M'n eerste ingeving was West Side Story, aangezien The Way You Make Me Feel ook gedeeltelijk daar op is gebaseerd.quote:
Ja, dat zei ik ook vier weken van te voren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:43 schreef Braddie het volgende:
Zag er zeer vet uit....
Ik kan niet wachten tot de 28e, Dan ga ik hem gewoon zien!!!(helaas op scherm..)
Tja. Nu sta je voor altijd te boek als 'hij die Michael Jackson bijna live zag'.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook vier weken van te voren.
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja. Nu sta je voor altijd te boek als 'hij die Michael Jackson bijna live zag'.
Cool ....quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:45 schreef JX het volgende:
This Is It
[ afbeelding ]
In de bioscoop vanaf 28/10/2009
[..]
Vorig topic:
Michael Jackson #71 - In afwachting van de film!
Ben je nu niet bang dat je BAF achter je aan krijgt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:07 schreef CP69 het volgende:
[..]
Cool ....
maarre , ik dowload um wel gewoon ...
Working Day & Night ook toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:05 schreef DrDentz het volgende:
The Lady in My Life, live gezongen. Dirty Diana, Who Is It. Bij Who Is It begint hij gewoon te beatboxen op het podium en komt later de muziek in.
Maar dit is wat ik even snel 'denk' dat er nog meer in This Is It zit. Want laten we wel wezen, we hebben nog lang niet alles gezien van wat deze man nog allemaal voor zijn fans in petto had.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Working Day & Night ook toch?
Althans ik hoor hem duidelijk een stukje beatboxen in de Trailer.
Tuurlijk niet ...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ben je nu niet bang dat je BAF achter je aan krijgt?
Pas maar op, straks word je onverwachts gebaft door een anti-piraten eenheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef CP69 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ...
Fock BAF , BEF en BREIN ....
Pirate 4 LIFE !!!!!
Nou, als Roger Friedman dit schrijft moet het wel positief zijnquote:Michael’s Friend Elizabeth Taylor’s Private Screening Of This Is It
Michael Jackson’s documentary, “This Is It,” had a special, secret screening the other night at Sony. None other than Elizabeth Taylor got her own private viewing. And the word is, she loved it.
Taylor brought with her several family members. Also in the audience, acccording to sources, were Michael’s longtime insiders Miko Brando and Evvy Tavasci. Also there was famed international hairdresser Jose Eber. Michael and his kids spent last Easter with the Taylor clan and Eber. That’s who he considered family.
Taylor, who knows from having to go on when you’re sick, apparently told everyone involved that Jackson looked great, and that the film was “brilliant.” She did not express any concern over his appearance during rehearsals. The others in the screening room, an insider relayed to me, “were very pleased.”
Source: Showbiz411
Was al eerder gepost, maar idd, goed nieuwsquote:
Deze film moet je gewoon niet downloaden maar de volle pond betalen om hem te zien in de bioscoop zoals het hoort om de echte belevenis te ervaren, nog een kleine week zeg KAN GEWOON NIET WACHTEN!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:30 schreef CP69 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ...
Fock BAF , BEF en BREIN ....
Pirate 4 LIFE !!!!!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:52 schreef Zapato het volgende:
Live zang![]()
Kenny Ortega zei ook nog in dat interview met Oprah dat MJ Prince bewonderde, en dat ie zn nummers die hij 'doorkrijgt van God' snel moest opnemen omdat Prince ze anders zou krijgen
Echt awesome, hij had het nog steedsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Oh wacht, nu zie ik het. Wist ik helemaal niet dat dat op Internet stond :S
Vette moves weer. Hij is echt héél tight met z'n moves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |