quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik probeer een discussie over het eten van mensenvlees op te zetten, maar het lukt niet.
Probeer het eens in /82 of /51?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik probeer een discussie over het eten van mensenvlees op te zetten, maar het lukt niet.
Bij Laptops zit ik al op triple.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:21 schreef svann het volgende:
[..]
Je brengt hem aan de rand van nóg een afgrond!
Momenteel wil hij alles dubbel hebben!
Tijn had het over nog meer spelcomputers aanschaffen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:27 schreef sig000 het volgende:
Hoezo?, die heeft toch al een bikkeltopic?
Damn!! Ik heb géén laptop, géén mp3-speler en een mobiel uit het jaar 2001.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij Laptops zit ik al op triple.
En bij mp3-spelers ook.
En bij mobieltjes.
Maar het heeft ECHT niets met bezit te maken, ik vind shoppen gewoon een aangename afleiding, en daarna denk ik "WAAROM??!"
De film Alive gezien?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Je vergeet je abbo's!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:28 schreef Lamon het volgende:
Bij Laptops zit ik al op triple.
En bij mp3-spelers ook.
En bij mobieltjes.
Maar het heeft ECHT niets met bezit te maken, ik vind shoppen gewoon een aangename afleiding, en daarna denk ik "WAAROM??!"
Daar had ze het toch net over suffie!!!quote:
Och, ik vreet mijn nagelriemen al op, dus het is maar een kleine stap naar een oorlelletje!quote:Ik zou het doen.
Als we diene eten, waarom dan geen mensen, wie weet smaakt het heerlijk.
En de grootste gangsters vreten zich meestal vol, dus er is genoeg voor iedereen.
Ik ben wereldvreemd met die dingen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:28 schreef svann het volgende:
[..]
Tijn had het over nog meer spelcomputers aanschaffen.
Was nuquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:56 schreef svann het volgende:
Trusten, tong!
Ben je er al uit geweest om te pissen of is dat straks pas?
Niemand is perfect.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:15 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen en net m'n klok een uur vooruit gezet.
Moet hem nu dus 2 uur terug etten
Zwarte Piet is ook leuk hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:29 schreef Lamon. het volgende:
Nog even en het is pas 2 uur, het enige leuke aan de herfst en de winter.
En dat je een uur langer kunt slapen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:29 schreef Lamon. het volgende:
Nog even en het is pas 2 uur, het enige leuke aan de herfst en de winter.
En koek-en-zopie?quote:
Je bent al oud hè ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |