Ze hebben al een musical gemaakt van een opera.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:54 schreef Marble het volgende:
Ik wacht nog even op de Disney-versie.
[ afbeelding ]
Ik zou niet snel naar een opera gaan maar musicals vind ik vaak erg mooiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben al een musical gemaakt van een opera.
Alsof je de WK-74 finale naspeelt in de zaal.
Schandalig
Maar een opera is een opera. Mislukte popsterren die een opera nadoen is gruwelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zou niet snel naar een opera gaan maar musicals vind ik vaak erg mooi![]()
Miss SaigonPhantom of the opera
Les Miserables
Cats
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:27 schreef Tassiepassie het volgende:
1 of 2 nummers kan ik nog wel waarderen op bepaalde momenten maar een hele voorstelling van een paar uur zie ik toch niet zitten
Dat nummer is van Roy Orbisonquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:31 schreef Tassiepassie het volgende:de operamuziek in '' Pretty Woman''
quote:
Dat is La Traviata van Verdiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:31 schreef Tassiepassie het volgende:de operamuziek in '' Pretty Woman''
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:35 schreef Tassiepassie het volgende:zo ziek voel ik me dat ik zelfs in een topic met tonggeval80 zit te kletsen over opera
![]()
![]()
ohh djw dat wist ik nietquote:
Alsjeblieft dan maarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohh djw dat wist ik niet![]()
Die vind ik iig mooi![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Alsjeblieft dan maar
Het stukje wat jij herkent begint waarschijnlijk zo rond 1 minuut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |