abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2009 @ 01:08:39 #31
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_73794854
Ik heb niets met Arkansas en ook niet met Oklahoma, maar op de één of andere manier baalde ik na afloop van beide wedstrijden. Misschien toch die sympathie voor de underdog of zo...
  zondag 18 oktober 2009 @ 01:09:35 #32
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_73794868
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:59 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik kijk toch wel graag delayed naar de true HD releases van TYT van big games
Zodra ik de uitslag weet vind ik er weinig meer aan.
Zo ziet mijn scherm eruit op een gemiddelde zaterdag
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_73794932
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:09 schreef PirE het volgende:

[..]

Zodra ik de uitslag weet vind ik er weinig meer aan.
Meestal probeer ik unspoiled te kijken, en vaak lukt dat.
Als ze tijdens de NFL wedstrijden maar niet over college football beginnen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_73794942
4th down and the game voor de Irish zometeen
  zondag 18 oktober 2009 @ 01:15:15 #35
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_73794987
Big 1st Down voor de Irish.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 18 oktober 2009 @ 01:17:08 #36
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_73795025
Wat een idiote penalties van USC
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_73795070
Wat een einde in South Bend!
pi_73795081
LOL toch nog een seconde over?
  zondag 18 oktober 2009 @ 01:20:13 #39
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_73795088
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:19 schreef Guard het volgende:
LOL toch nog een seconde over?
Volgens mij wel , OT zou stiekem wel tof zijn ook al ben ik geen ND fan

USC wint toch 34-27, op het einde werd het toch nog onverwacht spannend. Goede effort van ND
pi_73795199
En nou Georgia Tech-Virginia Tech!
pi_73795260
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:26 schreef The_Playmaker het volgende:
En nou Georgia Tech-Virginia Tech!
Tja ik ben toch nog wakker
pi_73796864
Nou dat wint GT wel, met deze TD van Nesbitt.
En Mizzou vs Oklahoma State daar ga ik niet langer voor opblijven
  zondag 18 oktober 2009 @ 02:54:40 #43
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_73796974
Ohio State, verliezen van 1-5 Purdue.

Wolverines ook een aardige overwinning, 63-6
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_73797047
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 02:54 schreef popolon het volgende:
Ohio State, verliezen van 1-5 Purdue.

Wolverines ook een aardige overwinning, 63-6
Tja Delaware State... maar goed dat dachten ze twee jaar gelden ook van Appalachian State
  zondag 18 oktober 2009 @ 02:59:39 #45
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_73797067
Klopt, zegt ook niks die overwinning. Het verlies van 'THE' Ohio State is leuker.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_73797169
Knappe overwinning voor GT. Het word spannend in de ACC.

Nu maar naar de tweede helft van UCF-Miami kijken.
pi_73797373
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 02:59 schreef popolon het volgende:
Het verlies van 'THE' Ohio State is leuker.
pi_73797426
toch opvallend hoe college teams vaak beter spelen in een two minute offense. Bama en SC beide met zeer fatsoenlijke drives in de laatste twee minuten
pi_73800416
Cal gaat vanaf nu geen wedstrijd meer verliezen.
pi_73804014
Wat als Texas nou een keer verliest, en Alabama en Florida beiden ongeslagen blijven tot de SEC Championship game? Dan zou de BCS Championship game ook zomaar Alabama - Florida zijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_73807319
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:05 schreef zjroentje het volgende:
Wat als Texas nou een keer verliest, en Alabama en Florida beiden ongeslagen blijven tot de SEC Championship game? Dan zou de BCS Championship game ook zomaar Alabama - Florida zijn.
Dat geloof ik niet, dan komt er weer een early loss team in the picture, een early loss telt minder zwaar als een loss late in the season, dan komt Texas zo weer in de picture, of USC.
En ik denk ook dat als Iowa ongeslagen blijft zij nog een kans maken als undefeated Big Ten champions boven een one loss SEC team te komen
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:34:41 #52
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_73809195
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, dan komt er weer een early loss team in the picture, een early loss telt minder zwaar als een loss late in the season, dan komt Texas zo weer in de picture, of USC.
En ik denk ook dat als Iowa ongeslagen blijft zij nog een kans maken als undefeated Big Ten champions boven een one loss SEC team te komen
Dat zou niet helemaal terecht zijn. ., maar Iowa moet nog naar Ohio State en ik zie ze daar niet winnen.
pi_73810708
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat zou niet helemaal terecht zijn. ., maar Iowa moet nog naar Ohio State en ik zie ze daar niet winnen.
Normaal gesproken niet, maar sinds gisteren geef ik Iowa toch wel een kans
pi_73814490
quote:
A University of Connecticut football player died Sunday following an on-campus stabbing, hours after the team's victory over Louisville.

Twenty-year-old Jasper Howard of Miami, a junior and starting cornerback, was stabbed during a fight early Sunday. A message posted on the university's Web site said the fight and stabbing happened near Hillside Road, which is near the center of the Storrs campus. The perpetrator was still at large.

University president Michael Hogan told The Associated Press that the stabbing is a tragedy for the entire university community. He says state police are working with campus police.

A message with UConn police was not immediately returned.

Howard was credited with 11 tackles, a forced fumble and a fumble recovery in UConn's 38-25 victory Saturday over Louisville. He led the Big East in punt returns last season.
pi_73834011
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Ook als de SEC Championship game naar OT gaat bijvoorbeeld? Vraag het me af.

Lijkt me wel apart, binnen 2 weken 2 keer tegen elkaar spelen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_73834917
LOL de AP poll: Oklahoma nog geranked met een 3-3 record...
Wat een kutsysteem is het ook die rankings...
pi_73931696
quote:
ESPN's Joe Schad reports that Oklahoma QB Sam Bradford will undergo season-ending shoulder surgery.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:43:38 #58
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_73934389
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:38 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoeveel plaatsen (en dus geld) hem dit gaat kosten in de komende draft. Hij heeft wel de mazzel dat een boel teams een nieuwe QB nodig hebben . Al kan hij altijd nog zijn senior year afmaken, maar die kans acht ik klein.
pi_73949287
quote:
BIRMINGHAM, Ala. (AP)—The Southeastern Conference has suspended officials from last weekend’s Arkansas-Florida game after the crew was involved in its second controversial call of the year.

Referee Marc Curles’ crew called a personal foul on Arkansas defensive lineman Malcolm Sheppard in the fourth quarter as the Gators were rallying for a 23-20 victory. The league said there was no video evidence to support the call.

The same group of officials called the LSU-Georgia game earlier this month, which included a late unsportsmanlike conduct penalty the league said shouldn’t have been called.

“A series of calls that have occurred during the last several weeks have not been to the standard that we expect from our officiating crews,” SEC commissioner Mike Slive said Wednesday. “I believe our officiating program is the best in the country. However, there are times when these actions must be taken.”

SEC associate commissioner Charles Bloom said this is the first time the league has publicly suspended a football crew like this.

The SEC says the crew will be removed from its next scheduled assignment Oct. 31 and will not be assigned to officiate as a crew until Nov. 14.
Leuk en aardig, maar wat hebben Georgia en Arkansas hier aan?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:53:18 #60
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_73950496
Niks, net zoveel voetbalteams er niks aan hebben als een schwalbe als penalty word gegeven wat later de winnende treffer blijkt te zijn.
Het zijn nog steeds mensen en die kunnen fouten maken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')