Jawel, maar kun je niet eens naar de hoe heten ze ook alweer-islands (Shurman ofzo? ) gaan in Ierland, waar je nog walvissen kunt zien?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
Vind niemand de foto van mijn zalmpje mooi??
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:47 schreef tong80 het volgende:
Het grote opera topic. Deel één
Zoiets ?
Ik maak al geweldige foto'squote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jawel, maar kun je niet eens naar de hoe heten ze ook alweer-islands (Shurman ofzo? ) gaan in Ierland, waar je nog walvissen kunt zien?
Dan kun je echt geweldige foto's maken!
Goede bedoelingen tong, maar is het niet handig dat je je OP iets uitbreidt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:47 schreef tong80 het volgende:
Het grote opera topic. Deel één
Zoiets ?
Welk boek, waarover?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:01 schreef Breathtaking het volgende:
AAAAAAAAAAAAAH! Ik moet een presentatie maken over een hoofdstuk uit een studieboek, maar ik heb niet de goede versie en dat hoofdstuk bestaat niet in mijn boekm'n presentatie is om 9 uur.
Onderwerp waar het hoofdstuk over ging googlen, zoveel mogelijk info overschrijven, daarna inkorten en een paar termen en woorden veranderen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:01 schreef Breathtaking het volgende:
AAAAAAAAAAAAAH! Ik moet een presentatie maken over een hoofdstuk uit een studieboek, maar ik heb niet de goede versie en dat hoofdstuk bestaat niet in mijn boekm'n presentatie is om 9 uur.
Zo, the big three-o dit jaar he liesje?quote:
Nee johquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welk boek, waarover?
En op zulke momenten gewoon gaan slapen is echt lekker. Je weet het eindresultaat namelijk al.
Ja ik kan op wikipedia wel wat vinden over het onderwerp enzo maar of dat hetzelfde is als wat er in m'n boek staat is natuurlijk de vraag..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Onderwerp waar het hoofdstuk over ging googlen, zoveel mogelijk info overschrijven, daarna inkorten en een paar termen en woorden veranderen...
Of gaat studeren niet meer zo tegenwoordig?
Is Pavarotti niet breed genoeg ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goede bedoelingen tong, maar is het niet handig dat je je OP iets uitbreidt?
quote:
Jammer dat Google Books er geen previews van heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johOrganisational theory, concepts and cases.
[..]
Ja ik kan op wikipedia wel wat vinden over het onderwerp enzo maar of dat hetzelfde is als wat er in m'n boek staat is natuurlijk de vraag..
Post er dan Kiri te kanawa Gallasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vooral dood, gelukkig!!
Ik hou namelijk niet van heldentenoren. En helemaal niet van Pavarotti.
Overrated figuur is het altijd geweest.
Als het er morgenavond nog isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post er dan Kiri te kanawa Gallas
Kan ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer dat Google Books er geen previews van heeft.
En is het niet: Organisation Theory: Concepts and cases?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:12 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Weduwe Pavarotti met zijn urn.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:12 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Weduwe Pavarotti met zijn urn.
Wat een vraag, en wat een stem.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Mag Joan Sutherland ook trouwens??
Gewoon copy/pasten en wat woorden en zinsstellingen omgooien en het wordt wel wat. Vroeger werkte het al, en van horen zeggen zijn de eisen die ze aan studenten stellen enkel maar omlaag gegaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik kan op wikipedia wel wat vinden over het onderwerp enzo maar of dat hetzelfde is als wat er in m'n boek staat is natuurlijk de vraag..
Mooi topic met liefhebbersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kijk dan eens hier Tong
Het grote Opera-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |