Dirty Diana?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet een MJ-nummer hebben voor en bruiloft. Iemand een idee over wat gepast is?
This Is Itquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik moet een MJ-nummer hebben voor en bruiloft. Iemand een idee over wat gepast is?
Een gedeelte van de muziek eronder is trouwens van Mind is the Magic. Die heeft zo'n lekkere beatquote:
Lady in my lifequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoop dat je Liberia bedoelt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:41 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Lady in my life
The way you make me feel
I just can't stop loving you
Girlfriend
It's the falling in love
Als ze uit libirie komt: Liberian Girl
BRILFUCKINGJANT!!!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Oh wacht, nu zie ik het. Wist ik helemaal niet dat dat op Internet stond :S
Vette moves weer. Hij is echt héél tight met z'n moves
2 uur s'nachts zo laatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:16 schreef Janena het volgende:
Heb kaarten kunnen krijgen voor de Tuschinski premiere om 2 uur snachts!
Word net wakker idd.quote:
Ja kan ze in de grote hoeveelheid zakdoekjes draaien die je later nodig hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:22 schreef Janena het volgende:
Ja, het is een onchristelijk tijd ik weet he, haha..
We hebben voor daarna een hotel geboekt want ik heb geen zin om om 4 ur snachts nog terug te rijden naar overijssel.
Dit is dus in de nacht van 27 op 28 oktober.
Ben benieuwd welke BN ers er zullen zijn (en of ik rotte eieren mee naar binnen kan smokkelen als Albert verlinde er bij is).
Maar ik zie dingen als "Akon Remix" staan, zitten we daar nu echt op te wachten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het remix album is trouwens sinds gister via diverse kanalen te verkrijgen.
[ afbeelding ]
Is op zich wel aardig
Ik wacht nog steeds op het optreden van BAD (niet Just Good Friends) met Stevie in Australië.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef Zapato het volgende:
Smooth Criminal live in goede kwaliteit veracht ik binnen een jaar. Hoop ik dan.
Die remixen, wtf moet je daar nou mee?
Sluit me er helemaal bij aan!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:46 schreef Zapato het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn echt twee van de meest begeerde gems denk ik.
Madonnaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag net ook de nieuwe clip van Madonna, met een Michael Jackson-lookalike erin. Toch een beetje goedkoop om weer zo mee te liften op iets wat nu populair is vind ik. Had dat dan in 2004 ofzo gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |