Ik wil ook geen Jailbreak.quote:
Ik heb het nu ook niet. Maar dat kwam meer omdat mijn iPhone zo ontzettend traag werdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet willen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef TNA het volgende:
Jailbreak verandert niets aan de snelheid van je telefoon als je geen 'onzinnige' dingen zoals Winterboard gaat installeren. Ik gebruik het alleen voor SBSettings en gecrackte apps en mijn telefoon is nog net zo snel als eerst.
idd, ik heb hem niet gejailbreaked om de look en feel aan te passen, maar gewoon voor de apps en het simlockvrij maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef TNA het volgende:
Jailbreak verandert niets aan de snelheid van je telefoon als je geen 'onzinnige' dingen zoals Winterboard gaat installeren. Ik gebruik het alleen voor SBSettings en gecrackte apps en mijn telefoon is nog net zo snel als eerst.
Voor zover ik weet heeft fokforum geen rss? Als het er wel is zou het een stuk makkelijk zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Heb je een RSS parser gemaakt?
Sure... Heb je er iets geks mee gedaan? Met deze smoes maken ze er zichzelf vaker makkelijk vanaf.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef MaxC het volgende:
Mijn Iphone is terminaal![]()
Heb hem al een keer opgestuurd naar T-mobile maar die hebben vochtschade geconstateerd. Werkelijk geen idee hoe dat is ontstaan maar mijn garantie is dus vervallen.
www.blackra1n.comquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:47 schreef magnifor het volgende:
Ik denk aan om mijn iPhone 3GS te gaan jailbreken, nieuwigheid is er na een week wel van af
Welke applicatie kan ik nu het beste gebruiken? Ik heb momenteel 3.1.2
kan inderdaad, maar ik vind het gewoon zonde van Apple dat ze zoiets heel logisch niet toevoegen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt ook software kopen met een teller zoals iRealSMS.
Oke en zijn er nog steeds Push problemen? Want er waren toch Push problemen? Ik hoef mijn iPhone niet te unlocken, alleen jailbreakenquote:
en de fokke en sukke app.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms, de NOS TT app wil nog wel eens uitvallen, maar verder eigenlijk maar weinig.
quote:Nokia says it has sued Apple alleging Apple's iPhone infringes Nokia patents for GSM, UMTS and wireless LAN standards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |