Deze game is gewoon een grote foutenfestival. En de refs doen lekker mee. Die INT door Ole Miss had een free play voor OSU moeten zijn. Die defensive player was al in de backfield voordat de bal gesnapt werd. Hoe kun je zoiets missen???quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:10 schreef zjroentje het volgende:
Godsamme zeg, wat een gepruts van Ole Miss.
Wat een wedstrijd idd, geweldig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef PirE het volgende:
En in OT gaat Auburn lekker door met falen, hebben nu al 2x feestgevierd omdat ze dachten te winnen. 2x onterecht![]()
3x is uiteindelijk scheepsrecht voor Auburn. Fake FG van NW mislukt en Auburn wint met 38-35.
Wat een einde![]()
![]()
![]()
02:35 CET.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef zjroentje het volgende:
Hoe laat is de kick-off nou vannacht?03.00 uur?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef The_Playmaker het volgende:
Hier in Austin
anti-climax nu al, had er zoveel van verwachtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:37 schreef popolon het volgende:
[..]Wat krijgen we nou? Zit je in TX?
6-7 Alabama.
TD Bama, game over.quote:
Zit je niet te kijken ofzo. Sinds Colt weg is heeft Texas nog niks gedaan qua offense. Elke series 3-and-out.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:42 schreef popolon het volgende:
Zijn ze zoveel beter dan? Ik volg het niet echt meer sinds de Wolverines eruit liggen.
Lijkt nog tijd zat.
Laatste drive van Texas was net wel aardig (tot de INT). Williams had die TD-pass zeker kunnen vangen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Zit je niet te kijken ofzo. Sinds Colt weg is heeft Texas nog niks gedaan qua offense. Elke series 3-and-out.
Ik zou zappen. The Mentalist begint zoquote:
Er begint nog wel meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zou zappen. The Mentalist begint zo
Ruststand 24-6quote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Er begint nog wel meer.Beetje teveel kanalen.
Dit kan ook in een Superbowl gebeuren. Stel dat de Colts de Superbowl halen en Manning raakt geblesseerd tijdens de 1e drive. Dan moeten de Colts ook verder met Painter en dan kan je ook wel voorspellen dat de Colts het niet gaan winnen. Het blijft kutquote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:07 schreef Colplay het volgende:
Wordt toch echt tijd voor play-offs, want dit is echt een anti-climax. Een maand wachten op de beslissende wedstrijd en dan krijg je zo'n drama. Begrijp niet waarom mensen de voorkeur geven aan College Football boven de NFL.
Over het algemeen hebben NFL teams volgens mij wel betere backups dan dit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Dit kan ook in een Superbowl gebeuren. Stel dat de Colts de Superbowl halen en Manning raakt geblesseerd tijdens de 1e drive. Dan moeten de Colts ook verder met Painter en dan kan je ook wel voorspellen dat de Colts het niet gaan winnen. Het blijft kut![]()
.
Moet overigens zeggen dat alle BCS games zwaar tegenvielen.
Da's met veel teams als de QB wegvalt. Neemt niet weg dat playoffs gewoon veel gaver zijn om te volgen imo. Wildcard weekend coming up.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Dit kan ook in een Superbowl gebeuren. Stel dat de Colts de Superbowl halen en Manning raakt geblesseerd tijdens de 1e drive. Dan moeten de Colts ook verder met Painter en dan kan je ook wel voorspellen dat de Colts het niet gaan winnen. Het blijft kut![]()
.
Moet overigens zeggen dat alle BCS games zwaar tegenvielen.
Hele playcalling was gewoon kut na de blessure van McCoy. Superconservatief en voorspelbaar waardoor je elke keer op 3rd and long komt. Het helpt ook niet als je receiver een sure TD-catch verprutst.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:15 schreef Colplay het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben NFL teams volgens mij wel betere backups dan dit.
Maar daarnaast is het natuurlijk niet alleen Gilbert, maar ook bijvoorbeeld de playcalling. Die laatste fumble slaat natuurlijk nergens op. De kans op een score was veel te klein en als je nog hoop hebt dat McCoy terugkomt in de tweede helft dan is 17-6 nog wel te overbruggen. Nu ga je nog even tien seconden aan lopen kloten en loop je tegen nog een TD aan.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:26 schreef PirE het volgende:
[..]
En die bandperformances zijn ook kut. We need more cowbell
En tijdens rust zijn de regels voor PI veranderdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 05:09 schreef popolon het volgende:
TD Horns en ze hebben de os kick. Wordt het toch nog wat?
Ik zeg dumbest post of the year. Ik heb geen dominante Alabama D gezien. Texas maakte gehakt van Alabama tijdens hun 1e serie (totdat McCoy neer ging), daarna was het gewoon debiele playcalling van Texas en dan ziet elke D er goed uit. Zelfs Notre Dame kan een team dat zijn QB alleen op 3rd-and-long laat gooien stoppen. In de 2e helft kreeg Gilbert meer vrijheid en toen kon Alabama hem niet stoppen en dat terwijl hij continue richting zijn no.1 target keek en nooit naar een alternatief ging. Die blind side sack zag je van mijlenver aankomen, een QB met wat meer ervaring had pre-snap een aanpassing kunnen doen en die laatste INT was gewoon een desperate throw.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:20 schreef Moonlighter het volgende:
Een geschenk uit de hemel dit voor mccoy
Alabama D zou er voor gezorgd hebben dat hij niet eerder gedraft zou worden dan de 4th round
Lol. Het enigste dat McCoy heeft gedaan is 9 yards gooien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zeg dumbest post of the year. Ik heb geen dominante Alabama D gezien. Texas maakte gehakt van Alabama tijdens hun 1e serie (totdat McCoy neer ging), daarna was het gewoon debiele playcalling van Texas en dan ziet elke D er goed uit. Zelfs Notre Dame kan een team dat zijn QB alleen op 3rd-and-long laat gooien stoppen. In de 2e helft kreeg Gilbert meer vrijheid en toen kon Alabama hem niet stoppen en dat terwijl hij continue richting zijn no.1 target keek en nooit naar een alternatief ging. Die blind side sack zag je van mijlenver aankomen, een QB met wat meer ervaring had pre-snap een aanpassing kunnen doen en die laatste INT was gewoon een desperate throw.
Alabama heeft dit jaar 1 goede wedstrijd gespeeld en dat was toevallig net tegen een verzwakt Florida zonder zijn beste pass-rusher. Voeg een flinke dosis geluk toe en je hebt de nationale titel in je zak. En nog een laatste raad voor Saban: Gooi je trick-play boekje maar weg of anders kijk je even naar de Fiesta Bowl, daar kan je zien hoe je een fake-punt uitvoert.
En Boise State heeft meer Cowbell
Final note: McCoy is a pussy, have fun in the CFL
Mccoy was gewoon bang voor zijn draftstatus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef kidkash19 het volgende:
Gek zeg als je op je 5e play er al uitgaat.....
quote:McCoy explained that he wasn't in any pain, but simply couldn't feel his arm, before congratulating Alabama on a game well played.
Ik geef het op. Ik ga niet eens proberen om het uit te leggen, dat is toch nutteloos.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Lol. Het enigste dat McCoy heeft gedaan is 9 yards gooien.
Ok....dat klinkt als een stinger met een beknelde zenuw. Heb je OOIT in je leven een stinger gehad? Ik namelijk wel (zonder beknelde zenuw) een aantal keren en dat is écht geen pretje, je voelt eerst je hele arm niet (zenuw heeft een klap gekregen) na een minuut of wat keert dat gevoel langzaam terug om over te gaan in een prikkelig brandend gevoel, daarna is hij stijf maar je kan hem redelijk bewegen. Ik speel zelf TE/WR en ik kon er nog aardig mee spelen zolang ik mn arm niet echt boven schouderhoogte deed en ik de bal wegstopte in mn gezonde arm aangezien ik amper kon knijpen met mn geblesseerde arm.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:05 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Mccoy was gewoon bang voor zijn draftstatus.
Schijnt nu ook dat hij niets gebroken of wat dan ook heeft.
[..]
ah ok, waarschijnlijk kon hij ook echt niet spelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:44 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ok....dat klinkt als een stinger met een beknelde zenuw. Heb je OOIT in je leven een stinger gehad? Ik namelijk wel (zonder beknelde zenuw) een aantal keren en dat is écht geen pretje, je voelt eerst je hele arm niet (zenuw heeft een klap gekregen) na een minuut of wat keert dat gevoel langzaam terug om over te gaan in een prikkelig brandend gevoel, daarna is hij stijf maar je kan hem redelijk bewegen. Ik speel zelf TE/WR en ik kon er nog aardig mee spelen zolang ik mn arm niet echt boven schouderhoogte deed en ik de bal wegstopte in mn gezonde arm aangezien ik amper kon knijpen met mn geblesseerde arm.
Maar goed dat zijn dingen die niet echt van belang zijn voor een QB natuurlijk, grip en je arm omhoog doen.....
De volgende dag is al helemaal geen pretje
Lijkt me totaal geen geschikte QB in het systeem van Seattle, maar het zou me niks verbazen als ze hem draften zoals ze nu bezig zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Maar er gaan al geruchten dat de Seahawks heel erg geinteresserd zijn in McCoy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |