Bijna nog beter dan een kat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:42 schreef sig000 het volgende:
Prima, die hebben een tof leven, beetje in de wei kloten, rondje door het bos en daarna vreten.
Twee keer 2:00, na de eerste keer 2:59:59 volgt 2:00:00.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, uurtje terug. Het wordt dus twéé keer twee uur. Of drie uur, dat ben ik vergeten
Heerlijk
Twee keer 2 uur meestal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, uurtje terug. Het wordt dus twéé keer twee uur. Of drie uur, dat ben ik vergeten
Heerlijk
quote:
Kijk, dan had ik toch gelijk. Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Twee keer 2:00, na de eerste keer 2:59:59 volgt 2:00:00.
Oh, welk account heb je normaal dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:46 schreef MacBright het volgende:
Twee keer 2 uur meestal.
*voor old times sake ook maar weer eens binnen komt vallen -met dit account
Een paard heeft klasse. Daarom is het ook een edel dier. Of zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:46 schreef sig000 het volgende:
Een kat heeft als voordeel dat er geen lastige mensen bovenop gaan zitten.
Een paard kan daar wonderwel goed met omgaan.
Dit is toch beetje speciale IR semi bikkel versie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk, dan had ik toch gelijk. Zoals gewoonlijk
Het gaat morgennacht pas in. Ben je een beetje aan de ganja?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:50 schreef sig000 het volgende:
Dit is toch beetje speciale IR semi bikkel versie.
rekenen we nu zomer of wintertijd?
HEE, ik ben heel loyaal. Wees blij dat ik nu al zo'n band met jullie voel dat ik het meteen met jullie wilde delen van m'n cijfer!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
En dan al in het eerste topic wat ze zelf opent, inclusief posttijden.
Ik voorzie een cum laude afgestudeerde BT, maar hoe zal het daarna aflopen?
Toch schop ik ze op zijn tijd tegen de poten en als ze sneuvelen dan gaat de biefstuk op de barbeque.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een paard heeft klasse. Daarom is het ook een edel dier. Of zo.
Ik raak altijd de kluts kwijt zodra tijden gaan veranderen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat morgennacht pas in. Ben je een beetje aan de ganja?
BENEN, ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:53 schreef sig000 het volgende:
Toch schop ik ze op zijn tijd tegen de poten
Waaaaaaaaaaaaaat?!quote:en als ze sneuvelen dan gaat de biefstuk op de barbeque.
Duh, omdat je mijn raad hebt opgevolgd, maar dat zeg je er niet bij he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEE, ik ben heel loyaal. Wees blij dat ik nu al zo'n band met jullie voel dat ik het meteen met jullie wilde delen van m'n cijfer!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:56 schreef svann het volgende:
Trusten, tong!
Ben je er al uit geweest om te pissen of is dat straks pas?
Welke console, of pc?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:53 schreef Tijn het volgende:
Hey mensen, Brütal Legend is te gek
[ afbeelding ]
Wa niet snaptquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:59 schreef svann het volgende:
Wat een barbaar , die sig!
Maar het zal wel flame bait zijn!
* tegen WA dit zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |