Deze game is gewoon een grote foutenfestival. En de refs doen lekker mee. Die INT door Ole Miss had een free play voor OSU moeten zijn. Die defensive player was al in de backfield voordat de bal gesnapt werd. Hoe kun je zoiets missen???quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:10 schreef zjroentje het volgende:
Godsamme zeg, wat een gepruts van Ole Miss.
Wat een wedstrijd idd, geweldig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef PirE het volgende:
En in OT gaat Auburn lekker door met falen, hebben nu al 2x feestgevierd omdat ze dachten te winnen. 2x onterecht![]()
3x is uiteindelijk scheepsrecht voor Auburn. Fake FG van NW mislukt en Auburn wint met 38-35.
Wat een einde![]()
![]()
![]()
02:35 CET.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef zjroentje het volgende:
Hoe laat is de kick-off nou vannacht?03.00 uur?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef The_Playmaker het volgende:
Hier in Austin
anti-climax nu al, had er zoveel van verwachtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:37 schreef popolon het volgende:
[..]Wat krijgen we nou? Zit je in TX?
6-7 Alabama.
TD Bama, game over.quote:
Zit je niet te kijken ofzo. Sinds Colt weg is heeft Texas nog niks gedaan qua offense. Elke series 3-and-out.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:42 schreef popolon het volgende:
Zijn ze zoveel beter dan? Ik volg het niet echt meer sinds de Wolverines eruit liggen.
Lijkt nog tijd zat.
Laatste drive van Texas was net wel aardig (tot de INT). Williams had die TD-pass zeker kunnen vangen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Zit je niet te kijken ofzo. Sinds Colt weg is heeft Texas nog niks gedaan qua offense. Elke series 3-and-out.
Ik zou zappen. The Mentalist begint zoquote:
Er begint nog wel meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zou zappen. The Mentalist begint zo
Ruststand 24-6quote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Er begint nog wel meer.Beetje teveel kanalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |