quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet echt tekstueel aangelegd?
Muziek zegt meer dan 1000 woorden.
Ik heb alleen een PC, Wii en Nintendo DS.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
XBOX 360 of Playstation 3. Ik heb 'em zelf op die eerste.
Een PC-versie is er helaas niet. Volgens mij is dat trouwens uniek in het oeuvre van Tim Schafer.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BENEN, ja!
[..]
Waaaaaaaaaaaaaat?!
Gut, gut, wat zijn we weer negatiefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
If a picture paints a thousand words, then why can't I paint you.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:06 schreef sig000 het volgende:
Waar gefokt wordt daar gebeuren ongelukken, een veulen wat achterbeen breekt is einde verhaal.
Klinkt hard maar eet zonder probleem het vlees daarvan.
Is een songtekst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
Gut, gut, wat zijn we weer negatief
Nachtoverdenkingen ER.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gut, gut, wat zijn we weer negatief
Oh, I see!!quote:
Ik heb al wat foto's bekeken trouwens, ernstig goed! (mag ik zonder sitevermelding wel zeggen toch? )quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En:
'A Picture paints a thousand words'
Da's mijn nieuwe lijfspreuk!
Ongetwijfeld zou ik mensenvlees eten om te overleven, net als die lui in de Andes. Maar als het niet hoeft, liever niet.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb al wat foto's bekeken trouwens, ernstig goed! (mag ik zonder sitevermelding wel zeggen toch? )
Als je het zo had gedaan, was het dan zoveel minder geweest?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
If a picture paints a thousand words, then why can't I paint you.
Ik had ook veel moeite toen het beter was om ze uit hun aardse leven te verlossen, toch weet je dan wel wat er op de barbeque ligt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou er zelf moeite mee hebben.
Jepquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb alleen een PC, Wii en Nintendo DS.
Moet ik er nu gvd ook nog een PS3 of X-box bij gaan kopen om alle coole spellen te kunnen spelen?
Je man?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:21 schreef svann het volgende:
[..]
Je brengt hem aan de rand van nóg een afgrond!
Momenteel wil hij alles dubbel hebben!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik probeer een discussie over het eten van mensenvlees op te zetten, maar het lukt niet.
Probeer het eens in /82 of /51?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik probeer een discussie over het eten van mensenvlees op te zetten, maar het lukt niet.
Bij Laptops zit ik al op triple.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:21 schreef svann het volgende:
[..]
Je brengt hem aan de rand van nóg een afgrond!
Momenteel wil hij alles dubbel hebben!
Tijn had het over nog meer spelcomputers aanschaffen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:27 schreef sig000 het volgende:
Hoezo?, die heeft toch al een bikkeltopic?
Damn!! Ik heb géén laptop, géén mp3-speler en een mobiel uit het jaar 2001.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij Laptops zit ik al op triple.
En bij mp3-spelers ook.
En bij mobieltjes.
Maar het heeft ECHT niets met bezit te maken, ik vind shoppen gewoon een aangename afleiding, en daarna denk ik "WAAROM??!"
De film Alive gezien?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Je vergeet je abbo's!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:28 schreef Lamon het volgende:
Bij Laptops zit ik al op triple.
En bij mp3-spelers ook.
En bij mobieltjes.
Maar het heeft ECHT niets met bezit te maken, ik vind shoppen gewoon een aangename afleiding, en daarna denk ik "WAAROM??!"
Daar had ze het toch net over suffie!!!quote:
Och, ik vreet mijn nagelriemen al op, dus het is maar een kleine stap naar een oorlelletje!quote:Ik zou het doen.
Als we diene eten, waarom dan geen mensen, wie weet smaakt het heerlijk.
En de grootste gangsters vreten zich meestal vol, dus er is genoeg voor iedereen.
Ik ben wereldvreemd met die dingen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:28 schreef svann het volgende:
[..]
Tijn had het over nog meer spelcomputers aanschaffen.
Was nuquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:56 schreef svann het volgende:
Trusten, tong!
Ben je er al uit geweest om te pissen of is dat straks pas?
Niemand is perfect.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:15 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen en net m'n klok een uur vooruit gezet.
Moet hem nu dus 2 uur terug etten
Zwarte Piet is ook leuk hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:29 schreef Lamon. het volgende:
Nog even en het is pas 2 uur, het enige leuke aan de herfst en de winter.
En dat je een uur langer kunt slapen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:29 schreef Lamon. het volgende:
Nog even en het is pas 2 uur, het enige leuke aan de herfst en de winter.
En koek-en-zopie?quote:
Je bent al oud hè ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |