Die emoticon krijg je ook als je : ' ) typt, aan elkaar. Scheelt je een hoop moeite.quote:
wat een haasquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Die emoticon krijg je ook als je : ' ) typt, aan elkaar. Scheelt je een hoop moeite.
We hebben het over tv helden. Dank u.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:02 schreef gunk77 het volgende:
Ik loop er ook zo bij omdat ik ze goed vind
[ afbeelding ]
Toch niks mis mee?
Ze komen vaak genoeg op tv.....en het zijn heldenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We hebben het over tv helden. Dank u.
Wie doe je na dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben zó schuldig hieraan.![]()
En ik geef er niets om. Is dat erg?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben zó schuldig hieraan.![]()
En ik geef er niets om. Is dat erg?
Nou, gewoon als ik iets tofs zie ga ik het gebruiken. Ik gebruik bijvoorbeeld van Barney de 'hypothetical five' en de "Hehe I know" als ik een goede grap maak en iemand lacht. En van zo'n profiel van zo'n meisje bij Take Me Out heb ik een 'Ja' als aparte zin. Dat je zeg maar een feit zegt, en dan heel droog 'Ja.' erachteraan zegt.quote:
jaman.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, gewoon als ik iets tofs zie ga ik het gebruiken. Ik gebruik bijvoorbeeld van Barney de 'hypothetical five' en de "Hehe I know" als ik een goede grap maak en iemand lacht. En van zo'n profiel van zo'n meisje bij Take Me Out heb ik een 'Ja' als aparte zin. Dat je zeg maar een feit zegt, en dan heel droog 'Ja.' erachteraan zegt.
Ja, en daarna gaan we altijd met een kop chocolademelk in bad liggen met heel veel badschuim terwijl we Gooische Vrouwen kijken en tegelijkertijd de nieuwe Libelle lezen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jaman.
en dan als je "ja" zegt is dat natuurlijk heel willekeurig en droog en dan moeten je meisjes superhard lachen terwijl jullie in de starbucks zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |