Ja, niet iedereen kan zo jong, fris en fruitig zijn als jij he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 03:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
D'r is een topic over Opera in MUZ, ik wil dat naar TTK hebben. In MUZ reageert er toch geen hond op. Dus ik verbarst het om er nog meer tijd in te steken zolang het daar staat.
En je bent zelf belegen
Waarom zo'n passieve houding? Je kunt in het FB-topic van MUZ vragen of het opera-topic naar TTK gekickt kan worden, met onderbouwing erbij. Wordt je verzoek niet gehonoreerd, kun je altijd nog een opera-topic aanmaken in TTK.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 03:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
D'r is een topic over Opera in MUZ, ik wil dat naar TTK hebben. In MUZ reageert er toch geen hond op. Dus ik verbarst het om er nog meer tijd in te steken zolang het daar staat.
Om mijn (positieve) beeld van Dexter Morgan in de serie "Dexter" te laten bestaan, kan ik helaas geen Six Feet Under kijken:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 03:56 schreef Stali het volgende:
En anders is six feet under ook nog wel iets..
Omdat het niet mijn topic is, en de TS het wellicht met opzet in MUZ geplaatst heeft?quote:
Nee.quote:Je kunt in het FB-topic van MUZ vragen of het opera-topic naar TTK gekickt kan worden, met onderbouwing erbij. Wordt je verzoek niet gehonoreerd, kun je altijd nog een opera-topic aanmaken in TTK.
Wat maakt het uit of het wel of niet jouw topic is? Het gaat erom dat liefhebbers een topic hebben waarin ze kunnen posten toch? En als TS er niet mee eens is, kan hij er wat van zeggen. Je kunt de TS ook van tevoren PM'en.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Omdat het niet mijn topic is, en de TS het wellicht met opzet in MUZ geplaatst heeft?
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat je er niet meer in wil posten. Verbarst maar lekker, janksnor.quote:Nee.
Ik denk dat het goed voor jou zou zijn als je wat minder in klb zou kijken. Dan krijg je weer een wat beter perspectief op de internetwereld.quote:
Zo dan, ga je lekker?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:17 schreef zarGon het volgende:
Dan moet je ook niet zeuren dat je er niet meer in wil posten. Verbarst maar lekker, janksnor.
Eén van de mooiste eindscenes in een film, Good will Hunting.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
En omdat Elliott alweer 6 jaar dood is:
Het is juist best druk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Omdat er behalve een zeker belegen kliekje werkelijk geen hond meer komt?
Die woorden waren inderdaad misschien uit proportie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed voor jou zou zijn als je wat minder in klb zou kijken. Dan krijg je weer een wat beter perspectief op de internetwereld.
Je bent nogal aggressief aanwezig in een topic dat al 9 jaar vredelievend was zonder teveel gezemel...
Mjah, ik ergerde mij aan het feit dat je er niets aan wil veranderen (terwijl dat wel kan) en zelf geen stappen wil ondernemen. Maar je laat je er - achteraf - wel afkeurend erover.quote:
Nou en? Ook dat kan en mag namelijk. Net zo goed als jij je daaraan mag ergeren dat ik dat doe. Maar dan hoef je nog niet zo tekeer te gaan. Gewoon zeggen dat je je eraan irriteert dat ik daarin passief ben is voldoende.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mjah, ik ergerde mij aan het feit dat je er niets aan wil veranderen (terwijl dat wel kan) en zelf geen stappen wil ondernemen. Maar je laat je er wel afkeurend erover.
Weet jij wat daar stond, ER?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:59 schreef ImVe het volgende:
--- In afwachting van een FA-reactie is deze post verwijderd ---
Je ergert je ergens aan en iets irriteert je.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je je eraan irriteert dat ik daarin passief ben is voldoende.
ja sorry, ik maak de laatste tijd veel fouten, dat komt omdat ik nu eenmaal in een engelstalig land woon. Ik probeer zo goed mogelijk bij te blijven, en dus hang ik hier ook nog veel rond. Volgens mij kan het trouwens allebei. Maar goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je ergert je ergens aan en iets irriteert je.
"Gewoon zeggen dat je je eraan ergert..."
(Ik erger mij echt aan die taalfout.)
Lijkt me wel ja, ik heb toen ik eens aan het kijken was hoe die lui zich in klb gedroegen in die slowchat daar en de rest van dat weggooiforum jouw naam daar ook meerdere malen gezien, vandaar de negatieve koppeling.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:33 schreef zarGon het volgende:
Die woorden waren inderdaad misschien uit proportie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |