Ja, was interessant. Zal vast nog wel de nodige fiscale staartjes krijgen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:23 schreef ikbenwel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)ultinationals__.html
ze hebben er al wat tegen geprobeerd qua beeldvorming, maar ze vinden het allang best dat die extra miljoen de kas invloeien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, was interessant. Zal vast nog wel de nodige fiscale staartjes krijgen.
Ja, maar er vloeit 8 maal zo veel uit dan er in vloeit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze hebben er al wat tegen geprobeerd qua beeldvorming, maar ze vinden het allang best dat die extra miljoen de kas invloeien.
Nou en? Wat denk je dat er gebeurt als wij de belasting om hoog gaan gooien, dat wij meer gaan krijgen? DIe bedrijven zoeken dan gewoon andere plekken op. Er is niks mis met het feit dat wij als Nederland een belastinghaven'tje' zijn voor andere grote multinationals. Wij verdienen er iig. nog geld op, landen met hogere belastingen krijgen minder omdat daar geen hond (of bedrijf) de belastingen af laat handelen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar er vloeit 8 maal zo veel uit dan er in vloeit.
Dat vroeg ik me ook al af... Nog even wachten op iemand met meer recht van spreken dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer die Jelle Hendrikcx die het woord voor. Wat heeft dat figuur bij DSB te zeggen![]()
![]()
Ik dacht dat al...vandaar plan B...quote:
Dat wordt op tijd uit de veren en de radio, tv en internet morgenvroeg aanquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef remlof het volgende:
Ze hebben de teletekstpagina al geupdate:
[ afbeelding ]
Maar niet met iets dat we nog niet wisten dus
Ik vraag me ook af waarom hij in deze het woord moet/wil voeren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer die Jelle Hendrikcx die het woord voert. Wat heeft dat figuur bij DSB te zeggen![]()
![]()
Had jij een andere serieuze oplossing gezien dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:58 schreef justanick het volgende:
Nu kan de rechtbank morgen nog maar een ding doen: de stekker d'r uit. Lakeman, je mag aan de champagne!
Nee, maar het balletje kan altijd raar rollen. Je weet maar nooit of Bos het nog op zijn heupen zou krijgen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:59 schreef capricia het volgende:
Had jij een andere serieuze oplossing gezien dan?
Ja, daar moet ik je gelijk in geven!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:01 schreef justanick het volgende:
[..]
Nee, maar het balletje kan altijd raar rollen. Je weet maar nooit of Bos het nog op zijn heupen zou krijgen.
Ik hoorde wat anders bij studio voetbalquote:
Ik ook niet. DSB is geen systeembank, dus laat maar omvallen. Lullig voor het personeel en de andere gedupeerden, maar als Bos er geld in had gestoken was het lullig geworden voor de belastingbetaler. Ben alleen zeer benieuwd wat ze nu gaan doen met de klanten met slechte hypotheken... Ik denk dat die Jelle Hendrickx nu serieus baalt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:03 schreef capricia het volgende:
Ja, daar moet ik je gelijk in geven!
Maar zoals het nu er voor staat denk ik nog eerder dat de Texaan voor de DSB zou gaan dan W. Bos...
En hopelijk de laatste al zeker niet, want dat gaat belastinggeld kosten...en dat heb ik er niet voor over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |