Hier in Leeuwarden heb je heel wat van die gozertjes, ik maak er tegenwoordig zelfs een sport vanquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze zijn eerder bang van jou dan jij van hun
Ze doen geneens mbo 2, ze doen misschien vmboquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Maaaaaar onze dochters () willen wel die zwarte lullen
![]()
![]()
![]()
Misschien moeten ze eens verder kijken dan MBO niveau 2 sletjes en zwakzinnigen, die meiden weten wel beter.
Ze konden jou naam niet goed uitspreken dus officieel ben je niet genoemdquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:17 schreef IkBenOzan het volgende:
Whehehe, ik werd genoemdEn nog steeds hebben ze niet genoeg geld voor een treinkaartje richting Amsterdam om mij op te zoeken
Echt welquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:17 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze doen geneens mbo 2, ze doen misschien vmbo![]()
Ze hebben wel van die leuke nep pistooltjes
[..]
Ze konden jou naam niet goed uitspreken dus officieel ben je niet genoemd![]()
Ze zeiden iets na Ozanquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:19 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Echt welZe zeiden O-O-Ozan.. IkBenOzan
Volgens mij nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:11 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij werd jij wel genoemd in het filmje TS.
QFT!quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Maaaaaar onze dochters () willen wel die zwarte lullen
![]()
![]()
![]()
Misschien moeten ze eens verder kijken dan MBO niveau 2 sletjes en zwakzinnigen, die meiden weten wel beter.
Die laatstequote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ze zijn dus met guns aan 't zwaaien![]()
![]()
Welk filmpje?
Alle 3quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ze zijn dus met guns aan 't zwaaien![]()
![]()
Welk filmpje?
Bwehe ja, namen opschrijven die ze gaan noemen in het filmpjequote:Op zondag 18 oktober 2009 11:23 schreef Michielos het volgende:
het allervetste is dat ze echt alles op post it notes geschreven hebben![]()
:')
de tering
En dan nog verkeerd zeggenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bwehe ja, namen opschrijven die ze gaan noemen in het filmpje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |