijn kpn simkaart erin doen er er dan mee bellen?
Dan vind ik deze leuker:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Ericjuh het volgende:
niet echt iphone, maar wou ze hier wel ff posten
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, dat heet unlocken en dat is er nog niet voor de 3Gs volgens mij.
Misschien dat vóór die tijd wel een unlock uitkomt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nog 3 maanden voordat me t-mobile abbo ingaat.
Kan...niet....wachten...zo...lang
Owhh dat is totaal geen probleem. Je kunt er heel simpel omheen komen door het volgende te doen:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:54 schreef Q. het volgende:
Grmblz. Ruzie met Click&Buy en nu kan ik geen eens meer gratis apps downloaden.
Of je fietst naar de mediamarkt en haalt zo'n iTunes kaartje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Owhh dat is totaal geen probleem. Je kunt er heel simpel omheen komen door het volgende te doen:
- doe je jas aan
- pak je fiets
- fiets naar dicht bijzijnde bank waar jij rekening hebt
- parkeer fiets
- loop naar binnen
- vraag aan de vriendelijke vrouw achter de balie of je een creditcard wil
- fiets naar huis
- wacht geduldig op je creditcard
- voer in dat je vanaf nu creditcard gebruikt ipv zo'n waardeloos click&buy account.
Ik hoor zo ontzettend veel verhalen over dat click&buy.. dat ik blij ben dat ik altijd creditcard heb gebruikt. Nooit problemen mee gehad.
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Owhh dat is totaal geen probleem. Je kunt er heel simpel omheen komen door het volgende te doen:
- doe je jas aan
- pak je fiets
- parkeer fiets
- loop naar binnen
- fiets naar huis
- voer in dat je vanaf nu creditcard gebruikt ipv zo'n waardeloos click&buy account.
Ik hoor zo ontzettend veel verhalen over dat click&buy.. dat ik blij ben dat ik altijd creditcard heb gebruikt. Nooit problemen mee gehad.
Die ads worden nu echt uitgemolken, beetje jammerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Ericjuh het volgende:
niet echt iphone, maar wou ze hier wel ff posten
Wat Apple in feite zegt is dat Microsoft hun OS bij elke versie verbetert. Doet Apple niet exact hetzelfde?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:20 schreef Nooduitgang het volgende:
Die van broken promises vind ik wel sterk hoor
Ik mag geen creditcard meer van de bank nadat bleek dat ik er niet mee om kon gaan. Maar ik zat aan mijn zelf ingestelde maandlimiet, voor de rest werkt het dus prima eigenlijk. Alleen de melding was niet echt duidelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
- doe je jas aan
- pak je fiets
- parkeer fiets
- loop naar binnen
- fiets naar huis
Als het goed is zijn je aankopen gekoppeld aan je iTunes account. Het kromme is alleen die melding die je krijgt.. dat weerhoudt je ervan om op "kopen" te klikken. Echter, als je daarop klikt dan krijg je de melding dat je hem al had gekocht en dan gaat er niks van je tegoed af.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
Mijn iPhone 3GS is een paar maanden geleden gejat. Natuurlijk nooit meer teruggezien, dus inmiddels een 3G via marktplaats aangeschaft. Aan iTunes gekoppeld en mijn laatste back-up teruggezet. Helaas stonden hier nog niet al mijn betaalde apps tussen.
Nu staat me iets bij dat het niet noodzakelijk is deze nogmaals aan te schaffen. Maar als ik deze apps in de appstore aanklik, wordt me wel om een betaling gevraagd... Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Nee ze zeggen dat Microsoft keer op keer beterschap belooft terwijl het keer op keer weer mis isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat Apple in feite zegt is dat Microsoft hun OS bij elke versie verbetert. Doet Apple niet exact hetzelfde?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Dank je wel! Je had gelijk...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het goed is zijn je aankopen gekoppeld aan je iTunes account. Het kromme is alleen die melding die je krijgt.. dat weerhoudt je ervan om op "kopen" te klikken. Echter, als je daarop klikt dan krijg je de melding dat je hem al had gekocht en dan gaat er niks van je tegoed af.Probeer het eens met de goedkoopste betaalde app als je het niet helemaal vertrouwd. Toen ik mijn iPhone herstelt had vond ik het doodeng.. zou wel flink balen zijn als ik weer ¤ 10,- voor een bepaalde app moest betalen
Trouwens, wel kut dat je 3Gs is gestolen
Aardig, niet meer en niet minder. Ik gebruik die thema's sowieso niet meer omdat ze 1) zelden iets toevoegen aan het origineel, 2) je telefoon vertragen en 3) 80% van je icoontjes hetzelfde blijft omdat alleen de standaard apps worden ondersteund.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:42 schreef Semmm het volgende:
Ik ben bezig met een thema, wat vinden jullie ervan?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op eBay worden zo ontzettend veel fake oordopjes verkocht dat ik ze er nooit zou kopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:46 schreef Semmm het volgende:
Trouwens op ebay heerlijke v-moda oortjes met microfoon gekocht voor 30 euro ipv 80 in de winkel
Linkje:
http://stores.shop.ebay.c(...)34Q2ec0Q2em14?_pgn=4
Deze zijn niet fakequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Op eBay worden zo ontzettend veel fake oordopjes verkocht dat ik ze er nooit zou kopen.
redelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:42 schreef Semmm het volgende:
Ik ben bezig met een thema, wat vinden jullie ervan?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt zoiets ook proberen met een gratis applicatie, want als je die opnieuw moet betalen is dat natuurlijk niet zo ergquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het goed is zijn je aankopen gekoppeld aan je iTunes account. Het kromme is alleen die melding die je krijgt.. dat weerhoudt je ervan om op "kopen" te klikken. Echter, als je daarop klikt dan krijg je de melding dat je hem al had gekocht en dan gaat er niks van je tegoed af.Probeer het eens met de goedkoopste betaalde app als je het niet helemaal vertrouwd. Toen ik mijn iPhone herstelt had vond ik het doodeng.. zou wel flink balen zijn als ik weer ¤ 10,- voor een bepaalde app moest betalen
Trouwens, wel kut dat je 3Gs is gestolen
Niet dat ik een iPhone heb, maar het lijkt me dat je ook op een iPhone gratis apps niet hoeft te betalen en dan zal het trucje niet werkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:26 schreef June. het volgende:
[..]
Je kunt zoiets ook proberen met een gratis applicatie, want als je die opnieuw moet betalen is dat natuurlijk niet zo erg.
Nee, maar ook gratis apps moet je via je Itunes account downloaden. Dus wellicht geeft hij dan ook de mededeling dat je hem al hebt 'gekocht'. Ik krijg namelijk wel een factuur van 0 euro als ik een gratis app heb gedownload.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Niet dat ik een iPhone heb, maar het lijkt me dat je ook op een iPhone gratis apps niet hoeft te betalen en dan zal het trucje niet werken
Hoe moet ik ze dan maken volgens jou?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:12 schreef timbob het volgende:
[..]
redelijk
de icoontjes zijn wel tof enzo. alleen het ipod scherm is erg lelijk. die play knoppen zien er niet uitdat grijs is veel te goedkoop
Succes ermee. Die van mij zijn al vier keer defect geraakt. V-moda blijft mij nieuwe toesturen. Terwijl ik mijn geld terugvraag maar daar reageren ze niet op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:46 schreef Semmm het volgende:
Trouwens op ebay heerlijke v-moda oortjes met microfoon gekocht voor 30 euro ipv 80 in de winkel
Linkje:
http://stores.shop.ebay.c(...)34Q2ec0Q2em14?_pgn=4
Ik ben erg tevreden over de geluidskwaliteit van de Vibe duo's. Er is één groot minpunt: de aansluiting tussen kabel en aansluiting op de iPhone. Zo fragiel. Heb 't maar met zwarte tape geprobeerd iets steviger te maken, maar mooi is anders.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:35 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Succes ermee. Die van mij zijn al vier keer defect geraakt. V-moda blijft mij nieuwe toesturen. Terwijl ik mijn geld terugvraag maar daar reageren ze niet op.
Apple (waar ik ze gekocht heb) biedt 0,0 hulp en stuurt mij zelfs naar T-mobile :S.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Slurf het volgende:
Ik dacht me te herinneren dat de iPhone automatisch overschakelt van zomer- naar wintertijd toch?
Ik ben er eigenlijk wel voor 90% zeker van, maar zodra het weer zover is begin ik toch elke keer weer te twijfelen... Nu is het van zomer naar wintertijd iets minder erg dan andersom, ik ben liever ergens een uur te vroeg dan een uur te laat.quote:
Doet ie automatisch idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Slurf het volgende:
Ik dacht me te herinneren dat de iPhone automatisch overschakelt van zomer- naar wintertijd toch?
Spanning en sensatie, nog maar één nachtje slapen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef Slurf het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor 90% zeker van, maar zodra het weer zover is begin ik toch elke keer weer te twijfelen... Nu is het van zomer naar wintertijd iets minder erg dan andersom, ik ben liever ergens een uur te vroeg dan een uur te laat.
De almachtige iPhone did itquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Spanning en sensatie, nog maar één nachtje slapen!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:05 schreef MaxC het volgende:
Tering, mijn Iphone(niet verzekerd) vannacht verloren
quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
De almachtige iPhone did it![]()
All hail iPhone![]()
Auwtz dat doet pijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 03:05 schreef MaxC het volgende:
Nu is 'ie definitief perfect.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
All hail iPhone![]()
Verliezen valt vaak niet onder je verzekering.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:05 schreef MaxC het volgende:
Zo bijzonder is dat toch niet? Mijn Nokia deed het ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
All hail iPhone![]()
[..]
! Kut voor je zeg..
die witte lijnen zijn mij te dik, ik had ze of heel dun gedaan, of helemaal afwezig gelaten. Ook de grijstint past niet bij de rest van het scherm, aangezien de bovenkant nog in de oude donkere stijl is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:46 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoe moet ik ze dan maken volgens jou?
Dutchguy is een ongelovige.. op de brandstapel ermee!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Mijn Nokia deed het ook.
Hij was ook niet verzekerd, dus wat maakt het uit?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Verliezen valt vaak niet onder je verzekering.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 03:05 schreef MaxC het volgende:
Dat het 'niet verzekerd' tussen haakjes staat doet suggereren dat het minder een probleem was als het toestel wel verzekerd was. Dus die hele toevoeging is vrij nutteloos omdat vermissing door de standaard verzekeringen niet gedekt wordt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij was ook niet verzekerd, dus wat maakt het uit?
Oh, op die manierquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat het 'niet verzekerd' tussen haakjes staat doet suggereren dat het minder een probleem was als het toestel wel verzekerd was. Dus die hele toevoeging is vrij nutteloos omdat vermissing door de standaard verzekeringen niet gedekt wordt.
Maar ik ben dan ook een mierenneuker.
* YuckFou gaat vloeken in de kerkquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef Dutchguy het volgende:
Zo bijzonder is dat toch niet? Mijn Nokia deed het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |