Ik moet toch iets...quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme...! ik wou een porsche tt maken, pomp jij dat ding gewoon in 1 x vol...!
Het leeft!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:30 schreef Puala het volgende:
tvp
ja mij een beetje pesten...! nou lekker is dat hoor...quote:
Het voelt wel goed moet ik eerlijk toegevenquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja mij een beetje pesten...! nou lekker is dat hoor...
er kunnen nooit genoeg porsche TT's komen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:32 schreef DjRex89 het volgende:
Trouwens, je hebt je Porsche TT al gehad...
ik open er nog maar een biertje voor en ga nog wat american dad kijken op comedy centralquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het voelt wel goed moet ik eerlijk toegeven
Een beetje variatie met dubbelzinnige TT's mag er toch wel zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er kunnen nooit genoeg porsche TT's komen!
Hertog Jan hierquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik open er nog maar een biertje voor en ga nog wat american dad kijken op comedy central
ja nee tuurlijk... ik wacht gewoon op mijn volgende moment!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een beetje variatie met dubbelzinnige TT's mag er toch wel zijn
ik heb maar heineken...quote:
Ordinairquote:
Zullen we deze dan maar zo snel mogelijk volpompen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja nee tuurlijk... ik wacht gewoon op mijn volgende moment!
sorry... ouders hadden niets beter in huis...!quote:
opzich wel een idee, ik wil wel weer eens proberen om mijn record van 135 posts in een topic te krijgen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zullen we deze dan maar zo snel mogelijk volpompen?
Wat prefereer je dan als je zou mogen kiezen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry... ouders hadden niets beter in huis...!
Ik heb vannacht of morgen geen plannen................quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
opzich wel een idee, ik wil wel weer eens proberen om mijn record van 135 posts in een topic te krijgen!
AMSTEL FTW!!!!1!!!!!#W132DwsdasdS~!!!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat prefereer je dan als je zou mogen kiezen?
Hmm, daar kan ik me wel in vinden, al zou ik er niet zo op reagerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
AMSTEL FTW!!!!1!!!!!#W132DwsdasdS~!!!!
nee amstel drink ik alleen maar amstel in de ierse pub in Utrechtquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik me wel in vinden, al zou ik er niet zo op reageren
vanacht werkt het beste, anders komt dean er morgenvroeg tussen door ofzo...!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht of morgen geen plannen................
Ik hou helemaal niet van Guinessquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nee even serieus, van de tap Guinness, en fles mmm Hertog jan of jupiler
Morgenvroeg ben ik niet aanspreekbaarquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vanacht werkt het beste, anders komt dean er morgenvroeg tussen door ofzo...!
guiness is best wel heul erg lekker!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van GuinessHet klinkt altijd wel gezellig
Als ik mag kiezen is het Hertog Jan zowel uit de fles als uit de tap. En als ik helemaal zou mogen kiezen en het is niet om het zuipen, dan Hertog Jan Karakter
daarom is het veel beter om dit ding nu vol te pompen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Morgenvroeg ben ik niet aanspreekbaar
Uitslapen
Mja HJ is ook niet echt zuipbier.. Gewoon lekker bij het eten enzo, of op een avond als deze. Jupiler hebben ze hier in de plaatselijke kroegquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
guiness is best wel heul erg lekker!Hertog jan vind ik zeer lekker om te drinken, Jupiler is mijn favoriete stap bier en Guiness echt gewoon om te genieten en niet om dronken te worden
Naja bij deze danquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom is het veel beter om dit ding nu vol te pompen!
vooral de commerciele bieren zijn helemaal niet te onderschijden..!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja HJ is ook niet echt zuipbier.. Gewoon lekker bij het eten enzo, of op een avond als deze. Jupiler hebben ze hier in de plaatselijke kroeg![]()
Nu doe ik eigenlijk nooit moeilijk over het bierLaatst op een feestje een quiz gehad. Kreeg je 7 soorten bier en dan moest zeggen welk bier het was.. Had er geloof ik 1 goed
Kwam miss ook wel omdat we al wel wat gedronken hadden maar toch.. Valt vies tegen.
Puala ging slapen dacht ik...!quote:
is zo voorbij!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja bij deze dan
Al zijn dat nog best veel posts
quote:
quote:
quote:
Naja ik denk dan zo. Als er iemand gaat zeiken over het merk bier, laat hem ff zo'n test doen.. Als ie er dan meer dan 50% goed heeft kan ik hem serieus nemen.. Zo ken ik iemand die helemaal anti Heineken is.. Maar ik denk dat als ik hem Heineken geef in een amstel fles dat ie niet eens moeilijk doet. Komt volgens mij zelfs uit dezelfde brouwerijquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vooral de commerciele bieren zijn helemaal niet te onderschijden..!
Ze reageerde net nog hierquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Puala ging slapen dacht ik...!
Gelukkig hebben we elkaar nogquote:
quote:
quote:
Amstel en Heineken hebben hun eigen fabrieken, maar goed die lui hebben gewoon dezelfde leveranciers van hun spul, dus geen verschil. Daarnaast merk je wel een beetje verschil tussen de andere bieren maar dat is zo klein dat een normaal iemand het niet makkelijk proeftquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja ik denk dan zo. Als er iemand gaat zeiken over het merk bier, laat hem ff zo'n test doen.. Als ie er dan meer dan 50% goed heeft kan ik hem serieus nemen.. Zo ken ik iemand die helemaal anti Heineken is.. Maar ik denk dat als ik hem Heineken geef in een amstel fles dat ie niet eens moeilijk doet. Komt volgens mij zelfs uit dezelfde brouwerij
alleen een tvp!quote:
en met de snelheid dat je posts achter elkaar doet is het zo vol hier!quote:
quote:
Dat is toch een vorm van leven?quote:
quote:
ja... nou ja, misschien is het een spambot van haar...?quote:
Gaat natuurlijk ook om de bereiding maar toch.. Ik heb een hekel aan mensen die een hekel aan een bepaald soort bier hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Amstel en Heineken hebben hun eigen fabrieken, maar goed die lui hebben gewoon dezelfde leveranciers van hun spul, dus geen verschil. Daarnaast merk je wel een beetje verschil tussen de andere bieren maar dat is zo klein dat een normaal iemand het niet makkelijk proeft
die was al vol!quote:
Ik geef gewoon jou de schuldquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en met de snelheid dat je posts achter elkaar doet is het zo vol hier!
hekel heb je alleen aan mensen niet aan bier!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk ook om de bereiding maar toch.. Ik heb een hekel aan mensen die een hekel aan een bepaald soort bier hebbenJe kunt een voorkeur hebben, maar echt een hekel, dat is echt overdreven
Dean is de schuldige!quote:
Dean!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:51 schreef The_Dean het volgende:
Hoi!
hoi trouwens!quote:
Ja... daarom snap ik het ook niet...quote:
Je zit in de verleden tijd?quote:
nu nog koffie...?quote:
en maar op f5 drukken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja... daarom snap ik het ook niet...
De uitspraak van de dag! (en die is pas net begonnen)quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hekel heb je alleen aan mensen niet aan bier!
Jij heet ook geen Deanquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu nog koffie...?
doe mij maar gewoon nog een biertje!
beter dan in de toekomst, dan weet je alles al!quote:
quote:
quote:
je kan nooit te vroeg beginnen met de beste dingen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De uitspraak van de dag! (en die is pas net begonnen)
Heeft ook wel weer zn voordelenquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
beter dan in de toekomst, dan weet je alles al!
quote:
Heb ik niet meerquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu nog koffie...?
doe mij maar gewoon nog een biertje!
mja... weet ik niet hoor...quote:
geen koffie? gelukkig!quote:
Ja, ik maar denken waarom er niemand post... maar ook in MyAT bleef hij op zes pagina's staan... met Paula als laatste post...quote:
Dan kan het alleen nog maar tegenvallen dus?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je kan nooit te vroeg beginnen met de beste dingen!
quote:
mmm dat is wel raar...quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik maar denken waarom er niemand post... maar ook in MyAT bleef hij op zes pagina's staan... met Paula als laatste post...
Geen bierquote:
Tuurlijk wel! Of het op lange termijn leuk is weet ik ook niet.. Maar soms lijkt het me wel handig..quote:
50 denk ik dan hè.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm dat is wel raar...
6 pagina's? hoeveel per pagina heb jij dan?
nou ja, waarschijnlijk wel... maar ja, ik kom niet uit de toekomst dus kan het niet met zekerheid zeggen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan kan het alleen nog maar tegenvallen dus?
50.. Heb ik ook namelijk..quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm dat is wel raar...
6 pagina's? hoeveel per pagina heb jij dan?
dat is wel weer logischquote:
Tsja, daar in het noorden komt het miss wat minder snel door?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik maar denken waarom er niemand post... maar ook in MyAT bleef hij op zes pagina's staan... met Paula als laatste post...
ik heb 100 per pagina...!quote:
\wat is er mis met het noorden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, daar in het noorden komt het miss wat minder snel door?
Bier. Koffie wel, genoeg.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja, waarschijnlijk wel... maar ja, ik kom niet uit de toekomst dus kan het niet met zekerheid zeggen!![]()
![]()
dan maar BB !quote:
Niks? Ik concludeer alleenquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
\wat is er mis met het noorden?
je moet tenslotte iets hebben om naar uit te kijken!quote:
BB?quote:
Och, zal niet de eerste keer zijn dat mijn internet wat stoort. Zeker in combinatie met enkele torrents.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, daar in het noorden komt het miss wat minder snel door?
Mega tegenvaller morgen... Ik weer depressiefquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je moet tenslotte iets hebben om naar uit te kijken!
goed, als je Friesland had gezegd was alles goed. Maar het noorden, dan insuineer je ook dat er wat mis is met groningen!quote:
Beerenburg.quote:
Torrentsquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, zal niet de eerste keer zijn dat mijn internet wat stoort. Zeker in combinatie met enkele torrents.
wat is je tegenvaller dan? je mag toch uitslapen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mega tegenvaller morgen... Ik weer depressief
Ik hou wijselijk mn mondquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed, als je Friesland had gezegd was alles goed. Maar het noorden, dan insuineer je ook dat er wat mis is met groningen!
torrents... daar heb ik lang niet meer mee gedownload!quote:
Nog nooit op....quote:
slimme jongen!quote:
je mist wat in je leven!quote:
Ja maar mn hoge verwachtingen dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat is je tegenvaller dan? je mag toch uitslapen?![]()
![]()
voor de namiddag!quote:
Soms is het beter om te zwijgenquote:
Altijd al geweten dat ik wat miste, nu weet ik tenminste watquote:
alles is beter dan slecht praten over Groningenquote:
Daar heb ik de F1 al voorquote:
*zwijgt*quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alles is beter dan slecht praten over Groningen
maandagochtend 9 uur naar de slijterij, 2 flesjes kopen en gelijk gaan drinken!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat ik wat miste, nu weet ik tenminste wat
Hoezoquote:
dus heb je iets om naar uit te kijken!quote:
je download gewoon bestanden van je werk met torrents he?quote:
Hier is hij 8 uur al openquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maandagochtend 9 uur naar de slijterij, 2 flesjes kopen en gelijk gaan drinken!
Ik pleeg morgen een ramkraak! Wat dacht jij dan, wachten tot maandag?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maandagochtend 9 uur naar de slijterij, 2 flesjes kopen en gelijk gaan drinken!
Ik download op mijn werk niks hoor...quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je download gewoon bestanden van je werk met torrents he?
voor de echte alcoholisten!quote:
Gelukkig welquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus heb je iets om naar uit te kijken!
Nee, ik snap dat ook niet. Kansloos gedoe.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
is er iets mis met mij als ik dat new kids van CC heel erg slecht vind?
Jij moet altijd eerst je kater wegslapen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voor de echte alcoholisten!
ik weet trouwens niet hoelaat die open gaat, ben er nog nooit zo vroeg geweest
ik bedoel bestanden van je werk...quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik download op mijn werk niks hoor...
Jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
is er iets mis met mij als ik dat new kids van CC heel erg slecht vind?
Je hebt geen humor...quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat ook niet. Kansloos gedoe.
in Zweden dronk ik iedere avond een kwart tot half fles wodka met een vriend van mijquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij moet altijd eerst je kater wegslapen?
Zit naast de supermarkt, onderdeel van de c1000, en die gaat 8 uur openquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voor de echte alcoholisten!
ik weet trouwens niet hoelaat die open gaat, ben er nog nooit zo vroeg geweest
echt stomme grappen altijd... nu 2 afleveringen gezien...quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat ook niet. Kansloos gedoe.
Je moet er ook niet serieus naar kijkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt stomme grappen altijd... nu 2 afleveringen gezien...
de ah heeft zo'n gall&gall maar die is dacht niet om 9 uur open op maandag...!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit naast de supermarkt, onderdeel van de c1000, en die gaat 8 uur open
Boeiendquote:
Miss komt het door het klimaat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in Zweden dronk ik iedere avond een kwart tot half fles wodka met een vriend van mijnooit geen kater gehad...!
doe ik ook niet naar Family guy en American dad maar dat vind ik wel grappig!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet serieus naar kijken
Gall&gall is sowieso baggerquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de ah heeft zo'n gall&gall maar die is dacht niet om 9 uur open op maandag...!
! dat zowiezo ! en de meisjes die daar geil rond lopen!quote:
Zal niet de eerste keer zijn dat ik om kwart over 8 's ochtends in de slijterij staquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de ah heeft zo'n gall&gall maar die is dacht niet om 9 uur open op maandag...!
Dat vind ik dan weer echt niks aanquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe ik ook niet naar Family guy en American dad maar dat vind ik wel grappig!
hier in het dorp niet... kan altijd vragen om drank en dat regelt die gast een doosje!quote:
je hebt geen smaak puntquote:
Ligt toch niet aan de meisjes of je een kater krijgt of niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
! dat zowiezo ! en de meisjes die daar geil rond lopen!
nou...quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ligt toch niet aan de meisjes of je een kater krijgt of niet?
Maar jij bent een Noorderling, die kunnen tenminste drinkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in Zweden dronk ik iedere avond een kwart tot half fles wodka met een vriend van mijnooit geen kater gehad...!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij bent een Noorderling, die kunnen tenminste drinken
Ken jij de meisjes daar dus blijkbaar niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ligt toch niet aan de meisjes of je een kater krijgt of niet?
Ik ga altijd naar de plaatselijke slijter hier in t dorp. Die draagt zelfs nog de kratten bier naar je autoquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier in het dorp niet... kan altijd vragen om drank en dat regelt die gast een doosje!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat ik om kwart over 8 's ochtends in de slijterij sta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Nope, vertel?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ken jij de meisjes daar dus blijkbaar niet.
inderdaad... wat heb ik mij daar een jaar lang vermaakt!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ken jij de meisjes daar dus blijkbaar niet.
Slijmbalquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jij bent een Noorderling, die kunnen tenminste drinken
Dorpenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hier in het dorp niet... kan altijd vragen om drank en dat regelt die gast een doosje!
zal morgen even foto's plaatsen van dames die ik tegen ben gekomen daar... constante harde penis als ik uit ging!quote:
Hebben ze daar steden dan?quote:
quote:
Ja maar met een erectie kun je net zo goed een kater krijgen toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zal morgen even foto's plaatsen van dames die ik tegen ben gekomen daar... constante harde penis als ik uit ging!![]()
dat heet vriendenquote:
Je kunt ook overdrijven..quote:
jongen accepteer nou gewoon dat de vrouwen zo geil zijn daar dat je kater direct verdwijnt!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar met een erectie kun je net zo goed een kater krijgen toch?
opschieten anders is topic vol!quote:
Wij hebben Groningen! en Assen in drenthe! met de TT! !quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hebben ze daar steden dan?![]()
Ok, die was flauw
Ik wil het wel eens meemaken danquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jongen accepteer nou gewoon dat de vrouwen zo geil zijn daar dat je kater direct verdwijnt!
Niet dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
opschieten anders is topic vol!
ga in de zomer of hartje winter, 2 beste periodes om die dames in korte rokjes te zien!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
Kwam zes uur thuis uit de nachtdienst, even douchen, biertje, eten, bankhangen en had die avond een feestje, dus voor ik ging slapen even boodschappen gedaan. Rond half negen de supermarkt inwandelen is erg lekker rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, en een feestje hoort ook drank bij, dus dat heb ik toen ook maar gehaald. Die meid keek wel even raar trouwens
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
wel bijna! al over de helft!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga in de zomer of hartje winter, 2 beste periodes om die dames in korte rokjes te zien!
wheheh en daarna gaan slapen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kwam zes uur thuis uit de nachtdienst, even douchen, biertje, eten, bankhangen en had die avond een feestje, dus voor ik ging slapen even boodschappen gedaan. Rond half negen de supermarkt inwandelen is erg lekker rustig
Naja, en een feestje hoort ook drank bij, dus dat heb ik toen ook maar gehaald. Die meid keek wel even raar trouwens
In dit tempo zijn we er zoquote:
ik ben aan het plannen om volgens jaar voorjaar weer die kant op te gaan, misschien kunnen we wel met wat stage SCers gaan!quote:
Je andere kop ja. Die ene waar dan het meeste bloed heen looptquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar met een erectie kun je net zo goed een kater krijgen toch?
Een Stage SC meet in Zwedenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben aan het plannen om volgens jaar voorjaar weer die kant op te gaan, misschien kunnen we wel met wat stage SCers gaan!
boeiend! die dames gaan het toch niet na lezen!quote:
Deal.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben aan het plannen om volgens jaar voorjaar weer die kant op te gaan, misschien kunnen we wel met wat stage SCers gaan!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je andere kop ja. Die ene waar dan het meeste bloed heen loopt
Moet ik wel kunnen maar anders zeg ik: DOEN!quote:
hebben we al een eerder geprobeerd, toen PB ook in zweden zat... totaal mislukt!quote:
Miss wel, dat is ook best tijdverspilling..quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
boeiend! die dames gaan het toch niet na lezen!
goed plan he!quote:
Haha ja, StageSC's zijn tot nu toe allemaal redelijk misluktquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hebben we al een eerder geprobeerd, toen PB ook in zweden zat... totaal mislukt!
vroeger heb ik dat wel eens met 1 iemand anders gedaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:12 schreef The_Dean het volgende:
Met drie man een topic vol kneiteren. Net als vroeger
Hoe kwam dat dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hebben we al een eerder geprobeerd, toen PB ook in zweden zat... totaal mislukt!
en behoorlijk ook!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, StageSC's zijn tot nu toe allemaal redelijk mislukt
quote:
Wil ik ook wel eens meemakenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:12 schreef The_Dean het volgende:
Met drie man een topic vol kneiteren. Net als vroeger
te bang om sociaal contact te hebbenquote:
Is er ooit een gelukt dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, StageSC's zijn tot nu toe allemaal redelijk mislukt
Hehe ja. Goede tijdenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vroeger heb ik dat wel eens met 1 iemand anders gedaan
ik ben voor!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe ja. Goede tijden
Zullen we na deze nog een doen?
Ja, een select groepje hebben een of twee keer gemeetquote:
Toezeggingen en niet op komen dagen, of gewoon uiteindelijk niks geworden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
te bang om sociaal contact te hebben
nope..! nooit...quote:
Heerlijk, van die middernachtmannentopicsquote:
Dat was dus gewoon een date?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een select groepje hebben een of twee keer gemeet
Weten waar je over praat ouwequote:
wut!!!!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een select groepje hebben een of twee keer gemeet
niets gewordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Toezeggingen en niet op komen dagen, of gewoon uiteindelijk niks geworden?
Eens moet de eerste keer zijn...quote:
Dolle boelquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heerlijk, van die middernachtmannentopics
Neuh, niet direct. Ja, of het moet uitgelopen zijn op een orgie... maar die mensen kennende... neequote:
dat dus!quote:
met porsches enzo!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heerlijk, van die middernachtmannentopics
Hmm, mja iedereen woont ook zo ver wegquote:
Wel gezellig?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, niet direct. Ja, of het moet uitgelopen zijn op een orgie... maar die mensen kennende... nee
wie zijn daar dan geweest en waarom weet ik daar niets van af?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, niet direct. Ja, of het moet uitgelopen zijn op een orgie... maar die mensen kennende... nee
Ja man, Piles, Yesse, Bart, Loontjah, Gnogwat... en nog een of twee geloof ik.quote:
Jij met je porschesquote:
ver weg... lul smoes...!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hmm, mja iedereen woont ook zo ver weg
Lees hierbovenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wie zijn daar dan geweest en waarom weet ik daar niets van af?
Dikke faal...quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wie zijn daar dan geweest en waarom weet ik daar niets van af?
mijn ultieme droom..!quote:
quote:
was dat dan in mijn periode dat ik vond dat dinges op mij verliefd was?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lees hierboven
Toen was jij hier niet denk ik?
Gewoon een meeting in Brabant danquote:
Nederland is te klein voor iets om ver weg te zijn.quote:
jij bent voor he? volgende topic alleen maar porsche praat/quote:
Geen idee...quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was dat dan in mijn periode dat ik vond dat dinges op mij verliefd was?
Piles
Ooit komt die droom nog wel uitquote:
Fuck yeah!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij bent voor he? volgende topic alleen maar porsche praat/
best, ik heb een OV!quote:
Puik plan!quote:
Vast.quote:
Ver weg blijft relatiefquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nederland is te klein voor iets om ver weg te zijn.
Dat rijmt.
ik rij er al wekelijks in, dus ben al in de buurt!quote:
En ik een wannabe Porschequote:
Gewoon in Den Bosch ofzoquote:
jij was er dus niet bij?quote:
Wat doet die meid haar, scheer je eens weg.quote:
grens plaatsje bij de belgische grens oook niet mis meequote:
Nu nog autopapieren op jouw naamquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik rij er al wekelijks in, dus ben al in de buurt!
Nee, ik kon toen niet.quote:
Belgische bierenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
grens plaatsje bij de belgische grens oook niet mis mee
Zolang het maar redelijk bereikbaar isquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
grens plaatsje bij de belgische grens oook niet mis mee
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik rij er al wekelijks in, dus ben al in de buurt!
Bierquote:
stiekem heb ik dat al geregeldquote:
wie waren er wel dan...?quote:
quote:
Heb ik toch al verteld?quote:
Een gephotoshopt kopietje telt niet hequote:Op zondag 18 oktober 2009 02:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stiekem heb ik dat al geregeld
weet ik niet?quote:
Gaat lekker zoquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog maar een dikke 50 en hij is vol
kut...!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een gephotoshopt kopietje telt niet he
Sorry...quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een gephotoshopt kopietje telt niet he
ja er zitten een paar tussen overdag die niet kunnen posten... of in ieder geval niet snel genoeg...!quote:
Ik wel, ergens halverwege pagina 4, of bovenin pagina 5quote:
ooit...!quote:
Bij mij ligt het echt aan de dag..quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja er zitten een paar tussen overdag die niet kunnen posten... of in ieder geval niet snel genoeg...!
Precies. Schande is het.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja er zitten een paar tussen overdag die niet kunnen posten... of in ieder geval niet snel genoeg...!
morgen lees ik terug!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wel, ergens halverwege pagina 4, of bovenin pagina 5
Nee, ligt toch echt aan jou.quote:
Zo droom ik over een VW Transpoter T1quote:
kut smoesquote:
Laat mequote:
moet jij eens zoeken op VW TH2quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo droom ik over een VW Transpoter T1
Heldquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo droom ik over een VW Transpoter T1
ja hier in onder groningen regent hetquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet jij eens zoeken op VW TH2
Hier is het volgens mij nog droog.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja hier in onder groningen regent het
en iedere ferrari van de weg drukken !quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
![]()
Met 250km/h naar je volgende optreden rammen
Ja hoorquote:
Wel de Samba versie, met safari raampjesquote:
ik open hem zometeen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier is het volgens mij nog droog.
Zet jij het volgende topic vast klaar?
Volledig vernederenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en iedere ferrari van de weg drukken !![]()
Hier nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja hier in onder groningen regent het
Start maar vast op jaquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
![]()
Met 250km/h naar je volgende optreden rammen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel de Samba versie, met safari raampjes
Wel een mooi gezichtquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en iedere ferrari van de weg drukken !![]()
Ferrari's?quote:
staat klaar!quote:
Heb een mega mooie modelauto staan. T1 Samba inclusief roest en bloemenquote:
T1's die Ferrari's inhalen.quote:
Roestquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb een mega mooie modelauto staan. T1 Samba inclusief roest en bloemen
kappers autosquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb een mega mooie modelauto staan. T1 Samba inclusief roest en bloemen
Ik maak binnenkort wel eens wat foto's. Kwam dat ding op vakantie tegen.. Voor 20 euro gekocht toenquote:
quote:
porsche gt3rs's zijn voor echte mannen!quote:
Nu! Zien!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik maak binnenkort wel eens wat foto's. Kwam dat ding op vakantie tegen.. Voor 20 euro gekocht toenvond ik het wel waard.
Zijn er geen filmpjes van?quote:
Ja!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
porsche gt3rs's zijn voor echte mannen!
moet alleen wel zo even zeikenquote:
Helaas... Morgen als ik het niet vergeet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |