Ik moet toch iets...quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme...! ik wou een porsche tt maken, pomp jij dat ding gewoon in 1 x vol...!
Het leeft!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:30 schreef Puala het volgende:
tvp
ja mij een beetje pesten...! nou lekker is dat hoor...quote:
Het voelt wel goed moet ik eerlijk toegevenquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja mij een beetje pesten...! nou lekker is dat hoor...
er kunnen nooit genoeg porsche TT's komen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:32 schreef DjRex89 het volgende:
Trouwens, je hebt je Porsche TT al gehad...
ik open er nog maar een biertje voor en ga nog wat american dad kijken op comedy centralquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het voelt wel goed moet ik eerlijk toegeven
Een beetje variatie met dubbelzinnige TT's mag er toch wel zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er kunnen nooit genoeg porsche TT's komen!
Hertog Jan hierquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik open er nog maar een biertje voor en ga nog wat american dad kijken op comedy central
ja nee tuurlijk... ik wacht gewoon op mijn volgende moment!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een beetje variatie met dubbelzinnige TT's mag er toch wel zijn
ik heb maar heineken...quote:
Ordinairquote:
Zullen we deze dan maar zo snel mogelijk volpompen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja nee tuurlijk... ik wacht gewoon op mijn volgende moment!
sorry... ouders hadden niets beter in huis...!quote:
opzich wel een idee, ik wil wel weer eens proberen om mijn record van 135 posts in een topic te krijgen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zullen we deze dan maar zo snel mogelijk volpompen?
Wat prefereer je dan als je zou mogen kiezen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry... ouders hadden niets beter in huis...!
Ik heb vannacht of morgen geen plannen................quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
opzich wel een idee, ik wil wel weer eens proberen om mijn record van 135 posts in een topic te krijgen!
AMSTEL FTW!!!!1!!!!!#W132DwsdasdS~!!!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat prefereer je dan als je zou mogen kiezen?
Hmm, daar kan ik me wel in vinden, al zou ik er niet zo op reagerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
AMSTEL FTW!!!!1!!!!!#W132DwsdasdS~!!!!
nee amstel drink ik alleen maar amstel in de ierse pub in Utrechtquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik me wel in vinden, al zou ik er niet zo op reageren
vanacht werkt het beste, anders komt dean er morgenvroeg tussen door ofzo...!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht of morgen geen plannen................
Ik hou helemaal niet van Guinessquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nee even serieus, van de tap Guinness, en fles mmm Hertog jan of jupiler
Morgenvroeg ben ik niet aanspreekbaarquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vanacht werkt het beste, anders komt dean er morgenvroeg tussen door ofzo...!
guiness is best wel heul erg lekker!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van GuinessHet klinkt altijd wel gezellig
Als ik mag kiezen is het Hertog Jan zowel uit de fles als uit de tap. En als ik helemaal zou mogen kiezen en het is niet om het zuipen, dan Hertog Jan Karakter
daarom is het veel beter om dit ding nu vol te pompen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Morgenvroeg ben ik niet aanspreekbaar
Uitslapen
Mja HJ is ook niet echt zuipbier.. Gewoon lekker bij het eten enzo, of op een avond als deze. Jupiler hebben ze hier in de plaatselijke kroegquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
guiness is best wel heul erg lekker!Hertog jan vind ik zeer lekker om te drinken, Jupiler is mijn favoriete stap bier en Guiness echt gewoon om te genieten en niet om dronken te worden
Naja bij deze danquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom is het veel beter om dit ding nu vol te pompen!
vooral de commerciele bieren zijn helemaal niet te onderschijden..!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja HJ is ook niet echt zuipbier.. Gewoon lekker bij het eten enzo, of op een avond als deze. Jupiler hebben ze hier in de plaatselijke kroeg![]()
Nu doe ik eigenlijk nooit moeilijk over het bierLaatst op een feestje een quiz gehad. Kreeg je 7 soorten bier en dan moest zeggen welk bier het was.. Had er geloof ik 1 goed
Kwam miss ook wel omdat we al wel wat gedronken hadden maar toch.. Valt vies tegen.
Puala ging slapen dacht ik...!quote:
is zo voorbij!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja bij deze dan
Al zijn dat nog best veel posts
quote:
quote:
quote:
Naja ik denk dan zo. Als er iemand gaat zeiken over het merk bier, laat hem ff zo'n test doen.. Als ie er dan meer dan 50% goed heeft kan ik hem serieus nemen.. Zo ken ik iemand die helemaal anti Heineken is.. Maar ik denk dat als ik hem Heineken geef in een amstel fles dat ie niet eens moeilijk doet. Komt volgens mij zelfs uit dezelfde brouwerijquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vooral de commerciele bieren zijn helemaal niet te onderschijden..!
Ze reageerde net nog hierquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Puala ging slapen dacht ik...!
Gelukkig hebben we elkaar nogquote:
quote:
quote:
Amstel en Heineken hebben hun eigen fabrieken, maar goed die lui hebben gewoon dezelfde leveranciers van hun spul, dus geen verschil. Daarnaast merk je wel een beetje verschil tussen de andere bieren maar dat is zo klein dat een normaal iemand het niet makkelijk proeftquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja ik denk dan zo. Als er iemand gaat zeiken over het merk bier, laat hem ff zo'n test doen.. Als ie er dan meer dan 50% goed heeft kan ik hem serieus nemen.. Zo ken ik iemand die helemaal anti Heineken is.. Maar ik denk dat als ik hem Heineken geef in een amstel fles dat ie niet eens moeilijk doet. Komt volgens mij zelfs uit dezelfde brouwerij
alleen een tvp!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |